Gjest Hva velger jeg? Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Kameraet er mye bedre på 6288 men hva med mp3'en? Greit med bra kamera men ikke på bekostning av en bedre mp3-spiller. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg syns mp3-spilleren på W710i er kjempebra. 0 Siter
Excelsion Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg mener nå Mp3 spillerene stort sett består av kvaliteten på hodetelefonene. Nokia'en har helt fin brukervennlighet på mp3 spilleren, selv om SE kanskje kan ha noe bedre. Men lyden har jo ingenting med telefonen å gjøre. 0 Siter
Gjest Hva velger jeg? Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg mener nå Mp3 spillerene stort sett består av kvaliteten på hodetelefonene. Nokia'en har helt fin brukervennlighet på mp3 spilleren, selv om SE kanskje kan ha noe bedre. Men lyden har jo ingenting med telefonen å gjøre. Nå er ikke mp3 bare lyd, det kommer an på hvordan de er oppbygget også. 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Nå er ikke mp3 bare lyd, det kommer an på hvordan de er oppbygget også. Hm, hva mener du med det? Mp3 er lyd, og skal være enkelt å spille av. Har jo ingenting med oppbygning å gjøre.. 0 Siter
Gjest Hva velger jeg? Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hm, hva mener du med det? Mp3 er lyd, og skal være enkelt å spille av. Har jo ingenting med oppbygning å gjøre.. Altså mp3-spilleren. Om det er spillelister, equaliser og om man kan høre på musikk selv om man sender sms f.eks. Mange mobiler har mp3-støtte men ikke særlig til muligheter for avspilling lagring osv. Jeg har forøvrig kjøpt SE W710i og er så langt meget fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.