Gå til innhold

Islam. Shejk Munajjids er ikke -en hvilken som helst muslim-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som med julematen, ønsker alltid litt ekstra:-) Håper jo derfor selvsagt på noe nytt og "spennende"!

Da må man finne nye steder :)

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

34

• Sør

26

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For å si det som det er. Jeg gidder ikke å engasjere meg i en diskusjon som det har vært skrevet om i en årrekke her på DOL. Debatantene er de samme, nickene litt fornyet på enkelte, men argumentasjonen er som før. Først litt saklighet, så litt drittslenging, endel beskyldninger og vips, alt er som før.

Da er det lov å la være, fritt land, fri vilje.

Skrevet

Da er det lov å la være, fritt land, fri vilje.

Det er jo det fundamentalistene også påstår! :knegg:

Skrevet

Da må man finne nye steder :)

Jeg fant et sted for nudisme.

Det var ikke det samme som buddisme.

Skummelt med sånne -ismer?

Nudisme skaper en annen slags uro enn islamisme.

Skrevet

Jeg fant et sted for nudisme.

Det var ikke det samme som buddisme.

Skummelt med sånne -ismer?

Nudisme skaper en annen slags uro enn islamisme.

Ja- ikke ro i ræva i alle fall :)

Skrevet

Du har din egne, høyst ekstreme versjon av islam, som du deler med dine felles fundamentalister.

Så du gleder deg altså til at muslimene kommer til makten i Norge og innfører Sharia! Vet du, det gjør ikke jeg!!

Har du noen gang lest et lite kapittel i koranen? Et lite vers? Nei? Jeg har lest koranen og hadith, og det er ikke noen hyggelig fremtid som venter oss annerledestroende dersom muslimene får makt. Vi blir såkalte dhimmis, altså annenrangs borgere i eget land, med null stemmerett, dhimmier må betale ekstra skatter for å få leve i fred, å bygge kirker blir bannlyst, vi kan si farvel til likestilling og velkommen til kvinneundertrykking etc. Dette er i beste fall. I verste fall blir vi som ikke er muslimer drept hvis vi nekter å konvertere til islam.

Så du vil virkelig ha det slik? Javel, deg om det!

Jeg tipper at når den dagen kommer, så vil du forhåpentligvis bli vekket av din tornerosesøvn med et brak. Men da er det for sent.

Skrevet

Så du gleder deg altså til at muslimene kommer til makten i Norge og innfører Sharia! Vet du, det gjør ikke jeg!!

Har du noen gang lest et lite kapittel i koranen? Et lite vers? Nei? Jeg har lest koranen og hadith, og det er ikke noen hyggelig fremtid som venter oss annerledestroende dersom muslimene får makt. Vi blir såkalte dhimmis, altså annenrangs borgere i eget land, med null stemmerett, dhimmier må betale ekstra skatter for å få leve i fred, å bygge kirker blir bannlyst, vi kan si farvel til likestilling og velkommen til kvinneundertrykking etc. Dette er i beste fall. I verste fall blir vi som ikke er muslimer drept hvis vi nekter å konvertere til islam.

Jeg tipper at når den dagen kommer, så vil du forhåpentligvis bli vekket av din tornerosesøvn med et brak. Men da er det for sent.

Ditt hysteri om at muslimene skal overta er like idiotisk som hysteriet om at jødene skal overta.

Og kommer fra samme ideologi.

For øvrig er jeg ateist, og selvsagt "mot" alle religione, men for trosfrihet.

Skrevet

Ateistene er de første som skal tas.

Skrevet

Jeg kaller en spade for en spade, men du tåler det ikke.

Jeg er langt snillere med deg enn du er med helt uskyldige mennesker. Likevel sutrer du.

Nei, det er keinstein som kaller en spade for en spade, mens du nekter å tro på det fordi du er full av fordommer og antirasistisk vrøvl! Keinstein kommer med fakta og underbygger disse, mens du bare synser og mener og rakker ned på keinstein som full av "hat og dritt" og kaller ham både rasist og jeg vet ikke hva annet.

Det spiller ingen rolle om kristendommen har vært like ille, det spiller ingen rolle at det står like ille ting i bibelen. Hovedsaken er at man innen kristendommen stort sett har gått vekk fra de verste delene. Det har de ikke gjort i islam og det kommer de heller aldri til å gjøre! Selv vanlige muslimer tar ikke avstand fra det som er av jævelskap i koranen, fordi de regner koranen som uendelig og dens innhold som uforanderlig til evig tid. islam kan rett og slett ikke reformeres!

Dessuten må det være lov til å kritisere islam, uten at du og dine sosialistvenner og antirasister og andre venstreekstreme tullinger kommer løpende med rasiststempelet med en gang! Muslimer er ingen menneskerase og kan derfor ikke påberope seg å være beskyttet av rasismeparagrafene. "Religionen" de hengir seg til er en politisk ideologi og således ingen religion.

Skrevet

Nei, det er keinstein som kaller en spade for en spade, mens du nekter å tro på det fordi du er full av fordommer og antirasistisk vrøvl! Keinstein kommer med fakta og underbygger disse, mens du bare synser og mener og rakker ned på keinstein som full av "hat og dritt" og kaller ham både rasist og jeg vet ikke hva annet.

Det spiller ingen rolle om kristendommen har vært like ille, det spiller ingen rolle at det står like ille ting i bibelen. Hovedsaken er at man innen kristendommen stort sett har gått vekk fra de verste delene. Det har de ikke gjort i islam og det kommer de heller aldri til å gjøre! Selv vanlige muslimer tar ikke avstand fra det som er av jævelskap i koranen, fordi de regner koranen som uendelig og dens innhold som uforanderlig til evig tid. islam kan rett og slett ikke reformeres!

Dessuten må det være lov til å kritisere islam, uten at du og dine sosialistvenner og antirasister og andre venstreekstreme tullinger kommer løpende med rasiststempelet med en gang! Muslimer er ingen menneskerase og kan derfor ikke påberope seg å være beskyttet av rasismeparagrafene. "Religionen" de hengir seg til er en politisk ideologi og således ingen religion.

Applaus!

Skrevet

Hei,

Muslim er en "vanlig troende", litt som en kristen. osv.

En islamist er et oppfunnet ord, for å beskrive fundamentalistiske muslimer.

Det store flertallet muslimer er selvsagt vanlige, hyggelige folk. Så er det selvsagt også en gruppe som er i samme kategori som keinstein er, og sprer hat om "de andre".

Med vennlig hilsen

Så vidt jeg vet, så kjenner jeg bare vanlige, hyggelige muslimer. Ergo så kjenner jeg ingen islamister :-)

Skrevet

Jeg ser jo klart underholdningsverdien, men emnet er jo egentlig grav alvorlig. Noen ganger lurer man på hvordan "vanlige mennesker" i Europa kunne være med på at 6 millioner jøder ble drept. Hva skjedde i hodene på folk?

keinstein har riktignok byttet om "jøde" med "muslim", men hatet og frykten han forsøker å spre er den samme.

Virkelig tragisk.

Forresten, god jul til deg. Lenge siden sist!

Med vennlig hilsen

Jo, men det å lese Keinstein endeløse gnål om islamister, blir som å lese filmanmeldelsene inne på Vigrid.no. Det er så dumt at man ikke tror det man leser, og det er fort gjort å få for seg at skribleriene egentlig er skrevet av noen som parodierer nynazistene, og ikke nynazistene selv.

God jul, ja!

For øvrig kikket jeg innom antipsyk.no for ikke så lenge siden, og du ble diskutert der inne. Jeg tror disse ustabile menneskene forfølger deg på nettet og skryter seg imellom når de "setter deg på plass". :)

Man bør egentlig ikke le av disse halvnazistiske Israel-vennene der inne, men det er vanskelig å la være. Heldigvis er de ikke så mange. :)

Skrevet

Ditt hysteri om at muslimene skal overta er like idiotisk som hysteriet om at jødene skal overta.

Og kommer fra samme ideologi.

For øvrig er jeg ateist, og selvsagt "mot" alle religione, men for trosfrihet.

Jaja, kall det hysteri eller hva faen du vil. I motsetning til den uvitenheten du viser om islam, så vet jeg dessverre hva som er fakta om kalifatet som de muslimske religiøse lederne planlegger å gjenopprette. Jeg vet også om planene for å legge hele verden under islams regler.

Jeg foreslår at du skaffer deg litt mer kunnskap om islam før du fortsetter å debattere temaet.

Her er noen filmer du forhåpentligvis kan lære litt av. De er om islam og med vanlige, "fredfulle" muslimer:

http://www.cbn.com/cbnnews/45968.aspx

1 http://www.youtube.com/watch?v=N7R_YZiRlPs

2 http://www.youtube.com/watch?v=QTpBAr5tH3c

3 http://www.youtube.com/watch?v=HKRKOpjuPbw

4 http://www.youtube.com/watch?v=j0UGrXQgFXk

Skrevet

Jo, men det å lese Keinstein endeløse gnål om islamister, blir som å lese filmanmeldelsene inne på Vigrid.no. Det er så dumt at man ikke tror det man leser, og det er fort gjort å få for seg at skribleriene egentlig er skrevet av noen som parodierer nynazistene, og ikke nynazistene selv.

God jul, ja!

For øvrig kikket jeg innom antipsyk.no for ikke så lenge siden, og du ble diskutert der inne. Jeg tror disse ustabile menneskene forfølger deg på nettet og skryter seg imellom når de "setter deg på plass". :)

Man bør egentlig ikke le av disse halvnazistiske Israel-vennene der inne, men det er vanskelig å la være. Heldigvis er de ikke så mange. :)

*LOL* "halv-nazistiske Israelvenner"!

Hørte jeg noen som kritiserte andre for å virke forvirret?

Skrevet

Jaja, kall det hysteri eller hva faen du vil. I motsetning til den uvitenheten du viser om islam, så vet jeg dessverre hva som er fakta om kalifatet som de muslimske religiøse lederne planlegger å gjenopprette. Jeg vet også om planene for å legge hele verden under islams regler.

Jeg foreslår at du skaffer deg litt mer kunnskap om islam før du fortsetter å debattere temaet.

Her er noen filmer du forhåpentligvis kan lære litt av. De er om islam og med vanlige, "fredfulle" muslimer:

http://www.cbn.com/cbnnews/45968.aspx

1 http://www.youtube.com/watch?v=N7R_YZiRlPs

2 http://www.youtube.com/watch?v=QTpBAr5tH3c

3 http://www.youtube.com/watch?v=HKRKOpjuPbw

4 http://www.youtube.com/watch?v=j0UGrXQgFXk

Linker til virkelighetens verden biter nok ikke på den karen.

Gjest disagree
Skrevet

Sør er etter min mening et s k forumtroll, og har lagt visse nick for hat. Vi får se hva "orakelet" sør kommer med av sjikane i dag. Best å ta alt som kommer med en klype salt. Legg merke til at det kommer mikroskopisk med fakta og sakligheter om saken fra den kanten, så det taler for seg selv.

Enig i det meste. Persepsjonen til sør er rar, veldig uvanlig. Troll som du kaller dem, eller gjøkunger som andre kaller dem, funnes visst på veldig mange fora. Har mange ganger lurt på hva disse egentlig får med seg av ting rundt dem, når persepsjonen deres virker som den gjør.

Du skriver bra, men innleggene dine bli i lengste laget.

Skrevet

Linker til virkelighetens verden biter nok ikke på den karen.

Virkelighetens verden kan vanskelig trenge igjennom når palestinaskjerfet dekker både øyne og ører...

Skrevet

Virkelighetens verden kan vanskelig trenge igjennom når palestinaskjerfet dekker både øyne og ører...

Sanseløs er vel det mest dekkene for denne skapningen. Blind og døv, men tydligvis ikke stum.

Skrevet

God jul, ja!

Nå skriver du mye tull nå! *LOL* Snakk om å blande -ismer.

Skrevet

Nå skriver du mye tull nå! *LOL* Snakk om å blande -ismer.

Vi får håpe han har noe å skylde på..for mange juledrammer elns.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...