Gå til innhold

Mye godt i pakkene til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Her ble det ikke en eneste presang med godis, eller mat. Fikk noe vin og champagne.

Fikk forresten noe konfekt og kokosboller av to kunder, kjemetrivlig, men konfekten ble spist opp på jobb, og kokosbollene ble spist opp lillejulaften.

Poden har verken sett eller fått noe godis han;o)

Vi hadde ikke engang godis på bordet i går, men vi hadde is, fruktkake og kransekake, nok er nok....

Ha en flott førstejuledag. Vi koser oss med alle di flotte gavene vi har fått. Jeg går i kosedress enda og poden i pyamas, så i dag tar vi livet med total ro. I dag er dagen for og gjøre ingenting.

Vennlig hilsen

Skrevet

Her ble det ikke en eneste presang med godis, eller mat. Fikk noe vin og champagne.

Fikk forresten noe konfekt og kokosboller av to kunder, kjemetrivlig, men konfekten ble spist opp på jobb, og kokosbollene ble spist opp lillejulaften.

Poden har verken sett eller fått noe godis han;o)

Vi hadde ikke engang godis på bordet i går, men vi hadde is, fruktkake og kransekake, nok er nok....

Ha en flott førstejuledag. Vi koser oss med alle di flotte gavene vi har fått. Jeg går i kosedress enda og poden i pyamas, så i dag tar vi livet med total ro. I dag er dagen for og gjøre ingenting.

Vennlig hilsen

Ha en nydelig dag selv du :)

Jeg har shina opp rommene til avkommene, de er hos pappan nå, innstallert skrivere og ratt/pedaler mens jeg har gaulet til cd`n jeg fikk i går, nyeste av Jan Werner.

Den er bare skjønn :)

Skrevet

Eneste av de jeg feiret sammen med som fikk noe spiselig var mannen som fikk konfekt fra arbeidsplassen. Det var flere som fikk litt å drikke da. Det var vel 5 vinflasker og 2 konjakker tror jeg. ;)

Oy dhah ;)

Fikk to flasker vin vi da.

:)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167043641' post='3446593]

Jeg fikk ingenting og tror jeg aldri har fått før heller :)

*gir Angelica litt av det godtefjellet som er her*

Skrevet

Min kommer ikke hjem før skolen begynner så jeg har skikkelig langfri. Men det skjer ingenting her så det er like bra. Faren har stor familie og det har ikke jeg så jeg tror han har det bedre der enn her akkurat nå.

Okey :)

Mine kommer ved sekstiden i morgen de.(Små familie på begge sider her da)

Gleder meg. Nå har jeg ryddet og ordnet på rommene deres, innstallert skriver, ratt/pedaler til pc, hengt opp dokumentholder mm. mm.

Mens jeg har gaulet til Jan Werners nyeste cd, aldeles nydelig er den.

Morro :)

Skrevet

Oy dhah ;)

Fikk to flasker vin vi da.

Ingen av de var til meg. ;)

Skrevet

Ingen av de var til meg. ;)

Uff da, men du kan ikke ta noe heller nå var det slik?

*slenger over et lass av godisene her*

;)

Skrevet

Uff da, men du kan ikke ta noe heller nå var det slik?

*slenger over et lass av godisene her*

;)

Jeg har kjøpt inn godis selv, og nå sover både mann og barn, så jeg sitter her med et lass sjokkis og et glass kald cola og bare storkoser meg. :D

Skrevet

Jeg har kjøpt inn godis selv, og nå sover både mann og barn, så jeg sitter her med et lass sjokkis og et glass kald cola og bare storkoser meg. :D

Så deilig da :)

Synes romjula er aldeles hærlig jeg.

Da kan en virkelig puste ut etter førjulsstrabasene, unger er storfornøyde, en selv har det toppers, mye godt å spise, bare fryd og gammen.

Topp :D

Skrevet

Vi ga litt godis, men det var som en del av julekurv til svigers etc.

Selv fikk vi ikke noe snop i gavene, og det er sjelden vi får det, kommer faktisk ikke på noen slik gave egentlig, men mulig hukommelsen min er noget selektiv.

Det var forresten litt feil det jeg skrev tidligere. Jeg fikk jo spiselige gaver på jobb, 1 kg Kong Haakon, og en papp-tine med spekemat, oster etc.

Skrevet

*gir Angelica litt av det godtefjellet som er her*

He he..Ellers takk. Tror kroppen min har godt av en matpause! Hi hi ;)

Skrevet

Jeg fikk en stor firkantet kartong med bilde av et glass med vin utenpå. Jeg var i ferd med å åpne kartongen da gubben sa at det var en 3 liters kartong med vin.. Da følte jeg meg mindre smart altså.. Jeg trodde det var noe glassgreier inni der, den var jo så tung.

Skrevet

Jeg fikk en stor firkantet kartong med bilde av et glass med vin utenpå. Jeg var i ferd med å åpne kartongen da gubben sa at det var en 3 liters kartong med vin.. Da følte jeg meg mindre smart altså.. Jeg trodde det var noe glassgreier inni der, den var jo så tung.

*ler godt*

Var nok artig å se på deg.

Vin er godt da, jummi :)

Skrevet

Ikke noe godteri her heller. Like greit, for jeg spiser omtrent ikke godter med mindre det er mørk sjokolade. :-)

Ingen andre her som fikk godter heller.

Skrevet

Ja, vinkartong fikk jeg også! Det var jo kjekt da. :-)

Skrevet

Ja, vinkartong fikk jeg også! Det var jo kjekt da. :-)

Vin er ikke bortkastet gave, nei ;) Håper denne jeg fikk er god, har nemlig ikke smakt den før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...