Sitronmelisse Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hvilke type behandling annbefaler du? Har hatt depresjon ved tidligere fødsel for 14 år siden. Gikk over av seg selv etter fire mnd. Ønsker ikke gå ubehandlet denne gangen. Svinger mellom nedstemthet og "normalt" humør. 2-3 dager i slengen. Har hatt en alvorlig og en moderat depresjon iløpet av de siste 7 årene. Mulig diagnose unipolar, skal få ny psykiater på nyåret. Har Topimax liggende. Men jeg ammer....kan jeg ta en lav dose, prøve om det hjelper...? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Dette er en alvorlig lidelse, og du skal ikke drive denne behandlingen alene eller selvmedisinere deg. Du må snarest oppsøke fastlegen din. Sannsynligvis vil du bli henvist til en spesialist. Ingen blir prioritert høyere enn mødre med svangerskapsdepresjon. 0 Siter
Sitronmelisse Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Dette er en alvorlig lidelse, og du skal ikke drive denne behandlingen alene eller selvmedisinere deg. Du må snarest oppsøke fastlegen din. Sannsynligvis vil du bli henvist til en spesialist. Ingen blir prioritert høyere enn mødre med svangerskapsdepresjon. Takk for svar! Jeg er ikke alene med dette. Har en psyk. sykepleier som jeg går til samtale hos hver uke. Hun pusher veldig på dette med medisiner, men jeg vil ikke før jeg har svar fra spesialist. Får det etter nyttår. Venter med alt frem til da. Ha en god jul! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.