Gå til innhold

Islam. Shejk Munajjids er ikke -en hvilken som helst muslim-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja - det er jo en side med et spesifikt tema da - Antipsykopat ble startet av en Edvin for å demme opp for alle "PK-erne" - de kaller PK'erne for psykopater., Jeg har sagt det der inne flere ganger at det de diskuterer, taper på at de bruker et så utrolig dumt navn. Folk tenker jo med en gang på diagnosen psykopati, mens de kaller det en etikk.

Hadde de kalt seg "Anti-PKene" tror jeg flere hadde lest det de skriver om i stedet for å rygge ut i vemmelse.

Men at det er tøffe tak der inne er helt sikkert -på begge sider.

Enig med deg i at de burde skifta navn, ja. Navnet på nettsiden får meg til å tenke på psykopater som nekter for at de er psykopater...

Jeg fikk ikke satt meg så mye inn i det de skriver, men har litt problemer med å forstå folk som tilsynelatende nærmest "lever" for saken (enten det er på den ene eller andre siden). Blir nesten litt smådeppa over at folk må krangle om slike saker. De blir neppe enige uansett ;-)

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

34

• Sør

26

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det morsomste er egentlig sidens introduksjonstekst, der samtlige med andre meninger enn disse ekstremistenes, omtales som psykopater.

Det sier vel alt om disse menneskenes virkelighetsoppfatning.

Heldigvis er de ikke så mange.

Det er første gang jeg har blitt forbundet med en psykokopat iallefall ;-)

Nå fikk ikke jeg satt meg så veldig mye inn i sidene der, men så såpass mye at jeg følte at her ønsket jeg ikke å være...

Skrevet

Ja, han hater Islam - det er vel ingen hemmelighet. Han hater ikke folk.

"Han hater ikke folk."

For de som kun kjenner ham på nettet er det enkelt å la seg lure til å tro han hater nettopp folk.

Vi snakker om en fyr som klapper over israelsk handlekraft samma faen hvor mange unger som går med i dragsuget, mens han selv legger ut søte bilder av israelske barneofre og gråter med dem.

Ekstremistene inne på www.antipsykopat.org sprer like mye hat som vigrid. Man skal være rimelig blind for ikke å se det.

Morsk og Grip framstår som sosialister i forhold til denne gjengen med (anti)psykopater, der de rævslikker hverandre verre enn de verste rævslikkerne her inne, og hyller hverandre i sitt hat.

Skrevet

Det er første gang jeg har blitt forbundet med en psykokopat iallefall ;-)

Nå fikk ikke jeg satt meg så veldig mye inn i sidene der, men så såpass mye at jeg følte at her ønsket jeg ikke å være...

Nei, det er ikke et spesielt hyggelig sted for vanlige folk.

Jeg har kikket innom siden i ny og ne når jeg virkelig har kjeda meg på jobb, og jeg blir like sjokkert hver eneste gang.

Skrevet

Enig med deg i at de burde skifta navn, ja. Navnet på nettsiden får meg til å tenke på psykopater som nekter for at de er psykopater...

Jeg fikk ikke satt meg så mye inn i det de skriver, men har litt problemer med å forstå folk som tilsynelatende nærmest "lever" for saken (enten det er på den ene eller andre siden). Blir nesten litt smådeppa over at folk må krangle om slike saker. De blir neppe enige uansett ;-)

Det er jo en privat side -og ble til inntil nylig redigert av netteier. Man må være medlem for å poste der inne. De som er der inne - på begge sider, elsker å diskutere disse tingene. Ikke mange steder man kan diskutere helt åpent om slikt uten å bli hevet på hue og røva ut heller.

Og de meningene de ikke liker - de sletter de ikke engang - de hiver dem i "latrina" - i motsetning til de fleste andre diskusjonssider -hvor alt er borte for ettertiden.

De er mot Islam, og da er så klart siden også full av de som er for Islam. Glødende FOR.

Veldig få damer der inne -så de er ikke så pusete i dialogen for å si det slik.

Skrevet

"Han hater ikke folk."

For de som kun kjenner ham på nettet er det enkelt å la seg lure til å tro han hater nettopp folk.

Vi snakker om en fyr som klapper over israelsk handlekraft samma faen hvor mange unger som går med i dragsuget, mens han selv legger ut søte bilder av israelske barneofre og gråter med dem.

Ekstremistene inne på www.antipsykopat.org sprer like mye hat som vigrid. Man skal være rimelig blind for ikke å se det.

Morsk og Grip framstår som sosialister i forhold til denne gjengen med (anti)psykopater, der de rævslikker hverandre verre enn de verste rævslikkerne her inne, og hyller hverandre i sitt hat.

Ja så sier vi det.

Skrevet

Den første er til beskrivelsen av de samme salafistene som preker segregering, opptrer truende mot muslimer og svensker, og danner milits i Sverige.

Skrevet

Psykologene kaller det visstnok projisering.

Projisere betyr vel at en person ønsker presse sine oppfatninger på andre, forsøker å brenne sine meninger inn i alle uten å se argumenter og ha respekt for andre.

ylvali1365381015
Skrevet

God jul, Keinstein! :-)

Jeg skjønte umiddelbart at det var deg da jeg kom over innlegget... ;-)

Har du vært inne på hjemmesidene til "Anti-islamittisk forbund av arisk-kristen sammensvergelse i Sverige" nå igjen da?

;-)

Ser fram til at du finner hjemmesidene til "the third culture" (edge.org), der kan du også få boltre deg med kristne gullsitater og alskens gjenglemt svada fra den bibelen så mange sverger til... OG som er vår STATSRELIGION! Der har vi jo noe til felles med de muslimske stater, i motsetning til andre cestlige, demokratiske land.... :-)

"Artiiig"....

Skrevet

Projisere betyr vel at en person ønsker presse sine oppfatninger på andre, forsøker å brenne sine meninger inn i alle uten å se argumenter og ha respekt for andre.

"Projisere betyr vel at en person ønsker presse sine oppfatninger på andre..."

..jødehatet, ikke sant?.

Skrevet

"Projisere betyr vel at en person ønsker presse sine oppfatninger på andre..."

..jødehatet, ikke sant?.

Anklager om andres jødehat ja..

Men jøder har jeg forsvart som stat, som religiøse privatpersoner og religiøse samfunn i Norge. De passer sine egne saker etter mening. De hadde noen kvinnefientlige greier for noen hundre år siden, og omskjærer gutter enda. Det ser ut som omskjæringen kan bli slutt pga en bratt holdningsendring i USA.

Jødehatet står SV og muslimene for. Og noen få klovner med hakekors, fyll og rølp.

Skrevet

Ettersom islam er i strid med Norges Grunnlov, bør

forkynnelse av islam ikke beskyttes av ytringsfriheten.

Igjen våser du.

Men du viser i hvert fall at du ikke er for ytringsfrihet.

Skrevet

Nei, det er ikke det eneste jeg evner. Jeg klarer faktisk å se sannheten om islam, noe du overhodet ikke har evner til å se.

Trist.

Neida, du vrøvler om paranoide konspirasjonsteorier, på linje med teoriene man fremsatte om jøder på 1930-tallet.

Pinlig.

Skrevet

Noe av det mer kvalmende ved sør er at han har mage til å skyve jødenes kamp for eksistens foran seg...i sin egen forsvarskamp for islam.

Islam er vår tids nazisme, med undertrykking, vold og fattigdom som de viktigste elementer.

Det er pinlig at slike som sør får ture frem med sitt jødehat og sine forsvarsskrifter for en av de verste ideologier verden har sett.

Det er da ikke mange timer siden du måtte innrømme at jeg aldri har skrevet noe slikt.

Skrevet

Visse organisajoner er forbudt i flere land, og derfor vendt sitt ansikt mot Europa.

De største islamske organisasjonene i Norge, ICC og IMQ, er direkte underlagt organisajonen i Pakistan, med hovedbase i Egypt direkte under Mubarrak. Den er global og har verdenskalifatet som mål. Med full undertrykkelse av annerledestenkende og kvinner, innføring av sharialover og sin egen menneskerettighetserklæring som setter koranen foran alle rettigheter mennesker måtte ha. Mennskene betyr altså ingenting i f t gudens ulike absurde pålegg.

Muslimer er no herk!! har en hybelboer som er muslim, en skikkelig drittsekk!!

hadde det ikke vært for at ei dum norsk godtroende jente giftet seg med ham så hadde han fått et spark i baken fra meg i morgen den dag.. han er det mest ufordragelige og irriterende mennesket jeg noensinne har møtt!

slett iveg webbis, men står for det jeg sier:)

Skrevet

Neida, du vrøvler om paranoide konspirasjonsteorier, på linje med teoriene man fremsatte om jøder på 1930-tallet.

Pinlig.

At du kaller det jeg skriver for vås i et annet innlegg her, bevitner bare at du ikke forstår og ikke har evne til å ta til deg meningen, fordi du er forblindet av feiloppfatningen av at islamkritikere er rasister.

Problemet er bare at det finnes utallige bevis for disse "konspirasjonsteoriene" som du kaller dem. Bevisene kommer fra muslimene selv, fra deres egne religiøse ledere! Du er selvfølgelig ikke i stand til å se det, for du er så forblindet av den rosenrøde oppfatningen din av verden og muslimer som "snille, gode mennesker". Jadda - hvermannsen-muslimen er sikkert snill og grei. Men hør bare på hva deres religiøse ledere sier!

Her er et eksempel, en fredagsbønn fra palestinsk tv:

Dessverre for deg og dine kommer du ikke til å se virkeligheten før det er for sent. Det er både synd og veldig pinlig for deg at du er så kunnskapsløs om islam. Men heldigvis blir vi stadig flere som ser sannheten om islam og slåss mot islams utbredelse! Stadig flere nordmenn tør nå si sin sanne mening om muslimer og ikke minst skaffer stadig flere seg kunnskap om hva islam egentlig er.

Her har du filmsnutter fra forskjellige arabiske tv-stasjoner som forteller hvordan muslimer ser på jøder og hvordan muslimske religiøse ledere formaner sine menigheter til å hate jøder og andre. Det er også klipp fra arabiske tv-serier som håner jøder:

http://www.youtube.com/watch?v=JplfzQ9PkTg

Barn innen islam blir opplært til hat:

http://www.youtube.com/watch?v=f4rb5d5uhq0

Skrevet

At du kaller det jeg skriver for vås i et annet innlegg her, bevitner bare at du ikke forstår og ikke har evne til å ta til deg meningen, fordi du er forblindet av feiloppfatningen av at islamkritikere er rasister.

Problemet er bare at det finnes utallige bevis for disse "konspirasjonsteoriene" som du kaller dem. Bevisene kommer fra muslimene selv, fra deres egne religiøse ledere! Du er selvfølgelig ikke i stand til å se det, for du er så forblindet av den rosenrøde oppfatningen din av verden og muslimer som "snille, gode mennesker". Jadda - hvermannsen-muslimen er sikkert snill og grei. Men hør bare på hva deres religiøse ledere sier!

Dessverre for deg og dine kommer du ikke til å se virkeligheten før det er for sent. Det er både synd og veldig pinlig for deg at du er så kunnskapsløs om islam. Men heldigvis blir vi stadig flere som ser sannheten om islam og slåss mot islams utbredelse! Stadig flere nordmenn tør nå si sin sanne mening om muslimer og ikke minst skaffer stadig flere seg kunnskap om hva islam egentlig er.

Her har du filmsnutter fra forskjellige arabiske tv-stasjoner som forteller hvordan muslimer ser på jøder og hvordan muslimske religiøse ledere formaner sine menigheter til å hate jøder og andre. Det er også klipp fra arabiske tv-serier som håner jøder:

www.document.no

Det er en bra blogg hvor også folk som er uenig med hverandre ofte stiller med et åpent sinn og behandler hverandre med respekt.Uansett hvor mange gode argumenter man kommer på er det ikke noe vits å prate til en vegg.

Dessuten blir alle tråder om innvandrings og integreringspoliltikk kapret av endel stykker her som liker å slenge dritt til hverandre ,tråden blir uhorvelig lang og uintresann for de som ikke er innteresert i å lese denne kjeklingen.Man lærer ikke noe nytt eller får nye synspunkt på noe som helst.

Liker å bli utfordret så det er bare morsomt at folk som ikke har den bekymringen jeg har om Islamismen og dens fremvekst i norge og innvandringen og jeg vil gjerne lese deres argumentasjon og tanker og ideer selv om jeg er er uenig med de.Men jeg blir ikke så himla opplyst av feks sør sine endelig gjentakelser av "du bare bytter jøde med muslim etc etc. Det blir kjedelig og ikke særlig opplysende.

vil nesten karakterisere det som troll aktivitet.Og man skal vise respekt for motdebattantene uansett og være høflig og hyggelig og saklig.

Skrevet

Det er jo en privat side -og ble til inntil nylig redigert av netteier. Man må være medlem for å poste der inne. De som er der inne - på begge sider, elsker å diskutere disse tingene. Ikke mange steder man kan diskutere helt åpent om slikt uten å bli hevet på hue og røva ut heller.

Og de meningene de ikke liker - de sletter de ikke engang - de hiver dem i "latrina" - i motsetning til de fleste andre diskusjonssider -hvor alt er borte for ettertiden.

De er mot Islam, og da er så klart siden også full av de som er for Islam. Glødende FOR.

Veldig få damer der inne -så de er ikke så pusete i dialogen for å si det slik.

Hehe, jeg er nok litt for "pusete" av meg ;-)

Kan bare ikke skjønne at folk orker å være så hatefulle mot mennesker og/eller religioner...Jeg hadde nok blitt ødelagt av å føle så mye hat!

Skrevet

Som sagt, ingen benekter at slikt forekommer. Man kan da fremskaffe akkurat det samme fra "de kristne", og de fleste andre grupper.

Du, som er motstander av ytringsfriheten, er et langt større problem i Norge.

Gjest disagree
Skrevet

Dette går nok over din forstand, SDD. Du er trolig tjent med å holde deg til paranoiaen din, analer og shaving.

hehehe. Du fortjener applaus, gripp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...