Gå til innhold

Islam. Shejk Munajjids er ikke -en hvilken som helst muslim-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, kall det hysteri eller hva faen du vil. I motsetning til den uvitenheten du viser om islam, så vet jeg dessverre hva som er fakta om kalifatet som de muslimske religiøse lederne planlegger å gjenopprette. Jeg vet også om planene for å legge hele verden under islams regler.

Jeg foreslår at du skaffer deg litt mer kunnskap om islam før du fortsetter å debattere temaet.

Her er noen filmer du forhåpentligvis kan lære litt av. De er om islam og med vanlige, "fredfulle" muslimer:

http://www.cbn.com/cbnnews/45968.aspx

1 http://www.youtube.com/watch?v=N7R_YZiRlPs

2 http://www.youtube.com/watch?v=QTpBAr5tH3c

3 http://www.youtube.com/watch?v=HKRKOpjuPbw

4 http://www.youtube.com/watch?v=j0UGrXQgFXk

Det er jo akkurat samme antisemittiske propaganda som vi kjenner fra 1930-tallet.

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

34

• Sør

26

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ble litt misforstått. Skal prøve å være tydligere.

Ikke spørsmål om forbud vil komme eller ikke, men:

Hvordan må et forbud mot islam være for at det skal være effektivt etter din mening - hvordan skal et slik forbud håndheves? Bruk av overvåkningspoliti? Sensur? Fengsling for å ha promotert islam? Bøtelegging for promotering eller islamske ytringer?

(For ordens skyld, spørsmålet er ikke ment for å være ekkel. Har bare litt problem med å se hvordan et forbud mot islam skal fungere.)

Forbud mot moskeer, forbud mot forkynnelse av islams budskap, forbud mot å eie koranen, forbud mot koranskoler, forbud mot egne muslimske skoler... Kort sagt kan vi utmerket godt behandle muslimer slik annerledestroende blir behandlet i muslimske land.

Skrevet

Nei, det er keinstein som kaller en spade for en spade, mens du nekter å tro på det fordi du er full av fordommer og antirasistisk vrøvl! Keinstein kommer med fakta og underbygger disse, mens du bare synser og mener og rakker ned på keinstein som full av "hat og dritt" og kaller ham både rasist og jeg vet ikke hva annet.

Det spiller ingen rolle om kristendommen har vært like ille, det spiller ingen rolle at det står like ille ting i bibelen. Hovedsaken er at man innen kristendommen stort sett har gått vekk fra de verste delene. Det har de ikke gjort i islam og det kommer de heller aldri til å gjøre! Selv vanlige muslimer tar ikke avstand fra det som er av jævelskap i koranen, fordi de regner koranen som uendelig og dens innhold som uforanderlig til evig tid. islam kan rett og slett ikke reformeres!

Dessuten må det være lov til å kritisere islam, uten at du og dine sosialistvenner og antirasister og andre venstreekstreme tullinger kommer løpende med rasiststempelet med en gang! Muslimer er ingen menneskerase og kan derfor ikke påberope seg å være beskyttet av rasismeparagrafene. "Religionen" de hengir seg til er en politisk ideologi og således ingen religion.

Jeg håper du klarer å skrive noe mer sammenhengende enn det der? Masse vås om påståtte venstreradikale - er det det eneste du evner?

Trist.

Skrevet

Forbud mot moskeer, forbud mot forkynnelse av islams budskap, forbud mot å eie koranen, forbud mot koranskoler, forbud mot egne muslimske skoler... Kort sagt kan vi utmerket godt behandle muslimer slik annerledestroende blir behandlet i muslimske land.

Hve med ytringsfriheten?

Skrevet

Det er jo akkurat samme antisemittiske propaganda som vi kjenner fra 1930-tallet.

???? Ja , det er jo faktisk nøyaktig hva filmene handler om.

Sa hva er det da du kverulerer om?

Skrevet

*LOL* "halv-nazistiske Israelvenner"!

Hørte jeg noen som kritiserte andre for å virke forvirret?

Flisgubben et al er ikke mer "Israel-venn" enn det Tore Tvedt er.

Han har bare midlertidig byttet ut "jøde" med "muslim".

Skrevet

???? Ja , det er jo faktisk nøyaktig hva filmene handler om.

Sa hva er det da du kverulerer om?

Og jødehatet/muslimhatet (avhengig av hvem du hater denne uken) er like nazistisk nå som på 1930-tallet.

Skrevet

Som sagt: Gå inn og les det han skriver.

Og ja: Jeg er klar over at det å bli sammenlignet med Tore Tvedt er kjipt, men det er likefullt en knallgod beskrivelse av ham og de andre ekstremistene på antipsyk.

Jeg var jo der inne selv - før Edvin sluttet - klart jeg har lest det han skriver.

Skrevet

Flisgubben et al er ikke mer "Israel-venn" enn det Tore Tvedt er.

Han har bare midlertidig byttet ut "jøde" med "muslim".

Nei, han og normale folk har fått med seg hvem som står for dagens nazisme og jødehat, nemlig du og dine islamistvenner.

Skrevet

Og jødehatet/muslimhatet (avhengig av hvem du hater denne uken) er like nazistisk nå som på 1930-tallet.

*LOL* kanskje en ide og se hva filmene handler om FØR du kommenterer dem? Idiot.

Selv om det faktisk var nokså moro å se hvordan du traff spikeren på hue og avdekkket din egen irrasjonallitet.

Skrevet

Tore Tvedt er bare blåbær mot de regelrette fascistene som har vært forelesere hos de tre store studentforeningene på Blindern. På tross av luking i dørene, ble det ganske mye oppstyr i rosenes leir for noen mnd siden:

----------------

Mannen heter Zakir Naik, han er en indisk, muslimsk, fascistisk predikant. Naik, studentenes veileder i åndelige spørsmål, forfekter synspunkter som : Total tildekking av kvinner, polygami, blodpenger, forbud mot all musikk, dødsstraff for apostasi(frafall fra Islam), innføring av sharialovgivning(Islam skal styre landet), forbud mot forkynnelse av andre religioner i muslimske land, muslimer skal ikke ønske ikke-muslimer god jul og kvinner har lavere verdi som vitner.

---------------------

Dette er pyntet på. Zakir er en kraftig forstyrret og sjokkerende figur. Selv medlemmene i foreningene ble sjokkert. Zakir reiser videre, mens noen med skjegg står igjen og nikker.....

Her står det mer om ham:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zakir_naik

Jeg siterer:

"Islamic dietary laws

Observant Muslims do not eat pork. Naik argues that pork is forbidden because the swine is a dirty animal by nature, and that its flesh is the source of many diseases:

"The pig is one of the filthiest animals on earth. It lives and thrives on muck, faeces and dirt. It is the best scavenger that I know that God has produced." [7]

Naik also believes that diet has psychological/ethical consequences and one is what one eats:

"The pig is the most shameless animal on the face of the earth. It is the only animal that invites its friends to have sex with its mate. In America, most people consume pork. Many times after dance parties, they have swapping of wives; many say 'you sleep with my wife and I will sleep with your wife.' If you eat pigs then you behave like pigs" [9].

He also says, "Eating of pork can cause no less than seventy different types of diseases. A person can have various helminthes like roundworm, pinworm, hookworm, etc."

Riktig en fornøyelig type, det der!

Skrevet

Noe av det mer kvalmende ved sør er at han har mage til å skyve jødenes kamp for eksistens foran seg...i sin egen forsvarskamp for islam.

Islam er vår tids nazisme, med undertrykking, vold og fattigdom som de viktigste elementer.

Det er pinlig at slike som sør får ture frem med sitt jødehat og sine forsvarsskrifter for en av de verste ideologier verden har sett.

Skrevet

Det er ingen hemmelighet her inne at de er gift, og jeg skriver ingenting til Flisa som jeg ikke har skrevet til ham mange ganger.

Nei -. men du viser til andre fora hvor han er.Jeg er dessuten en egen person og er drit lei å hele tiden skulle få høre hva min mann mener om dette andre stedet. Det er derfor han ikke er her også - DOL er min arena.

Skrevet

Noe av det mer kvalmende ved sør er at han har mage til å skyve jødenes kamp for eksistens foran seg...i sin egen forsvarskamp for islam.

Islam er vår tids nazisme, med undertrykking, vold og fattigdom som de viktigste elementer.

Det er pinlig at slike som sør får ture frem med sitt jødehat og sine forsvarsskrifter for en av de verste ideologier verden har sett.

Finnes knapt noe verre enn historieløse tullinger som kommer med forvirrede historiske paraleller og begreper.

En idiot her inne snøvler om jødeelskende nazister, og en annen sviner til Milorgs rykte ved å sammneligne dem med vår tids nazister som sprenger hodet av jødiske skolebarn.

Det bude vært innført minimuskrav for å uttale seg om viktige emner.

Gjest disagree
Skrevet

Forbud har jeg ikke noen tro på, men generell motstand. Protester på ettergivenhet og kryping. Hold hodet hevet. Protester på all propaganda som formidler splid og hat. For den vil eskalere lynfort uten motstand.

Men jeg tror at Oslo er delt i to om 30 år. Flere steder i Sverige og nå Danmark har opplevd en helt utrolig rask segregering i store områder som de ikke ante noe om for ti år siden. Forfallet innen disse er formidabel og den lokale arbeidsløsheten og kriminaliteten skyhøy.

Religiøs milits på mange hundre mann er allerede dannet i Sverige, uten at noen kan gjøre noe.

Beste mulige "utstillingsvindu" for radikal islam og som kan sammenlignes med Norge, er sannsynligvis Frankrike. For ca. 30 år siden var den muslimske befolkningen relativt liten. Nå har landet Europas største muslimske befolkning, både tallmessig og i andel.

Hatet og volden bobler under overflaten. Enorm arbeidsledighet og uro. Radikale muslimer forfølger beinhardt jøder og folk i mindre kristne trossamfunn. Jøder flykter i hopetall til Israel.

Franske myndigheter har ikke villet/vært i stand til å motvirke dette. For å dempe volden og uroen, har franske myndigheter innført lover som begrenser livssynsfriheten for alle. De benekter at det er brudd på ytringsfrihet og trosfrihet, men får ikke medhold av menneskerettighetsorganisasjoner.

Menneskerettigheter går tapt under slikt press. Når folk vil begrense islam med forbud slik enkelte i FrP vil, blir jeg redd. For det går ikke uten at uskyldige blir rammet slik som i Frankrike. Og da har radikale muslimer vunnet! For de skiter i forbud og gjør som det passer dem likevel!

Skrevet

Hve med ytringsfriheten?

Ettersom islam er i strid med Norges Grunnlov, bør

forkynnelse av islam ikke beskyttes av ytringsfriheten.

Skrevet

Her står det mer om ham:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zakir_naik

Jeg siterer:

"Islamic dietary laws

Observant Muslims do not eat pork. Naik argues that pork is forbidden because the swine is a dirty animal by nature, and that its flesh is the source of many diseases:

"The pig is one of the filthiest animals on earth. It lives and thrives on muck, faeces and dirt. It is the best scavenger that I know that God has produced." [7]

Naik also believes that diet has psychological/ethical consequences and one is what one eats:

"The pig is the most shameless animal on the face of the earth. It is the only animal that invites its friends to have sex with its mate. In America, most people consume pork. Many times after dance parties, they have swapping of wives; many say 'you sleep with my wife and I will sleep with your wife.' If you eat pigs then you behave like pigs" [9].

He also says, "Eating of pork can cause no less than seventy different types of diseases. A person can have various helminthes like roundworm, pinworm, hookworm, etc."

Riktig en fornøyelig type, det der!

En skikkelig uvitenskapelig framstilling av norske avlssvin?

Veterinæren sier at om folk var like friske som norske svin....

DOLs egen ernæringsfysiolog sier at kylling og svinekjøtt er de to sunneste kjøttsortene vi kan spise, og kanske de aller beste på smak og ren proteinkvalitet.

PS: muslimenes lam og sau er -mye- feitere, da fettet ikke så lett kan skilles fra, det er marmorert inn i kjøttet. Det smaker godt, men fettgehalten trekker mye ned i sunnhet. Dyrefett er dyrefett.

Skrevet

Jeg håper du klarer å skrive noe mer sammenhengende enn det der? Masse vås om påståtte venstreradikale - er det det eneste du evner?

Trist.

Nei, det er ikke det eneste jeg evner. Jeg klarer faktisk å se sannheten om islam, noe du overhodet ikke har evner til å se.

Trist.

Skrevet

Beste mulige "utstillingsvindu" for radikal islam og som kan sammenlignes med Norge, er sannsynligvis Frankrike. For ca. 30 år siden var den muslimske befolkningen relativt liten. Nå har landet Europas største muslimske befolkning, både tallmessig og i andel.

Hatet og volden bobler under overflaten. Enorm arbeidsledighet og uro. Radikale muslimer forfølger beinhardt jøder og folk i mindre kristne trossamfunn. Jøder flykter i hopetall til Israel.

Franske myndigheter har ikke villet/vært i stand til å motvirke dette. For å dempe volden og uroen, har franske myndigheter innført lover som begrenser livssynsfriheten for alle. De benekter at det er brudd på ytringsfrihet og trosfrihet, men får ikke medhold av menneskerettighetsorganisasjoner.

Menneskerettigheter går tapt under slikt press. Når folk vil begrense islam med forbud slik enkelte i FrP vil, blir jeg redd. For det går ikke uten at uskyldige blir rammet slik som i Frankrike. Og da har radikale muslimer vunnet! For de skiter i forbud og gjør som det passer dem likevel!

Folk flytter. De som kan. De andre lider. De som er igjen er akkurat de islamistene vil ha tak i, uvitende, fattige, redde, utstøtte osv. Islam vokser på elendighet og uvitenhet.

Klassisk er han som sier han trenger ingen utdannelse, i koranen står alt han trenger vite og imamen tolker for han. Han kan ikke arabisk og kan ikke lese koranen selv. I moskeen får han alt han trenger. Og det er nesten riktig, islam har primitive erstatninger for det meste i samfunnet.

Gjest disagree
Skrevet

Skal tilsvarende forbud gjelde for andre livssyn? Hvis ikke, hvordan skal man da kunne unngå forbud som rammer alle (ikke virke diskrimminerende), kun rammer islam ?

Behandle muslimer som dimmier også? Noe av det mest ondskapsfulle med islam. Og meget velegnet til å skape konflikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...