Gjest alenekveld Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Vi ble invitert til et vennepar, men samboeren min kunne ikke. Så da fikk jeg beskjed om at det ikke ble noe av, for om jeg kom alene ville det bli kjipt for hennes samboer. Dette synes jeg var litt merkelig, men det er kanskje vanlig når man har kjæreste? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Ikke vanlig hos oss i allefall. Ofte er det bare en av "paret" som kan komme, og både jeg og sambo koser oss. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Øh? Høres ut som et merkelig vennepar. Kan ikke bare den ene ha besøk liksom? 0 Siter
Gjest alenekveld Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Ikke vanlig hos oss i allefall. Ofte er det bare en av "paret" som kan komme, og både jeg og sambo koser oss. Jeg har vært der alene før, og det var veldig koselig det. Han er jo min venn han også. 0 Siter
Gjest alenekveld Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Øh? Høres ut som et merkelig vennepar. Kan ikke bare den ene ha besøk liksom? Jeg stusset på det jeg også. 0 Siter
Gjest alenekveld Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Øh? Høres ut som et merkelig vennepar. Kan ikke bare den ene ha besøk liksom? Jeg tror forresten det er greit for ham om kun en kommer på besøk, men det er konen som bestemmer. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Merklig, her hadde bare en vært hjertelig velkommen uansett. Vi har ofte bare besøk av bare en vi da, vi har både single venninner og kamerater vi da. Og kan ikke den ene i ett par komme, er det jo kjempe mye trivligere at en kommer enn ingen. Merklig oppførsel syns nå jeg. Klemmer fra 0 Siter
Gjest alenekveld Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Merklig, her hadde bare en vært hjertelig velkommen uansett. Vi har ofte bare besøk av bare en vi da, vi har både single venninner og kamerater vi da. Og kan ikke den ene i ett par komme, er det jo kjempe mye trivligere at en kommer enn ingen. Merklig oppførsel syns nå jeg. Klemmer fra Det var litt stusselig å sitte alene hjemme når jeg egentlig var invitert til noen, men når hun ville ha det slik så..... :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Nei, sånn er det ikke her, i hvert fall. Da kunne jeg jo ikke hatt single venner på besøk heller, da? Vi er heldigvis ikke noe tohodet troll som må ha alt dønn likt til enhver tid. *grøss* 0 Siter
puttelull Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Vanlig og vanlig, fru Blom!;-/ Jeg og de fleste av mine/våre venner ville ikke praktisert noe sånt som du beskriver, men jeg har ei venninne, som _aldri_ ALDRI kan gjøre noe alene... Hun MÅ ha med seg gubben på ALT; bassenget med ungen, kino, kafe, restaurant osv. Men etter at de fikk 2 unger, er de ikke engang med ut _sammen_, da må de være hjemme, - hele tida! Jeg og gubben ble bedt dit på pizza en gang før vi fikk unger, og mannen min kunne/ville ikke, så jeg bare dro, alene.. Da ble det plutselig familieråd på kjøkkenet, - for hva skulle mannen hennes gjøre nå? Sitte sammen med oss, eller kanskje dra hjem til mannen min? Så noen praktiserer det nok, men heldigvis langt fra alle! 0 Siter
fresja Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Dersom det er han som er venn av av din samboer og du ikke kjenner henne gått, forstår jeg det. Min datter og hennes samboer er ofte alene på besøk hos venner. Men hun ville nok ikke besøkt hans gode venner, dersom hun ikke kjente deres samboere noe særlig. 0 Siter
Gjest alenekveld Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Dersom det er han som er venn av av din samboer og du ikke kjenner henne gått, forstår jeg det. Min datter og hennes samboer er ofte alene på besøk hos venner. Men hun ville nok ikke besøkt hans gode venner, dersom hun ikke kjente deres samboere noe særlig. Hun er en god venninne av meg, og mannen hennes er en god kamerat av meg. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Kanskje han ville følt seg utenfor hvis dere jentene satt og skravla om bare jenteting. Gutter er jo litt slik at de gjerne vil ha et av sitt eget kjønn å prate med. I hvert fall har jeg erfart at ikke så mange menn liker å være den eneste hanen i flokken. 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det var jo helt snålt... 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Kanskje han ville følt seg utenfor hvis dere jentene satt og skravla om bare jenteting. Gutter er jo litt slik at de gjerne vil ha et av sitt eget kjønn å prate med. I hvert fall har jeg erfart at ikke så mange menn liker å være den eneste hanen i flokken. Jeg har en som liker seg i flokken -hehe 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har en som liker seg i flokken -hehe He he. Han er sikkert en slik dame elsker. Håper bare han ikke minner om brødrene Sand;o) 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 He he. Han er sikkert en slik dame elsker. Håper bare han ikke minner om brødrene Sand;o) Han skravler - jeg vet ikke hvem brødrene Sand er jeg ? 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Han skravler - jeg vet ikke hvem brødrene Sand er jeg ? Brødrene sand? He he. Det er kunstneren vebjørn sand(kunstmaler) og hans tvillingbror aune sand. Han også kaller seg kunstner av en eller annen grunn. Så dem på skavlan der de begge hyllet kvinnen i sine uttalelser. Det skulle du virkelig ha sett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hun er en god venninne av meg, og mannen hennes er en god kamerat av meg. Hmmm.... Jeg hadde nesten begynt å mistenke dem for å være ute etter en firkant... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.