Gå til innhold

Skjerm som har "slått seg vrang"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lengere tid har skjermen min oppført seg merkelig, dvs det klikker inni den og bildet blir smalere. Sånn er den en stund før det klikker igjen og bildet blir normalt igjen. Er sikkert ikke så lenge før den takker for seg...

I går satt ungene og spilte da skjermen plutselig ble svart og jeg måtte restarte pc`en for å få skjermen "igang" igjen. Da den kom på var bildet høyrestilt og mindre enn normalt. Jeg justerte bildet så det fikk normal størrelse og plassering på skjermen, MEN alt av bilder og tekst er "dratt ut" på en måte. CD`cover er f.eks. høye og smale istedet for tilnærmet kvadratiske... Har prøvd å justere det jeg kan for å få det normalt igjen, men får det ikke til! Er det noen som har et tips til en frustrert frue?

Skrevet

Det beste tipset må være å bytte den ut.

Jo, selvfølgelig, men det passer veeeeldig dårlig nå i disse juletider;)

Skrevet

Jo, selvfølgelig, men det passer veeeeldig dårlig nå i disse juletider;)

Du kjenner ikke noen som har en gammel skjerm stående som du kan låne da?

Skrevet

Hvis skjermbildet fyller hele skjermen (og ikke mer) kan det tyde på at du har feil oppløsning. Det endrer du i dialogen du får ved å høyreklikke på bakgrunnen og velge "Egenskaper".

Skrevet

Det ordnet seg helt av seg selv etter noen timer. Vet ikke hva som var galt, men har vel en liiiiten mistanke om at jeg må kjøpe ny skjerm snart...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...