Gå til innhold

Anbefale en foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv oriflame sine.

Der er forskjellige typer etter hudtype, og koster ikke så mye - ca. 149,- hvis det ikke er tilbud :-)

Bruker selv, og de er drøy i bruk.

Sjekk www.oriflame.no

Er inne på oriflame nå, men det er litt vanskelig å velge. Hvilken har best dekkevne og ser penest ut?

Finner både T-balanse, Urban et eller annet, og Flawless foundation.

De koster jo bare 24 kr, og 99 kr. Den ene står kr. 00. ???

Hvilken syns du er best?

laguna1365380434
Skrevet

body shop sin? Har den og god dekkevne?

Jeg skal en tur til kjøpesenter med bodyshop, kanskje jeg skulle sjekke ut der og. Takk for tips!

er inne og ser på Oriflame nå, men det er vanskelig å velge. Egentlig bedre å prøve. Men det var fine priser på Oriflame.

Jupp, jeg synes den har bedre dekkevne enn de jeg har brukt tidligere..Og den har fin og lett konsistens.

De gir gjerne bort en liten prøve også- sånn at du slipper å svi av penger før du vet at du vil..:-)

Skrevet

Jupp, jeg synes den har bedre dekkevne enn de jeg har brukt tidligere..Og den har fin og lett konsistens.

De gir gjerne bort en liten prøve også- sånn at du slipper å svi av penger før du vet at du vil..:-)

Fint! Da skal jeg stikke innom og prøve den. :o)

Heter den noe spesielt, eller er det bare en type de har?

laguna1365380434
Skrevet

Fint! Da skal jeg stikke innom og prøve den. :o)

Heter den noe spesielt, eller er det bare en type de har?

Den heter ikke noe spes (nå måtte jeg sjekke! ;-)) ..Men den kommer på liten pumpeflaske, som er gjennomsiktig, men med sølvfarget bunn og topp...Hmm..Kanskje de bare har en type da? Ikke vet jeg, men den er uansett helt nydelig.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg så den på parfymeri idag, men det så ut som det var pudder.? Kan det stemme?

da blir vel huden tørrere eller?

Åh, nei da. Blir ikke tørt i det hele tatt. Bare veldig fint. Har aldri vært fan av pudder, men dette funker bra altså. Og de sier at produktet er svært rent og flott å ha på huden!

Skrevet

Vet hvilken du mener ja. Dekker den bra altså?

Jeg synes den dekker bra jeg, men så er jeg ikke kjempebevandret i foundationer da. Jeg fikk den anbefalt på parfymeriet da jeg kjøpte den, og er kjempefornøyd. Har hatt den en gang før og, og ser at den hvite delen blir fortere tom enn den brune, selv om jeg skipper den hvite noen ganger. Den er ikke sånn kjempedrøy.

Skrevet

Er inne på oriflame nå, men det er litt vanskelig å velge. Hvilken har best dekkevne og ser penest ut?

Finner både T-balanse, Urban et eller annet, og Flawless foundation.

De koster jo bare 24 kr, og 99 kr. Den ene står kr. 00. ???

Hvilken syns du er best?

Kommer an på hudtype - har du normal hud, passer flawless. Kombinasjonshud - t-balance. Og tørr hud - aquasourse.

Er du ung passer også "fresh as a daisy", og er du 30+ passer Giordani Gold sin foundation bra.

Urban Velvet er ikke kommet enda, derfor står den til 0,00 kr :-)

Ble du litt klokere...?

Bare spør hvis du lurer på mer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, nei da. Blir ikke tørt i det hele tatt. Bare veldig fint. Har aldri vært fan av pudder, men dette funker bra altså. Og de sier at produktet er svært rent og flott å ha på huden!

Jeg har veldig lyst til å prøve denne foundationen, men hvordan skal jeg finne ut hvilken farge jeg skal bruke. Man kan jo ikke prøve den på huden via nettet. :)

Jeg er lys i huden og håret, men vet ikke om jeg har gyllen eller rosa eller en annen type undertone... Hmmm, vanskelig.

Skrevet

Kommer an på hudtype - har du normal hud, passer flawless. Kombinasjonshud - t-balance. Og tørr hud - aquasourse.

Er du ung passer også "fresh as a daisy", og er du 30+ passer Giordani Gold sin foundation bra.

Urban Velvet er ikke kommet enda, derfor står den til 0,00 kr :-)

Ble du litt klokere...?

Bare spør hvis du lurer på mer.

Takk for tipsene! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...