Gjest flisa _,,,_c Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hurra - da er alt kjøpt -tror dette må være første gang jeg har stått klar før butikken åpnet - og var ferdig med alt på en time 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Du, smileyen din har mistet hodet, bare nesa igjen ;o) Jeg er imponert over deg, akkurat stått opp jeg. Sambo og guttungen er i full gang med rydding og støvsuging. Jeg drikker kaffe og tenker at jeg skal få gjort noe i løpet av dagen, men dole først. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jøss, slett ikke dårlig. :-) Selv syns jeg mesteparten av tida de siste dagene før jul brukes til å stå i kø. 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Du, smileyen din har mistet hodet, bare nesa igjen ;o) Jeg er imponert over deg, akkurat stått opp jeg. Sambo og guttungen er i full gang med rydding og støvsuging. Jeg drikker kaffe og tenker at jeg skal få gjort noe i løpet av dagen, men dole først. Nå er hodet på plass igjen - hihi Nå skal jeg bare få sendt en av jentungene på grøtfest - og så skal jeg steke ribbe og pynte juletre. Må sette igang gubben med å vaske golv, tenker jeg - det ser ikke ut. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Nå er hodet på plass igjen - hihi Nå skal jeg bare få sendt en av jentungene på grøtfest - og så skal jeg steke ribbe og pynte juletre. Må sette igang gubben med å vaske golv, tenker jeg - det ser ikke ut. Gulv ja, det må taes her også. Spørs om ikke det blir i morgen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.