inkink Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg er veldig vandt til svimmelhet, av ymse slag. Konstant plaget av muskelspenninger og den svimmelheten det gir. Men onsdag morgen var jeg ekkelt svimmel på en helt annen måte og det dro på og dro på, og jeg ble fryktelig redd, følte jeg ikke greide å reise meg. Men svimmelheten satt bare i hodet og alt annet fungerte, /tale, armer og bein) altså ingen lammelser. Og når jeg turde reise meg kunne jeg gå langs en rett strek på gulvet, selv om jeg var veldig svimmel, så det sannsynlige er vel at det var "nerver" Fikk voldsomt frostanfall etterpå også. Lå på sofaen mens jeg ristet i kulde? Er det noen som har opplevd lignende, eller tar angstanfall veldig forskjellig. Er det også vanlig etter et slikt anfall at en ikke blir bra med det første. Var veldig svimmel hele dagen, og de neste også. Men alt fysisk fungerer som sagt. har opplevd noe lignede før, men det var under nedtrapping på ssri, så det var liksom en grunn. Blir så redd at dette kan være noe fysisk galt. Jeg har aldri røyket, har ikke høyt blodtrykk og ikke høyt kolesterol, og tok MR av hodet ned negativt resultat sommeren 2004. Er det vanlig at en slikt anfall sitter i kroppen lenge etterpå? Fikk også deptrejsonen og veldig utmattelse tilbake ved dette anfallet?? Har slitt med depresjon siden jeg seponerte cipralex i mai, var helt nede da noen uker,(innlagt på sykehus) men kom meg sakte oppover, men har hatt en del nedturer utover høsten blandet med angst og spykosomatisk plager og tvangstaknker, men ikke vært så ille som nå etter dette anfallet. Tror du NHD og andre at dette var et angstanfall og det er vanlig at det sitter i kroppen noen dager etterpå?? Håper¨NHD og andre som har opplevd lignende kan svare meg, blir så redd av slike anfall, og så nå rett inn i julen og all ting, ikke en lege å få tak i. Så sitter her med mine egne katastrofe tanker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259244-angstanfall-nhd-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.