Gjest lurer43 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Bruker 15 mg. Cipralex og har den siste uken også brukt 2 + 2mg. Edronax blant annet for prøve å få mer energi og overskudd. Med bare Cipralex var jeg merkbart mindre aggresiv enn tidligere, blant annet i forhold til min 6 årige temperamentsfulle og tidvis provoserende adoptivdatter. Det var lettere å være rolig og bestemt og ikke bli sint enn det var før (uten medisin). Men jeg var ofte trett og hadde ganske lite initiativ. Med tillegg av 2 + 2 mg. Edronax har jeg mer energi og initiativ. Men jeg har blitt skuffet over meg selv fordi jeg noen ganger har blitt meget sint i forhold til datteren min. Ikke vennlig, men bestemt, slik jeg ønsker å være. Er det utenkelig at 1 + 1 mg. Edronax kan ha en positv effekt på meg sammen med Cipralex samtidig som jeg ikke så lett mister kontrollen? Eller blir det i så fall bare snakk om paceboeffekt? Går det an å forstå mine reaksjoner biokjemisk - kan enkelte personer reagere slik på økt noradrenalin? Stimulerer Neradar kun serotonin eller også litt noradrenalin (jeg vet at den er avregistrert). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259228-nhd-edronax-og-%C3%B8kt-aggressivitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.