Gjest noen som har maken? Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Datteren min har fått en ytterjakke i julegave, men den er for liten (str. Small). Det er ingen merkelapp på den, og for ikke å såre giver, vil vi prøve å finne ut hvor den er kjøpt og om mulig få byttet den. Det er et stort merke på innsiden i nakken, og der står det Cubus + noe mer skrift og et reinsdyr(??). Men merker Cubus sine klær med eget navn? Det er en slags mosegrønn kort boblejakke med ribbestrikk nederst og på armene. Lys knallgrønn på innsiden og pels på hetten. Framme på brystet er det brodert et bittelite reinsdyr i samme farge som foret. Glidelås oppe på ermene. Noen som kjenner denne igjen..? 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Om det står cubus på innsida så er den kjøpt på Cubus... 0 Siter
Gjest tippsiiii Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jepp, det er Cubus. Det reinsdyret er logoen de har på enkelte av klærne. Litt rart spørsmål forsåvidt, når det står butikknavn inni jakken. Det spørs om dere får byttet uten at lappen sitter på. Spør eventuelt giveren av gaven om h*n har kvitteringen - da blir det enklere. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hvor skulle ellers en jakke merket Cubus være kjøpt, enn på CUBUS??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Cubusklær fåes kjøpt på hennes og mauritz;-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Cubusklær fåes kjøpt på hennes og mauritz;-) Du kødder? *harikkegreiepå* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Du kødder? *harikkegreiepå* Derfor jeg tok med et ;-) bak skjønner'u vel?! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Derfor jeg tok med et ;-) bak skjønner'u vel?! :-) *skjønner* nikker sammensvergende og måpende med ;D 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Den er kjøpt på Cubus. Cubus bytter julegaver uten videre spørsmål innen rimelig tid 0 Siter
Gjest noen som har maken? Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jepp, det er Cubus. Det reinsdyret er logoen de har på enkelte av klærne. Litt rart spørsmål forsåvidt, når det står butikknavn inni jakken. Det spørs om dere får byttet uten at lappen sitter på. Spør eventuelt giveren av gaven om h*n har kvitteringen - da blir det enklere. Jeg skjønte jo at det muligens var et Cubus produkt da..men verken jeg eller andre jeg viste den til hadde sett dette merket før, og vi har da handlet på Cubus tidligere. Det er bare Peanuts jeg kjenner igjen fra Cubus, men det er jo barneklær. Kunne jo liksom vært at Cubus sto for noe annet også...siden vedkommende sa at jakken ikke kunne byttes osv... Cubus pleier å være rimelig greie på det. 0 Siter
Gjest Mener jeg å tro! Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Dette merket etter CUBUS kommer av at de etterlikner abercrombie and fitch sine klær. De har en elg i sin logo. De etterlikner også Juicy. Dette er noe av deres "nye" image. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.