mariaflyfly Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Broren din har nok lagt ned mye arbeid i dette. En super gave Jepp Jeg sitter og koser meg her nå, og ser alle mine besteforeldre igjen, mamma høygravid med lillebroren min, og jeg sjøl som ser ut som jeg forsøker å ta livet av min nyfødte bror. Hehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Er det noen raseriutbrudd der? *håpefull hilsen* Ikke ennå. Men lillebroren min får gjennomgå. *muahaha* 0 Siter
Gjest flisa _,,,_c",)_,,,_ Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Damask kanskje? Sånt Høie, DYRT, er det,i alle fall 599 per sett. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Det er ikke sånt blankt silkeaktig altså - det er sånn stripete - hvit matt og hvit balnk - på en måte. Sånt har jeg også. Det er helt konge 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Sånt Høie, DYRT, er det,i alle fall 599 per sett. Jeg kjøpte rødt damask dynetrekk nå til jul, kjempeherlig mykt:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.