Gå til innhold

NHD: Edronax og økt aggressivitet?

Anbefalte innlegg

Bruker 15 mg. Cipralex og har den siste uken også brukt 2 + 2mg. Edronax blant annet for prøve å få mer energi og overskudd. Med bare Cipralex var jeg merkbart mindre aggresiv enn tidligere, blant annet i forhold til min 6 årige temperamentsfulle og tidvis provoserende adoptivdatter. Det var lettere å være rolig og bestemt og ikke bli sint enn det var før (uten medisin). Men jeg var ofte trett og hadde ganske lite initiativ. Med tillegg av 2 + 2 mg. Edronax har jeg mer energi og initiativ. Men jeg har blitt skuffet over meg selv fordi jeg noen ganger har blitt meget sint i forhold til datteren min. Ikke vennlig, men bestemt, slik jeg ønsker å være. Er det utenkelig at 1 + 1 mg. Edronax kan ha en positv effekt på meg sammen med Cipralex samtidig som jeg ikke så lett mister kontrollen? Eller blir det i så fall bare snakk om paceboeffekt? Går det an å forstå mine reaksjoner biokjemisk - kan enkelte personer reagere slik på økt noradrenalin? Stimulerer Neradar kun serotonin eller også litt noradrenalin (jeg vet at den er avregistrert).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259228-nhd-edronax-og-%C3%B8kt-aggressivitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...