Gå til innhold

Feber og verker i kroppen, noe som går??

Anbefalte innlegg

Gjest lures det på
Skrevet

Har siden fredag hatt feber og verket i kroppen.Tar anbefalt dose parcet. Ikke forkjølet ellers (var det for 3 uker siden). Men er litt tett i brystet og hoster. Litt paranoid for lungebetennelse...

Noen som vet om dette er noe "som går"??? Det er sånn influensa aktig. Bortsett fra at influensaen ikke har kommet ennå.

Skrevet

alle tre ungene her i huset er forkjølet, 14 åringen har det som du beskriver det:) de to andre trenger bare nesespray og er ellers i god form, men 14 åringen drar med seg dyna overalt og er ikke i form...

Gjest ja noe som går tror jeg
Skrevet

Ja her hos oss går det mye feber uten noe mer, unntatt slapphet og ikke helt i form. Begge barna har hatt det. Så det er noe som går, sikkert et virus av en eller annen slag. Tok ca 1 uke før feberen var helt borte.

Skrevet

Her går det feber, kvalme, hodepine, diare...alt som er mulig å få. Noen får det ene og noen det andre, mens noen får alt på en gang :-(

Vi er ikke syke!! *bank i bordet*

Skrevet

Influensaen har nok kommet ja... jeg fikk influensa for første gang etter å ha tatt influensavaksine! Patetisk, eller hur? Hehe...

God bedring!

Gjest kjipt, men nå blir det bedre
Skrevet

Influensaen har nok kommet ja... jeg fikk influensa for første gang etter å ha tatt influensavaksine! Patetisk, eller hur? Hehe...

God bedring!

Det var visst lungebetennelse jeg hadde fått :-(

Gjest kjipt, men nå blir det vel snart bra
Skrevet

Ja her hos oss går det mye feber uten noe mer, unntatt slapphet og ikke helt i form. Begge barna har hatt det. Så det er noe som går, sikkert et virus av en eller annen slag. Tok ca 1 uke før feberen var helt borte.

Var visst lungebetennelse jeg hadde fått :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...