Gå til innhold

Islam. Shejk Munajjids er ikke -en hvilken som helst muslim-

Anbefalte innlegg

Gjest disagree
Skrevet

Den norske loven tillater alle religioner som ikke bryter menneskeretighetene - som også er en del av norsk lov. Islam er derfor ikke tillatt, siden dens ytringer via prester, skrifter og praksis bryter menneskerettighetene på nær sagt alle punkter. Men våre styresmakter tør ikke forby islam.

Vi forbyr alle diskriminerende ytringer, vi forbyr kvinneundertrykking, unntatt fra islam. Islam er altså unntatt fra de norske lovene.

Vi påbyr kvinneandel overalt, unntatt i styrene i moskeene.

Årsaken kan være at vi ikke tar islam på alvor. Har ikke alle rett til å bli tatt på alvor?

Helt hypotetisk: Hvordan kunne du tenkt deg å gjennomføre et effektivt forbud mot islam?

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

34

• Sør

26

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig i det meste. Persepsjonen til sør er rar, veldig uvanlig. Troll som du kaller dem, eller gjøkunger som andre kaller dem, funnes visst på veldig mange fora. Har mange ganger lurt på hva disse egentlig får med seg av ting rundt dem, når persepsjonen deres virker som den gjør.

Du skriver bra, men innleggene dine bli i lengste laget.

Egentlig bryr jeg meg lite om hva folk syns, hele poenget er tidsfordriv. Mange søker etter hvor jeg har rappet alle mine innspill, men finner ikke noe. Det er ikke så rart. Noen tror alt er på internett, og kanskje at alle rapper alt. 99,999% er fremdeles IKKE å finne på internett.

Skrevet

Helt hypotetisk: Hvordan kunne du tenkt deg å gjennomføre et effektivt forbud mot islam?

Det vil skje automatisk.

Jeg tror neppe så mange vel bevarte vil settes 1000 år tilbake og overlate makten til brutale primitive ørkenprester og røverbaroner. Islam er for overtroiske, uvitende og forstyrra folk. Men dem er det etter hvert blitt mange av på denne kanten.

Det må muligens flyte blod, men allerede nå er de i ferd med å underskrive sin undergang. Iran er en hårsbredd fra å bli et sort, radioaktivt hull i bakken, og mange der er i ferd med å pakke ryggsekken. Først rømmer åndseliten, og de er snart tomme allerede. De som blir igejn er naturlig de samme som ikke vil gi seg. Og en masse fattige uskyldige mennesker som ikke forstår før det smeller. Historien gjentar seg.

Skrevet

Nå skriver du mye tull nå! *LOL* Snakk om å blande -ismer.

Gå inn og les selv.

Det blant annet din mann skriver er ikke noe bedre enn det Tore Tvedt skriver. De hater dog ulike folkegrupper.

Men det er også den eneste forskjellen på dem.

Skrevet

Så vidt jeg vet, så kjenner jeg bare vanlige, hyggelige muslimer. Ergo så kjenner jeg ingen islamister :-)

Ingen mordere? Ingen voldtektsmenn? Ingen jødehatere?

Skrevet

Nei, det er keinstein som kaller en spade for en spade, mens du nekter å tro på det fordi du er full av fordommer og antirasistisk vrøvl! Keinstein kommer med fakta og underbygger disse, mens du bare synser og mener og rakker ned på keinstein som full av "hat og dritt" og kaller ham både rasist og jeg vet ikke hva annet.

Det spiller ingen rolle om kristendommen har vært like ille, det spiller ingen rolle at det står like ille ting i bibelen. Hovedsaken er at man innen kristendommen stort sett har gått vekk fra de verste delene. Det har de ikke gjort i islam og det kommer de heller aldri til å gjøre! Selv vanlige muslimer tar ikke avstand fra det som er av jævelskap i koranen, fordi de regner koranen som uendelig og dens innhold som uforanderlig til evig tid. islam kan rett og slett ikke reformeres!

Dessuten må det være lov til å kritisere islam, uten at du og dine sosialistvenner og antirasister og andre venstreekstreme tullinger kommer løpende med rasiststempelet med en gang! Muslimer er ingen menneskerase og kan derfor ikke påberope seg å være beskyttet av rasismeparagrafene. "Religionen" de hengir seg til er en politisk ideologi og således ingen religion.

En kraftsalve :-)

Skrevet

Gå inn og les selv.

Det blant annet din mann skriver er ikke noe bedre enn det Tore Tvedt skriver. De hater dog ulike folkegrupper.

Det er tull. Å hate Islam er noe helt annet enn å hate folk. Å bli sammenlignet med Tore Tvedt er en fornærmelse.

Skrevet

Egentlig bryr jeg meg lite om hva folk syns, hele poenget er tidsfordriv. Mange søker etter hvor jeg har rappet alle mine innspill, men finner ikke noe. Det er ikke så rart. Noen tror alt er på internett, og kanskje at alle rapper alt. 99,999% er fremdeles IKKE å finne på internett.

Nei, alt finnes ikke på nettet. Men mye. Til og med koranen i diverse oversettelser.

Her er flere videosnutter til å bli klokere av:

http://memritv.org/Search.asp?ACT=S6&P3=1

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Skrevet

Gå inn og les selv.

Synes du er på villspor nå. Og synes heller ikke noe om at du indentifiserer personer her som partner/gift med den ene eller den andre.

Skrevet

Det er tull. Å hate Islam er noe helt annet enn å hate folk. Å bli sammenlignet med Tore Tvedt er en fornærmelse.

Som sagt: Gå inn og les det han skriver.

Og ja: Jeg er klar over at det å bli sammenlignet med Tore Tvedt er kjipt, men det er likefullt en knallgod beskrivelse av ham og de andre ekstremistene på antipsyk.

Skrevet

Nei, alt finnes ikke på nettet. Men mye. Til og med koranen i diverse oversettelser.

Her er flere videosnutter til å bli klokere av:

http://memritv.org/Search.asp?ACT=S6&P3=1

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Jeg har til og med fått høre presidenten i MEMRI live. Eller mulig det var visepresidenten.

Beskrivelsen av jihadister var ganske hårreisende. Dokumentasjonen og intervjuene av ledere likeså. Det mest uhyggelig hatefulle jeg har hørt/sett, og er samtidig de mest velutdannete arabere i verden regnet i år.

Jøder og vantro står ganske lavt i kurs.

Gjest disagree
Skrevet

Ditt hysteri om at muslimene skal overta er like idiotisk som hysteriet om at jødene skal overta.

Og kommer fra samme ideologi.

For øvrig er jeg ateist, og selvsagt "mot" alle religione, men for trosfrihet.

..."men for trosfrihet."

hehehe!

Skrevet

Gå inn og les selv.

Du har herved 1 minuspoeng.

Skrevet

Gå inn og les selv.

Herre min hatt!

Så det er altså ikke bare fyllepjatt det du skrev om jødeelskende nazister, men noe du velger å stå ved og utdype?

Skrevet

Synes du er på villspor nå. Og synes heller ikke noe om at du indentifiserer personer her som partner/gift med den ene eller den andre.

Det er ingen hemmelighet her inne at de er gift, og jeg skriver ingenting til Flisa som jeg ikke har skrevet til ham mange ganger.

Skrevet

Herre min hatt!

Så det er altså ikke bare fyllepjatt det du skrev om jødeelskende nazister, men noe du velger å stå ved og utdype?

Jeg skrev halvnazist, da jeg er klar over at definisjonen nazist ikke går å bruke på folka inne på antipsyk. Til de hater de feil folkegruppe.

Men dette er ikke fyllerør, nei, og jeg rangerer de hatefulle ekstremistene der inne nøyaktig like høyt som Tore Tvedt. Derfor sammenligningen.

Selv du er ikke i nærheten av nivået til enkelte der inne.

Skrevet

Tore Tvedt er bare blåbær mot de regelrette fascistene som har vært forelesere hos de tre store studentforeningene på Blindern. På tross av luking i dørene, ble det ganske mye oppstyr i rosenes leir for noen mnd siden:

----------------

Mannen heter Zakir Naik, han er en indisk, muslimsk, fascistisk predikant. Naik, studentenes veileder i åndelige spørsmål, forfekter synspunkter som : Total tildekking av kvinner, polygami, blodpenger, forbud mot all musikk, dødsstraff for apostasi(frafall fra Islam), innføring av sharialovgivning(Islam skal styre landet), forbud mot forkynnelse av andre religioner i muslimske land, muslimer skal ikke ønske ikke-muslimer god jul og kvinner har lavere verdi som vitner.

---------------------

Dette er pyntet på. Zakir er en kraftig forstyrret og sjokkerende figur. Selv medlemmene i foreningene ble sjokkert. Zakir reiser videre, mens noen med skjegg står igjen og nikker.....

Gjest disagree
Skrevet

Det vil skje automatisk.

Jeg tror neppe så mange vel bevarte vil settes 1000 år tilbake og overlate makten til brutale primitive ørkenprester og røverbaroner. Islam er for overtroiske, uvitende og forstyrra folk. Men dem er det etter hvert blitt mange av på denne kanten.

Det må muligens flyte blod, men allerede nå er de i ferd med å underskrive sin undergang. Iran er en hårsbredd fra å bli et sort, radioaktivt hull i bakken, og mange der er i ferd med å pakke ryggsekken. Først rømmer åndseliten, og de er snart tomme allerede. De som blir igejn er naturlig de samme som ikke vil gi seg. Og en masse fattige uskyldige mennesker som ikke forstår før det smeller. Historien gjentar seg.

Ble litt misforstått. Skal prøve å være tydligere.

Ikke spørsmål om forbud vil komme eller ikke, men:

Hvordan må et forbud mot islam være for at det skal være effektivt etter din mening - hvordan skal et slik forbud håndheves? Bruk av overvåkningspoliti? Sensur? Fengsling for å ha promotert islam? Bøtelegging for promotering eller islamske ytringer?

(For ordens skyld, spørsmålet er ikke ment for å være ekkel. Har bare litt problem med å se hvordan et forbud mot islam skal fungere.)

Skrevet

Ble litt misforstått. Skal prøve å være tydligere.

Ikke spørsmål om forbud vil komme eller ikke, men:

Hvordan må et forbud mot islam være for at det skal være effektivt etter din mening - hvordan skal et slik forbud håndheves? Bruk av overvåkningspoliti? Sensur? Fengsling for å ha promotert islam? Bøtelegging for promotering eller islamske ytringer?

(For ordens skyld, spørsmålet er ikke ment for å være ekkel. Har bare litt problem med å se hvordan et forbud mot islam skal fungere.)

Forbud har jeg ikke noen tro på, men generell motstand. Protester på ettergivenhet og kryping. Hold hodet hevet. Protester på all propaganda som formidler splid og hat. For den vil eskalere lynfort uten motstand.

Men jeg tror at Oslo er delt i to om 30 år. Flere steder i Sverige og nå Danmark har opplevd en helt utrolig rask segregering i store områder som de ikke ante noe om for ti år siden. Forfallet innen disse er formidabel og den lokale arbeidsløsheten og kriminaliteten skyhøy.

Religiøs milits på mange hundre mann er allerede dannet i Sverige, uten at noen kan gjøre noe.

Skrevet

Ingen mordere? Ingen voldtektsmenn? Ingen jødehatere?

Det nærmeste vi kommer en jødehater er jo deg, selv om du midlertidig har byttet ut ordet "jøde" med "muslim", narrer du nok ingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...