Gimmick Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Ønsker alle dolere en riktig god jul og et godt nytt år med fortsatt mye doling! ) Noen som har noen nyttårsforsetter da? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 God jul til deg og, og godt nyttår! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 God jul og godt nytt år! Jeg har ingen forsetter.... 0 Siter
hidi Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Ha en herlig jul og et nytt år som bringer deg masse glede! Hva er nyttårsforsetter...? 0 Siter
Gimmick Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Ha en herlig jul og et nytt år som bringer deg masse glede! Hva er nyttårsforsetter...? Bare å for(t)sette som før.. *glis* 0 Siter
hidi Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Bare å for(t)sette som før.. *glis* Din luring... Da har jeg òg nyttårsforsetter... Jeg fortsetter å røyke og drikke kald øl... Takk, Gimmick! 0 Siter
Gimmick Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Din luring... Da har jeg òg nyttårsforsetter... Jeg fortsetter å røyke og drikke kald øl... Takk, Gimmick! SKÅL!!! Er tom for røyk akkurat nå men.. er det ikke rart hvor lyst man får når man ikke har tilgang :\ 0 Siter
hidi Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 SKÅL!!! Er tom for røyk akkurat nå men.. er det ikke rart hvor lyst man får når man ikke har tilgang :\ Helt forferdelig...! Mine barn har sett meg rive opp gamle sneiper, for å lage ny røyk. Ingen av de røyker. Pussig...! (de er 13, 16 og 22 år) Fysj for en mor jeg har vært/er. 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Helt forferdelig...! Mine barn har sett meg rive opp gamle sneiper, for å lage ny røyk. Ingen av de røyker. Pussig...! (de er 13, 16 og 22 år) Fysj for en mor jeg har vært/er. Hehe, ja.. det er vel derfor de ikke har begynt.. eller gjør det i smug;) Er visst ikke noe bedre mor jeg heller.. :S God jul;) 0 Siter
hidi Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hehe, ja.. det er vel derfor de ikke har begynt.. eller gjør det i smug;) Er visst ikke noe bedre mor jeg heller.. :S God jul;) Mellomste forsøkte seg i skjul, men fikk så kjeft av storebror, at det ble med ti røyk... Jeg merker tvert om noen røyker. Har en luktesans som ikke tilsvarer antall røyk. Vi får ta en skål for dårlige mødre/forbilder... God jul, Gimmick! 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Mellomste forsøkte seg i skjul, men fikk så kjeft av storebror, at det ble med ti røyk... Jeg merker tvert om noen røyker. Har en luktesans som ikke tilsvarer antall røyk. Vi får ta en skål for dårlige mødre/forbilder... God jul, Gimmick! Det er godt å høre.. vil jo nødig at våre håpefulle skal bli som oss!! SKÅL :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.