Gå til innhold

God jul NHD:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for gode svar og gode råd både fra nhd og alle andre her inne. Det betyr mye å ha muligheten for å drøfte ting en har på hjertet.

God jul til hver og en!

Håper dere alle får en fin fin jul, og idag er det bare 9 dager til 1. januar! Og da er vel alt dette styret OVER? :)

*kribbler i magen min, jeg gleder meg så til og starte på det nye året!! Aldri følt no sånn før ;)*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259328-god-jul-nhd/#findComment-2067186
Del på andre sider

Håper dere alle får en fin fin jul, og idag er det bare 9 dager til 1. januar! Og da er vel alt dette styret OVER? :)

*kribbler i magen min, jeg gleder meg så til og starte på det nye året!! Aldri følt no sånn før ;)*

Den kom kanskje litt feil bibben, var ment som "til alle" på en måte.. Men det går vel bra.. :)

Ja, God Jul! :)

Vi er sterke !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259328-god-jul-nhd/#findComment-2067187
Del på andre sider

Jeg må muligens bytte nick?

For flere år siden når jeg først fant dol forumet så følte jeg meg helt ferdig, alt var svart og livet var over, bare og ta in årene !

Men jeg har håp nå altså, skikkelig håp om at jeg skal klare dette!!!...denne uka i allefall, nei, det skal gå!! :)

Håper dere kan finne håp også, alle sammen, at dere kan se lyset og at det er klart nok forran dere sånn at dere kan se hvilken rettning dere burte gå for og få det bedre.. Den er uklar her, men jeg klamrer meg fast i blindt håp :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259328-god-jul-nhd/#findComment-2067200
Del på andre sider

Den kom kanskje litt feil bibben, var ment som "til alle" på en måte.. Men det går vel bra.. :)

Ja, God Jul! :)

Vi er sterke !

Kjære deg Ferri, bare koselig å få en liten melding fra deg, også når det er et lite feilskjær ;)

Ang. bytte av nick, så har i alle fall jeg alltid likt nicket ditt....kanskje fordi jeg ikke helt har skjønt symbolikken ?

Det er godt å høre at du har mot på det året som ligger foran deg, det er virkelig bra. Trykk på stand-by knappen, slik at den følelsen varer og varer laaaangt inn i 2007.

Takk også for at du ønsker oss andre et oppløftende år, det kan nok mange trenge. Det er imidlertid godt å ha et sted som dol, et sted der man møter sympati, tilstedeværelse, og litt utfordringer i blandt ;)

Det setter vi pris på, ikke sant!

Vel, nå tidling på selve dagen sender jeg deg en god juleklem, med mange, mange gode ønsker.

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259328-god-jul-nhd/#findComment-2067203
Del på andre sider

Gjest Ferri! :)

Kjære deg Ferri, bare koselig å få en liten melding fra deg, også når det er et lite feilskjær ;)

Ang. bytte av nick, så har i alle fall jeg alltid likt nicket ditt....kanskje fordi jeg ikke helt har skjønt symbolikken ?

Det er godt å høre at du har mot på det året som ligger foran deg, det er virkelig bra. Trykk på stand-by knappen, slik at den følelsen varer og varer laaaangt inn i 2007.

Takk også for at du ønsker oss andre et oppløftende år, det kan nok mange trenge. Det er imidlertid godt å ha et sted som dol, et sted der man møter sympati, tilstedeværelse, og litt utfordringer i blandt ;)

Det setter vi pris på, ikke sant!

Vel, nå tidling på selve dagen sender jeg deg en god juleklem, med mange, mange gode ønsker.

Vi snakkes!

Du er så snill, dere er alle så utrolig snille!!!!!! :)

Jeg er usikker på om det er bare bra, men det føles i allefall kjempe godt og ha et sted man kan være 100% ærlig og fortelle om _nesten_ alt og få tilbakemeldinger på det man skriver iblandt, uten og bare eventuelt bli ledd av.!

Lurer på om utløpet her egentlig burte gå til psyk.sykepleieren iblandt..

At når jeg skriver her om ting så får jeg en slags terapi - og da virker jeg kanskje mindre desperat når jeg skriver/snakker med psyk.sykepleiern.

At noe av trykket går ut her, og det da kan være vannskeligere for henne og hjelpe meg når det er ting hun kanskje ikke får vite som jeg får ut her?

Jeg er ikke 100% trygg på henne enda... men hun er det nærmeste jeg har til noe som føles ut som en som kan forstå at jeg ikke har hatt det så bra..

psyk.sykepleier, en gammel psykolog, og DERE HER...!

Så det setter vi KJEMPE PRIS PÅ!!!! og bli motatt, ingen merkbare kalde skuldre i sikte, det gjør så godt.

Alle av meg gjør det i allefall! :)

Nicket ja, tenker ikke mye på det altså, det minner meg på at jeg har vært langt langt nede... Men det er kanskje godt og bli minnet på det.. Hvis jeg fikk starte på nytt så ville jeg vel vite hva for no feil jeg har gjort før.. tror jeg..

Snækks bibben!! Tusen takk altså, klem hvis du vil ha fra meg til deg, ble glad av og lese svaret ditt jeg. Og en utrolig fin dag til dine ønskes fra en som var...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259328-god-jul-nhd/#findComment-2067210
Del på andre sider

Annonse

Du er så snill, dere er alle så utrolig snille!!!!!! :)

Jeg er usikker på om det er bare bra, men det føles i allefall kjempe godt og ha et sted man kan være 100% ærlig og fortelle om _nesten_ alt og få tilbakemeldinger på det man skriver iblandt, uten og bare eventuelt bli ledd av.!

Lurer på om utløpet her egentlig burte gå til psyk.sykepleieren iblandt..

At når jeg skriver her om ting så får jeg en slags terapi - og da virker jeg kanskje mindre desperat når jeg skriver/snakker med psyk.sykepleiern.

At noe av trykket går ut her, og det da kan være vannskeligere for henne og hjelpe meg når det er ting hun kanskje ikke får vite som jeg får ut her?

Jeg er ikke 100% trygg på henne enda... men hun er det nærmeste jeg har til noe som føles ut som en som kan forstå at jeg ikke har hatt det så bra..

psyk.sykepleier, en gammel psykolog, og DERE HER...!

Så det setter vi KJEMPE PRIS PÅ!!!! og bli motatt, ingen merkbare kalde skuldre i sikte, det gjør så godt.

Alle av meg gjør det i allefall! :)

Nicket ja, tenker ikke mye på det altså, det minner meg på at jeg har vært langt langt nede... Men det er kanskje godt og bli minnet på det.. Hvis jeg fikk starte på nytt så ville jeg vel vite hva for no feil jeg har gjort før.. tror jeg..

Snækks bibben!! Tusen takk altså, klem hvis du vil ha fra meg til deg, ble glad av og lese svaret ditt jeg. Og en utrolig fin dag til dine ønskes fra en som var...

Yes, jeg ble gla' for klemmen, det er sikkert!

Vi snakkes!

*klemmer Ferri*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259328-god-jul-nhd/#findComment-2067225
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...