Gå til innhold

Tupperware

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg oppdaget nå i julen at jeg ikke hadde noen bra plastikkbokser å legge all julemat i. Jeg har noen få men de har jeg kjøpt billig og det betyr at lokket er helt skeivt å må holdes på plass med strikk...

Jeg må derfor kjøpe noen nye bokser. Tupperware hadde jo vært morsomt, de skal jo være veldig gode, men de er jo litt dyre... Så - er det noen som kan anbefale bokser som er tilsvarende bra men ikke så dyre? Og hvor får jeg da kjøpt de?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har en del av de i hvit plast med rødt på lokket og syns de er kjempebra. Har mye Tupperware også, og jeg syns disse er fullt på høyde. Det man ikke får på Ikea er vel livstidsgaranti slik som Tupperware har. Men det spørs jo om den garantien er verdt prisforskjellen.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har en del av de i hvit plast med rødt på lokket og syns de er kjempebra. Har mye Tupperware også, og jeg syns disse er fullt på høyde. Det man ikke får på Ikea er vel livstidsgaranti slik som Tupperware har. Men det spørs jo om den garantien er verdt prisforskjellen.

Disse hvite med røde lokk har jeg også skaffet meg, og sant og si er de vel så bra som tupper. Prisene er ikke engang sammenlignbare, tror tupper har mistet sitt marked mer og mer, man finner jo tilsvarende produkter langt rimeligere på ikea, feks.

Har også kjøpt min kvote med tupper, tror ikke jeg strengt tatt har hatt bruk for homeparties for å få tak i tilsvarende produkter. Heretter er det ikea som gjelder for meg.

Skrevet

Jeg kjøper Tupperware fra Amerika jeg.. halve prisen og man kan bestille på nett..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...