Gjest Signert Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 ...Trodde man hadde sluttet med det i en alder av 21... Irriterende;) 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg vet hvorfor jeg våkner tidlig. 3åringen vekker meg ( Men du er sikkert spent da, og det er jo kjempestas og ha julestemning. Her er julestemningen på topp:o) Alergipillene trappes opp, juleblomster, juletre og pakke i sokken på døra. julen er fantastisk! Ha en riktig god jul. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Og jeg har sover dritdårlig i natt... Jeg er 36 år gammel *rødme* 0 Siter
Gjest trygge Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 hehe,jeg er 25 og våkner også tidlig på julaften.har sovet dårlig i natt ja...hehe men må jo innrømme det er litt spennende og i tillegg er vi hele familien samlet og ligger over alle sammen så da blir det plutselig fler folk og greier og:) koselig når man har familie på andre siden av landet:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg som er det B-menneske våkner også tidlig i dag! I dag kan det også ha noe med at jeg skal stå for all mat i dag, og har litt småpanikk for og ikke rekke/få til alt ;o) Men det er så deilig og sløve rundt på julaften om morgenen, guttungen ser på tegnefilm, jeg drikker kaffe og doler. Huset er ryddigt for en gangs skyld ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.