Gå til innhold

Hjelp - ringen min. Jeg trenger trøst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det gjør de faktisk. Har du et bilde av den så kan du vise den i en gullsmed som forsikringsselskapet bestemmer og så kan de taksere ringen etter det.

Jeg har faktisk mistet en annen ring når jeg var på ferie og den fikk jeg erstatning for. Den falt av i vannet når det var store bølger og jeg slet for å komme meg ut av vannet.

Det var tre store diamanter i den og jeg fikk ut maxsummen fra forsikringsselskapet som den gangen var 10 000, så jeg fikk kjøpt nesten maken ring.

HM, som du skjønner er jeg glad i smykker og faren min var gullsmed så det er derfor jeg har endel selv om jeg er aldri så blakk :o)

Ja, du har så mange at du legger de både her og der. Til og med i girkassa :-)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

30

• Dorthe

8

• DarkPink

4

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, du har så mange at du legger de både her og der. Til og med i girkassa :-)

Hehe, ja. Jeg gremmer meg over den i gearkassa. Det er ringen jeg fikk når jeg fikk eldstemann og den er med fem små diamanter.

Skrevet

Jada, det gjør de faktisk. Har du et bilde av den så kan du vise den i en gullsmed som forsikringsselskapet bestemmer og så kan de taksere ringen etter det.

Jeg har faktisk mistet en annen ring når jeg var på ferie og den fikk jeg erstatning for. Den falt av i vannet når det var store bølger og jeg slet for å komme meg ut av vannet.

Det var tre store diamanter i den og jeg fikk ut maxsummen fra forsikringsselskapet som den gangen var 10 000, så jeg fikk kjøpt nesten maken ring.

HM, som du skjønner er jeg glad i smykker og faren min var gullsmed så det er derfor jeg har endel selv om jeg er aldri så blakk :o)

Hm. Bilde har vel ikke ...

Men jeg skal i allefall ta en telefon til forsikringsselskapet og fortelle historien min - det verste som skan skje er jo at jeg ikke får noe.

Og du er jo heldig, da. Far som var gullsmed. Da har du nok litt ekstra, ja. Ta godt vare på alt sammen!

Skrevet

Hm. Bilde har vel ikke ...

Men jeg skal i allefall ta en telefon til forsikringsselskapet og fortelle historien min - det verste som skan skje er jo at jeg ikke får noe.

Og du er jo heldig, da. Far som var gullsmed. Da har du nok litt ekstra, ja. Ta godt vare på alt sammen!

Jeg prøver jo det men som du ser er det ikke alltid like lett å ta vare på ting ;o)

Skrevet

Det er meget mulig jeg kjente den samme gamle dama på Sunnmøre. Vi tok kontakt med henne da en kollega mistet gifteringen sin, og fikk besked om å se inne i papirkluter.

Vi tømte søpla fra vasken ved doen på jobb - og JEG fant ringen i et av papirhåndkleene der! Uheldigvis var jeg ikke så heldig da jeg gjorde det samme på leting etter min i går.

(Jeg har flere erfaringer med denne dama og INGEN kan greie å overbevise meg om at hun ikke var synsk!)

Det er garantert samme dama :-)

Skrevet

Trist at du har opplevd lignende ting.

Jeg har faktisk gått gjennom alle papirhåndklær fra tirsdag og onsdag på jobben. Jeg var i containeren og hentet fram fem store poser (vi har fem toaletter på jobb - og jeg kunne jo ikke vite hvilken pose som var fra det jeg bruker mest), og satt i to timer igår og gikk gjenom hvert eneste papir.

Dessverre uten hell. Men samtidig gir det meg en ekstra ro i forhold til vissheten om at den ikke har gått den veien - for det var den teorien jeg trodde mest på. Nå har jeg faktisk fortsatt et lite håp om at den kan komme til rette her hjemme ...

Ønsker deg så mye lykke til.

Måtte du finne den senest julaften, for det ville vel vært en deilig julegave.

hare1365380455
Skrevet

Dessverre. Jeg har ikke vaska klær eller annet nå i det siste, og ikke bakt heller ... :-(

Takk for gode tips.

Det nytter ikke med gode tips om de ikke virker...:S Har du funnet den nå da?

Skrevet

Det nytter ikke med gode tips om de ikke virker...:S Har du funnet den nå da?

Nei, den er like borte ...

Skrevet

Jeg gjetter på at det er mannen din som har lurt den av deg i nattens mulm og mørke for å sette i den enda en diamant! :o)

Usannsynlig kanskje, men veldig romantisk...

Skrevet

Det er meget mulig jeg kjente den samme gamle dama på Sunnmøre. Vi tok kontakt med henne da en kollega mistet gifteringen sin, og fikk besked om å se inne i papirkluter.

Vi tømte søpla fra vasken ved doen på jobb - og JEG fant ringen i et av papirhåndkleene der! Uheldigvis var jeg ikke så heldig da jeg gjorde det samme på leting etter min i går.

(Jeg har flere erfaringer med denne dama og INGEN kan greie å overbevise meg om at hun ikke var synsk!)

Ring henne da vel!? Med mindre hun er dau da...

Skrevet

Jeg gjetter på at det er mannen din som har lurt den av deg i nattens mulm og mørke for å sette i den enda en diamant! :o)

Usannsynlig kanskje, men veldig romantisk...

Åååå. Hadde det bare vært så vel, men det er desverre utleukket. :-(

Skrevet

Ring henne da vel!? Med mindre hun er dau da...

Det er nettopp det hun er ...

• 2 uker senere...
Skrevet

Funnet igjen ringen din?

JA! 10 dager etter den forsvant så tok mannen min en ekstra sjekk i bilen, og i dørken bak passasjersetet der lå den!

Den har nok sklidd av meg når jeg har sittet på hendene mine for å varme dem, og så sklidd videre bakover gjennom åpningen mellom setet og seteryggen.

Jeg er KJEMPEGLAD! :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Funnet igjen ringen din?

Hei Dark!

Jeg tenkte akkurat at jeg skulle etterlyse deg på meldinger, siden det er så lenge siden jeg har sett nicket ditt.

Hvordan går det, er du fortsatt sammen med drømmemannen?

Skrevet

JA! 10 dager etter den forsvant så tok mannen min en ekstra sjekk i bilen, og i dørken bak passasjersetet der lå den!

Den har nok sklidd av meg når jeg har sittet på hendene mine for å varme dem, og så sklidd videre bakover gjennom åpningen mellom setet og seteryggen.

Jeg er KJEMPEGLAD! :o)

Åh, nå kjenner jeg at jeg også ble kjempeglad =)

Skrevet

Hei Dark!

Jeg tenkte akkurat at jeg skulle etterlyse deg på meldinger, siden det er så lenge siden jeg har sett nicket ditt.

Hvordan går det, er du fortsatt sammen med drømmemannen?

Kult, jeg har aldri fått melding på meldinger før =)

Vet du, det går strålende med drømmemannen, er nok derfor jeg ikke doler like intenst lenger.. =)

Hilste på foreldrene hans i romjulen, kjempetrivelige, og han er den første som følger mammaen til Mrs. Wallaces geniale regel: "En partner skal få deg til å føle deg mer verdt, ikke mindre" =)

Hvordan går det med deg da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kult, jeg har aldri fått melding på meldinger før =)

Vet du, det går strålende med drømmemannen, er nok derfor jeg ikke doler like intenst lenger.. =)

Hilste på foreldrene hans i romjulen, kjempetrivelige, og han er den første som følger mammaen til Mrs. Wallaces geniale regel: "En partner skal få deg til å føle deg mer verdt, ikke mindre" =)

Hvordan går det med deg da?

Så gøy at du fortsatt er sammen med drømmemannen, da kommer nok dette til å vare :-D

Veldig hyggelig at du har en så god grunn for å være mindre på dol.

Det går bra med meg, takk som spør.

Skrevet

Åh, nå kjenner jeg at jeg også ble kjempeglad =)

Takk for omtanken! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...