Gå til innhold

Islam. Shejk Munajjids er ikke -en hvilken som helst muslim-

Anbefalte innlegg

Gjest ...ikke med i dol-fammen
Skrevet

Nei -. men du viser til andre fora hvor han er.Jeg er dessuten en egen person og er drit lei å hele tiden skulle få høre hva min mann mener om dette andre stedet. Det er derfor han ikke er her også - DOL er min arena.

oi... jeg trodde et øyeblikk at du var gift med keinstein...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

34

• Sør

26

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

???? Ja , det er jo faktisk nøyaktig hva filmene handler om.

Sa hva er det da du kverulerer om?

Den satt.

Skrevet

oi... jeg trodde et øyeblikk at du var gift med keinstein...

Jeg har tre grådige ekskoner og 11 utakknemlige barn, men ingen her på DOL.

Skrevet

Jeg var jo der inne selv - før Edvin sluttet - klart jeg har lest det han skriver.

Det er umulig å lese det han skriver uten å se hatet hans.

Skrevet

Nei -. men du viser til andre fora hvor han er.Jeg er dessuten en egen person og er drit lei å hele tiden skulle få høre hva min mann mener om dette andre stedet. Det er derfor han ikke er her også - DOL er min arena.

Joda, men hvis du leser der inne vil du se at nettopp din mann har startet DOL-innlegg der inne, hvor han hudfletter "kjerringene" her inne.

Så jeg føler meg ikke spesielt slem når jeg nevner nicket hans.

Han er ikke sporet bedre sjøl.

Gjør et søk på DOL eller Sør inne på antipsyk, og du vil se hvem som virkelig er kjerring.

Skrevet

Nei, det er ikke det eneste jeg evner. Jeg klarer faktisk å se sannheten om islam, noe du overhodet ikke har evner til å se.

Trist.

Visse organisajoner er forbudt i flere land, og derfor vendt sitt ansikt mot Europa.

De største islamske organisasjonene i Norge, ICC og IMQ, er direkte underlagt organisajonen i Pakistan, med hovedbase i Egypt direkte under Mubarrak. Den er global og har verdenskalifatet som mål. Med full undertrykkelse av annerledestenkende og kvinner, innføring av sharialover og sin egen menneskerettighetserklæring som setter koranen foran alle rettigheter mennesker måtte ha. Mennskene betyr altså ingenting i f t gudens ulike absurde pålegg.

Skrevet

Som sagt: Gå inn og les det han skriver.

Og ja: Jeg er klar over at det å bli sammenlignet med Tore Tvedt er kjipt, men det er likefullt en knallgod beskrivelse av ham og de andre ekstremistene på antipsyk.

Heter siden www.antipsyk.no ?

Jeg kommer ikke inn på noe der...

*nysgjerrig*

Gjest disagree
Skrevet

Forbud mot moskeer, forbud mot forkynnelse av islams budskap, forbud mot å eie koranen, forbud mot koranskoler, forbud mot egne muslimske skoler... Kort sagt kan vi utmerket godt behandle muslimer slik annerledestroende blir behandlet i muslimske land.

hmmm. Ikke alt jeg kan skrive her.

Se meldinger, er du snill.

Skrevet

*nysgjerrig*

"Like barn leker best" heter det der.

Skrevet

*nysgjerrig*

Den heter www.antipsykopat.org

Gjest disagree
Skrevet

Noe av det mer kvalmende ved sør er at han har mage til å skyve jødenes kamp for eksistens foran seg...i sin egen forsvarskamp for islam.

Islam er vår tids nazisme, med undertrykking, vold og fattigdom som de viktigste elementer.

Det er pinlig at slike som sør får ture frem med sitt jødehat og sine forsvarsskrifter for en av de verste ideologier verden har sett.

Godt skrevet, gripp. Og noen ganger benekter han jødehat sitt og ser ikke hvor lite troverdig det er.

Skrevet

Det er umulig å lese det han skriver uten å se hatet hans.

Ja, han hater Islam - det er vel ingen hemmelighet. Han hater ikke folk.

Skrevet

Godt skrevet, gripp. Og noen ganger benekter han jødehat sitt og ser ikke hvor lite troverdig det er.

Psykologene kaller det visstnok projisering.

Skrevet

Joda, men hvis du leser der inne vil du se at nettopp din mann har startet DOL-innlegg der inne, hvor han hudfletter "kjerringene" her inne.

Så jeg føler meg ikke spesielt slem når jeg nevner nicket hans.

Han er ikke sporet bedre sjøl.

Gjør et søk på DOL eller Sør inne på antipsyk, og du vil se hvem som virkelig er kjerring.

Dette går nok over din forstand, SDD. Du er trolig tjent med å holde deg til paranoiaen din, analer og shaving.

Skrevet

Den heter www.antipsykopat.org

Takk:-)

Vært inne på sidene der nå. Gubban, sånne sider får meg til å bli helt "uttafor". Skulle nesten tro endel der lever for "saken" sin....

Skrevet

Visse organisajoner er forbudt i flere land, og derfor vendt sitt ansikt mot Europa.

De største islamske organisasjonene i Norge, ICC og IMQ, er direkte underlagt organisajonen i Pakistan, med hovedbase i Egypt direkte under Mubarrak. Den er global og har verdenskalifatet som mål. Med full undertrykkelse av annerledestenkende og kvinner, innføring av sharialover og sin egen menneskerettighetserklæring som setter koranen foran alle rettigheter mennesker måtte ha. Mennskene betyr altså ingenting i f t gudens ulike absurde pålegg.

Noen flere linker, bla. til Muslimbrødrene, som Islamsk Råd Norge er en del av:

http://www.ummah.net/ikhwan/

http://p081.ezboard.com/fhinduunityfrm10.showMessageRange?topicID=6.topic&start=1&stop=20

http://www.folketsnyheter.se/?sida=artikel&aID=397

Skrevet

Ingen mordere? Ingen voldtektsmenn? Ingen jødehatere?

Nei, ingen av de du nevner kjenner jeg. Men det er mest kvinner jeg kjenner da. Har et inntrykk at det er for det meste menn som står for det du nevner.

Skrevet

Vært inne på sidene der nå. Gubban, sånne sider får meg til å bli helt "uttafor". Skulle nesten tro endel der lever for "saken" sin....

Tja - det er jo en side med et spesifikt tema da - Antipsykopat ble startet av en Edvin for å demme opp for alle "PK-erne" - de kaller PK'erne for psykopater., Jeg har sagt det der inne flere ganger at det de diskuterer, taper på at de bruker et så utrolig dumt navn. Folk tenker jo med en gang på diagnosen psykopati, mens de kaller det en etikk.

Hadde de kalt seg "Anti-PKene" tror jeg flere hadde lest det de skriver om i stedet for å rygge ut i vemmelse.

Men at det er tøffe tak der inne er helt sikkert -på begge sider.

Skrevet

Det morsomste er egentlig sidens introduksjonstekst, der samtlige med andre meninger enn disse ekstremistenes, omtales som psykopater.

Det sier vel alt om disse menneskenes virkelighetsoppfatning.

Heldigvis er de ikke så mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...