Gå til innhold

NHD eller dere andre kan jeg ha borderline?

Anbefalte innlegg

Gjest mvh tussi

Hei jeg lurer på hvorfor humøret mitt svinger så fælt fra dag til dag, ofte fra time til time.har lestt litt om borderline og kjenner meg igjen i endel av dette men er ikke så voldsom liksom.jeg skifter mellom å være lei meg og i godt humør,og lar ikke frustrasjon og tanker gå utover noen,jeg holder dem for meg selv.jeg ønsker å være stabil.mye avhenger av ytre omstendigheter.

Fortsetter under...

Gjest mvh tussi

jeg svinger lett hver dag.veksler mellom å være i godt humør,selvsikker og sånn får så å plutselig bli lei meg og ha dårlig selvtillit og sånn.

samtidig kan jeg være veldig aktiv i en periode med alt,sitter sjelden stille. og så kan jeg få en periode der alt er mørkt og livet føles uutholdelig. er dette noe jeg bør gå til legen for og har du noen formening om hva som feiler meg? for normalt er det vel ikke eller. takk for hjelpen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...