Gå til innhold

Juleaften på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Heh, jaja - jeg vil gjerne ha cred for forsøket om ikke annet!

Jupp. Du skal definitivt ha for forsøket! :)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• hare1365380455

4

• Gemini

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Der deler vi skjebne, knipsing har heller ikke jeg fikset, tross øving i alle år. Likedan er det med plystring, og jeg har en teori på at det er sammenfallende

genetiske årsaker til dette fenomenet...

Kan du plystre klokkerent?

Har du fått fine gaver?

Har du gitt av deg selv i år?

Og ha en fin (natt?) på jobb!

Jeg trodde aldri at jeg skulle finne veien hit etter at huset stilnet på selveste julaften...

Men, fint å sjekke innom dere og lese litt om andres feiering.

Nå ta jeg natten - gled deg til juleølen og fri!

Skrevet

Der deler vi skjebne, knipsing har heller ikke jeg fikset, tross øving i alle år. Likedan er det med plystring, og jeg har en teori på at det er sammenfallende

genetiske årsaker til dette fenomenet...

Kan du plystre klokkerent?

Har du fått fine gaver?

Har du gitt av deg selv i år?

Og ha en fin (natt?) på jobb!

Jeg trodde aldri at jeg skulle finne veien hit etter at huset stilnet på selveste julaften...

Men, fint å sjekke innom dere og lese litt om andres feiering.

Nå ta jeg natten - gled deg til juleølen og fri!

I forhold til at jeg jobber den dagen i året det er desidert kjipest å jobbe, selv for en som egentlig gir langt faen i hele jula, har jeg hatt det veldig greit.

Jeg fikk med familiemiddagen, jeg har kalkun og waldorfsalat i kjøleskapet, jeg er i ferd med å bli lei sjokolade, mandariner, napoleonskake og lissommarsipanen til Nidar, og jeg har kost med med julebrus, kaffe og flere episoder av Six Feet Under.

Og nå er det snart julefri et par dager for meg også.

I morgen skal jeg spise julemat og drikke juleøl. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nattevakt på julaften går jo forsåvidt greit, selv om det er kjedelig å måtte bryte opp utpå kvelden. De to første årene jeg jobbet i den jobben jeg har nå, hadde jeg nattevakt på julaften, så jeg er ganske vant til det, kan du si. :)

I år skal jeg jobbe nyttårshelga, det blir snålt å være på jobb når rakettene farer til værs, men det går vel bra det og.

God jul, SDD! Og ps, både hare og jeg hadde gitt deg Scarlett til jul, så jeg. ;)

Skrevet

Nattevakt på julaften går jo forsåvidt greit, selv om det er kjedelig å måtte bryte opp utpå kvelden. De to første årene jeg jobbet i den jobben jeg har nå, hadde jeg nattevakt på julaften, så jeg er ganske vant til det, kan du si. :)

I år skal jeg jobbe nyttårshelga, det blir snålt å være på jobb når rakettene farer til værs, men det går vel bra det og.

God jul, SDD! Og ps, både hare og jeg hadde gitt deg Scarlett til jul, så jeg. ;)

Stemmer, det. Dere ville gitt meg Scarlett.

Dere er så søte at jeg nesten hadde tatt til takke med dere to. ;)

God jul, Peach! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stemmer, det. Dere ville gitt meg Scarlett.

Dere er så søte at jeg nesten hadde tatt til takke med dere to. ;)

God jul, Peach! :)

Åh, du er nå snill, da. Ta til takke med oss to, gitt, jeg blir aldeles rørt. *snufs* ;)

Forresten, jeg har irritert meg i tre år over at NRK har forandret på Disney-kavalkaden. Hvorfor gjør de det??? Jeg vil se snøballkrigen med Donald og guttene, Snipp og Snapp som pynter treet og Pinocchio som danser! Nå er det bare julenissen og hans hjelpere og annen drit. Snøft.

Skrevet

Åh, du er nå snill, da. Ta til takke med oss to, gitt, jeg blir aldeles rørt. *snufs* ;)

Forresten, jeg har irritert meg i tre år over at NRK har forandret på Disney-kavalkaden. Hvorfor gjør de det??? Jeg vil se snøballkrigen med Donald og guttene, Snipp og Snapp som pynter treet og Pinocchio som danser! Nå er det bare julenissen og hans hjelpere og annen drit. Snøft.

Åsså bambi på isen på NORSK! *grøsser*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åsså bambi på isen på NORSK! *grøsser*

Åffer gjør dom på detta viset?! *river meg i håret*

Ble skikkelig skuffa det året de begynte med dette jeg, hadde satt meg ned og skulle kose meg skikkelig med Donald og greier, så hadde de FORANDRET på ALT! Skjønner ikke noe, jeg!

Skrevet

Åffer gjør dom på detta viset?! *river meg i håret*

Ble skikkelig skuffa det året de begynte med dette jeg, hadde satt meg ned og skulle kose meg skikkelig med Donald og greier, så hadde de FORANDRET på ALT! Skjønner ikke noe, jeg!

De er nok bare dumme og vil ødelegge! :( *sur*

Gjest Princess Peach
Skrevet

De er nok bare dumme og vil ødelegge! :( *sur*

Dritt-NRK. Blir ikke det samme uten den snøballkrigen, det er så bra når Donald svinger seg i greina og leker bjelle med frakken. Hihi. :)

Skrevet

Dritt-NRK. Blir ikke det samme uten den snøballkrigen, det er så bra når Donald svinger seg i greina og leker bjelle med frakken. Hihi. :)

Ja, den er herlig! :) Men jeg fikset ikke når de skjøt med ild på isen da jeg var liten, da ville jeg ikke se.. Men elsket slutten!

Skrevet

Er det sant? Jeg har ikke sett julekavalkaden til nrk på mange år, men jeg innbilte meg at det ikke er noe som noensinne ville bli forandret på. Noe jeg kan sitte på gamlehjemmet og mimre til når alderdommen tar meg og jeg blir unge i hue igjen. :)

Skrevet

Er det sant? Jeg har ikke sett julekavalkaden til nrk på mange år, men jeg innbilte meg at det ikke er noe som noensinne ville bli forandret på. Noe jeg kan sitte på gamlehjemmet og mimre til når alderdommen tar meg og jeg blir unge i hue igjen. :)

Det er sant! Den er skjendet!

Skrevet

Det er sant! Den er skjendet!

Dårlig. Jeg har gode minner fra julesendingene til nrk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er horribelt. Kan ikke si annet. Direkte horribelt.

P.S. Fant en fantastisk video på nettet:

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=21144

Jeg er imponert og fascinert! (Og veldig veldig trøtt.)

Skrevet

Dårlig. Jeg har gode minner fra julesendingene til nrk.

Får håpe du har glemt hvordan det var når du sitter der på gamlehjemmet!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, den er herlig! :) Men jeg fikset ikke når de skjøt med ild på isen da jeg var liten, da ville jeg ikke se.. Men elsket slutten!

Vi bør bombardere NRK med mail og få dem til å sende den SKIKKELIGE Donald-juletegnefilmen. Dette kan ikke pågå uhindret lenger.

Skrevet

Vi bør bombardere NRK med mail og få dem til å sende den SKIKKELIGE Donald-juletegnefilmen. Dette kan ikke pågå uhindret lenger.

JA!!! Kanskje vi kan redde julen neste år!

Gjest Princess Peach
Skrevet

JA!!! Kanskje vi kan redde julen neste år!

Forhåpentlig. Det kan jo ikke bare være meg som har lagt merke til denne skandalen?

Skrevet

Ah! Det var det jeg mistenkte.

For i en smaksprøve med bind for øya tror jeg ikke engang jeg hadde gjetta på at marsipanen fra Nidar er marsipan.

...og likevel spiser jeg den. :)

Nei, takke meg til Anton Berg. De klarer i hvert fall å lage marsipan som smaker marsipan.

Anthon Berg-marsipanen er jo den eneste som duger... Gullbrød er snadder! *nam*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...