Lillemus Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg bor i Trondheim og ble i natt oppmerksom på en dyp, dyp slags during som varte i ca. 30 sekunder, så opphold på noen sekunder og så startet det på igjen. Såvidt jeg vet er det vel kun arbeidet med nordre avlastningsvei som pågår som er skikkelig storarbeide for tiden, men det er tross alt noen km unna her jeg bor - men kan det alikevel være det jeg hører? Jeg sovna fort i natt alikevel så jeg vet ikke om de slutta i 2-tiden eller ikke, men det durer i alle fall igjen nå. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg vet at lyd kan ledes ganske godt i grunnfjell. Kanskje det var dette arbeidet du hørte ja. Jasså du er trønder. Huff da;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Jeg vet at lyd kan ledes ganske godt i grunnfjell. Kanskje det var dette arbeidet du hørte ja. Jasså du er trønder. Huff da;o) Ikke noe huff å være trønder da! Vi er flere trøndere her inne sjø! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Ikke noe huff å være trønder da! Vi er flere trøndere her inne sjø! Bare tulla:o) Jeg liker godt trøndere jeg. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hihi, når jeg leste tittelen så jeg for meg de små "åffår det a"ene i Ronja Røverdatter! De høres ikke såå langt tror jeg! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Her har det vært storarbeid i flere måneder nå, hele huset har ristet disse dagene så vi skulle tro det var jordskjelv. Funderer på om det er bra for huset at det ristes så mye? 0 Siter
hidi Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Her nede kom lyden sånn i tre-tida... Tar litt tid helt fra Trondheim og til sørlandet. Irriterende lyd var det også ;=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.