Gå til innhold

Hjelp - ringen min. Jeg trenger trøst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at du kommer over det. Min ligger nedi girkassa på bilen og jeg får den ikke opp. Jeg har tom hatt den på verksted.

Kjøp deg en ny. Jeg vet det ikke er det samme men det hjelper :o)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

30

• Dorthe

8

• DarkPink

4

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å så fint at søppelet ikke er ute av bygningen allerede! Håper du finner den!! :-)

Nå har jeg vært i containeren og henta inn alt papiret fra "ved siden av vasken", og dessverre - ingen ring.

Men nå vet jeg i allefall at den ikke forsvinner den veien, og at det er et lite håp om at den kan dukke opp igjen en gang ...

Skrevet

Om ikke annet har nå mannen din fikset seg en forlengelse av "lettvinte" bursdags-og julegaver ;-) Nå kan du jo få diamanter i mange år framover igjen...

For en gangs skyld er jeg glad jeg har est såpass mye at ringene ikke kan tas av. Normalt sett får jeg litt klaustrofobi når jeg tenker på det... :)

Du - det var akkurat det han sa. :-)

Skrevet

Du - det var akkurat det han sa. :-)

Hah! Jeg vet hvordan menn tenker. (Er det bra, tro?)

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at du kommer over det. Min ligger nedi girkassa på bilen og jeg får den ikke opp. Jeg har tom hatt den på verksted.

Jeg kjenner allerede nå, etter snart et døgn, at den verste følelsen har sluppet taket.

Takk!

Skrevet

Det hørtes trist ut, håper du finner den!

Takk for det, den kan jo dukke opp ...

Skrevet

Hah! Jeg vet hvordan menn tenker. (Er det bra, tro?)

Tja, den egenskapen kan være grei å ha den. :)

Skrevet

Jeg kjenner allerede nå, etter snart et døgn, at den verste følelsen har sluppet taket.

Takk!

Det er bra :o)

Skrevet

Har du sett etter i senga? Fort gjort å miste den der fordi den hekter seg fast i sengetøyet.

Skrevet

I gearkassa?? Hvordan i all verden har du klart det kunststykket?

Skrevet

I gearkassa?? Hvordan i all verden har du klart det kunststykket?

Jeg har automatgir og skulle sette bilen i park og dermed gled den av og rett nedi hullet. Jeg har bilen enda så jeg har jo egentlig ringen også :o)

Kanskje jeg skal avertere den som brukt bil med diamantring når den skal selges ;o)

Skrevet

Å så godt jeg skjønner hvordan du har det nå!

Skulle ønske jeg kunne komme med akkurat det tipset som skulle til for å finne den, men alt jeg kan gjøre er å gi en trøsteklem. Du har jo lett overalt.

Kanskje kanskje dukker den likevel opp en gang du minst venter det.

Stakkars deg, dette var ingen kjekk opplevelse før jul og alt!

Det er jo sant som søsteren din sier, det er en ring og ikke familien, men likevel betyr den mye for deg og da er det veldig ille å miste den.

Skrevet

Å, så trasig... Skjønner godt at det er leit å miste en ring som betyr mye for deg!

Da må jeg fortelle deg en historie om ei synsk dame som bodde på sunnmøre (død nå). En eldre mann mistet gifteringen sin og den var borte i lang tid før noen ringte den synske damen. Hun kunne fortelle at ringen hans lå i jakkelomma på regnjakka. Ringen lå faktisk der :-)

Håper ringen plutselig dukker opp!

Skrevet

Nå har jeg vært i containeren og henta inn alt papiret fra "ved siden av vasken", og dessverre - ingen ring.

Men nå vet jeg i allefall at den ikke forsvinner den veien, og at det er et lite håp om at den kan dukke opp igjen en gang ...

Få lånt deg en metalldetektor! Tror du kan låne på teknisk etat e.l....

hare1365380455
Skrevet

Kan du ha mistet den da du holdt på med klesvask eller noe? :S Håper du finner den! Kanskje den er i en julekake?

hare1365380455
Skrevet

Å, så trasig... Skjønner godt at det er leit å miste en ring som betyr mye for deg!

Da må jeg fortelle deg en historie om ei synsk dame som bodde på sunnmøre (død nå). En eldre mann mistet gifteringen sin og den var borte i lang tid før noen ringte den synske damen. Hun kunne fortelle at ringen hans lå i jakkelomma på regnjakka. Ringen lå faktisk der :-)

Håper ringen plutselig dukker opp!

Moren min fant noe hun hadde mistet maaange år senere da et hus skulle rives! Da låg tingen der i jorden.

Skrevet

Kan du ha mistet den da du holdt på med klesvask eller noe? :S Håper du finner den! Kanskje den er i en julekake?

Da vi ryddet i rusket etter en vedstabel på hytta, fant vi gullringen til svigerinna mi. den hadde hun mistet mange år før.

Jeg tipper at ringen din ikke erborte, men at du har mistet den slik at den har trillet ned i en sprekk mellom gulvbelegg og dørterskel eller noe. Lev i håpet om at du finner den igjen!

hare1365380455
Skrevet

Da vi ryddet i rusket etter en vedstabel på hytta, fant vi gullringen til svigerinna mi. den hadde hun mistet mange år før.

Jeg tipper at ringen din ikke erborte, men at du har mistet den slik at den har trillet ned i en sprekk mellom gulvbelegg og dørterskel eller noe. Lev i håpet om at du finner den igjen!

Jeg har ikke mistet ringen min..;)

Skrevet

Jeg har automatgir og skulle sette bilen i park og dermed gled den av og rett nedi hullet. Jeg har bilen enda så jeg har jo egentlig ringen også :o)

Kanskje jeg skal avertere den som brukt bil med diamantring når den skal selges ;o)

Men det er tvilsomt om det havner inne i gearkassa. Det er så mye deksler og diverse under gearspaken, i tillegg til at kassa er rimelig tett, så jeg tror heller at den har falt ut av bilen.

Er du riktig heldig så ligger den inne i bilen ved der hvor gearspaken er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...