Gå til innhold

Det tok litt tid, men var verdt det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er villig til å dø for ytringsfriheten! Og da skal selvfølgelig det gjelde for alle mennesker...Selv om jeg tror på Jesus, kunne det ikke falle meg inn å forby en annen religion! Det er rett og slett uhørt.

Men samtidig mener jeg at ingen religioner skal ha innvirkning på folks hverdag. Det finnes mange ikke-troende og de fortjener respekt for sine valg. Jeg vil ikke trekke hverken bud eller forbud over hodene på noen!

Amen!!

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

15

• motis

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest VestlandsJento
Skrevet

Spis et smalahovu til og kom tilbake når du har noe vettug å tilføre debatten.

Så fordi jeg er fra Vestlandet så automatisk antar du at jeg spiser smalahove?

Morsomt.

Har aldri smakt det og kunne aldri tenke meg det.

Skrevet

Vet du hva... Jeg tror rett og slett du er litt blind!? Prøv med et mer åpent sinn, så kanskje du skjønner hva Sør prøver å fortelle :-)

LOL Hva han prøver å fortelle er nokså enkelt å få med seg, slik det repeteres til det kjedsommelige. Nemlig at alle og enhver som ønsker å bekjeme vår tids nazisme nemlig Islamismen, selv er nazister.

Forvirret kunnskapsløst sludder og vås, intet annet.

Skrevet

Jeg skjønner at jeg ikke følger helt med, men hva er "desi" ? Muslimske damer eller?

*grønn*

Nope.

Desi er fellesnavn på pakistanske og indiske folk. Som f eks skandinaver. Pakistan og India var en gang et land, og er på mange måter blandet.

Skrevet

"Du ser tydligvis nøyaktig hva du vil. Når en person sammenligner Hamas-terrorister som sprenger armene, beina og hodet av jødiske skolebarn i 2006 med Milorg i Norge i 1943, så KAN man selvsagt tolke det dithen at han hater Milorg.."

Eventuelt evner han å se en sak fra to sider, i motsetning til hamasterroristene som sprenger skolebarn i lufta, og den israelske militærmakta som også sprenger skolebarn i lufta.

Du støtter de siste. Sør støtter ingen av dem.

Da støtter han tydligvis heller ikke Milorgs arbeid under krigen.

En skapnazist?

Skrevet

Det freide seg mest om vanlige folk som bor i hovedstaden som rapporterte om hva de hade sett på diveres forum. Selvsagt skriver ikke norske venstrevridde PK-aviser om ting som kan åpne for fakta.

Norske muslimer har mobilisert sine krefter bare EN gang for alvor i Norge. Det var den gang de demonstrerte MOT ytringsfriheten i landet vårt i samband med Salman Rushdies bok.

"Norske muslimer har mobilisert sine krefter bare EN gang for alvor i Norge. Det var den gang de demonstrerte MOT ytringsfriheten i landet vårt i samband med Salman Rushdies bok."

Og dette er det naturligvis vanskelig for oss som har vokst opp i Norge å forstå, men problematisk hadde det først vært hvis de hadde gått helt av skaftet og rasert Karl Johan.

Skrevet

Så fordi jeg er fra Vestlandet så automatisk antar du at jeg spiser smalahove?

Morsomt.

Har aldri smakt det og kunne aldri tenke meg det.

OK, Burde skjønt at sauehue faktisk sitter på hue og ikke ligger i magen:)

Skrevet

Islamfiendlig - det er noe helt annet.

Forskjellen der er veldig viktig.

Islam er religionen, mens "muslim" er hva muslimer sier og gjør i dag.

"Kristen" er hva kristne sier og gjør i dag, ikke hva som står i bibelens to bøker.

Skrevet

"Norske muslimer har mobilisert sine krefter bare EN gang for alvor i Norge. Det var den gang de demonstrerte MOT ytringsfriheten i landet vårt i samband med Salman Rushdies bok."

Og dette er det naturligvis vanskelig for oss som har vokst opp i Norge å forstå, men problematisk hadde det først vært hvis de hadde gått helt av skaftet og rasert Karl Johan.

Du syns ikke det er problematisk at en stadig større andel av befolkningen i hovedstaden(som kommer til å være i flertall om noen tiår) ikek støtter de mest grunnleggend eprinsipper i Norge (og alle andre siviliserte land)..

I grunn ikke særlig overraskende. DU virker rimelg prinsippløs og ikke akkurat opptatt av de store linjer.

Skrevet

"men problematisk hadde det først vært hvis de hadde gått helt av skaftet og rasert Karl Johan."

De ropte drapstrusler mot nordmenn og drepte nesten en norsk forlagsmann. En av vertskapet de bor hos. Så stor respekt har de.

Skrevet

Da støtter han tydligvis heller ikke Milorgs arbeid under krigen.

En skapnazist?

Du forstår naturligvis hva han snakker om, men siden både du og Sør elsker å kverulere, klarer du også her å tolke ham på verst mulig måte.

Du vet like godt som meg at Sør mener palestinerne er undertrykte og at israelerne okkuperer deler av deres land - som tyskerne i Norge under krigen.

Virkemidlene til Hamas er dog mer ekstreme enn virkemidlene til Milorg, så jeg vil tro han satt det på spissen.

Men det forstår du også. Det er bare vanskelig å kverulere hvis du ikke tolker ham på verst mulig måte.

Skrevet

"men problematisk hadde det først vært hvis de hadde gått helt av skaftet og rasert Karl Johan."

De ropte drapstrusler mot nordmenn og drepte nesten en norsk forlagsmann. En av vertskapet de bor hos. Så stor respekt har de.

Hvor mange var det som demonstrerte? Jeg mener å huske det var mange tusen.

Hvor mange var det som forsøkte å drepe Nygaard?

Skrevet

Du forstår naturligvis hva han snakker om, men siden både du og Sør elsker å kverulere, klarer du også her å tolke ham på verst mulig måte.

Du vet like godt som meg at Sør mener palestinerne er undertrykte og at israelerne okkuperer deler av deres land - som tyskerne i Norge under krigen.

Virkemidlene til Hamas er dog mer ekstreme enn virkemidlene til Milorg, så jeg vil tro han satt det på spissen.

Men det forstår du også. Det er bare vanskelig å kverulere hvis du ikke tolker ham på verst mulig måte.

Bare gjetninger og fantasier fra din side at det var satt på spissen. Din tolkning av ekstremister, enten det er snakk om Sør eller gale Islamister skal av en eller annen grunn gjøres til den beste mulige mening, mens de som argumenterer mot nazi-islamistene skal tolkes og fantaseres til det verre.

Skrevet

Du syns ikke det er problematisk at en stadig større andel av befolkningen i hovedstaden(som kommer til å være i flertall om noen tiår) ikek støtter de mest grunnleggend eprinsipper i Norge (og alle andre siviliserte land)..

I grunn ikke særlig overraskende. DU virker rimelg prinsippløs og ikke akkurat opptatt av de store linjer.

Jo, det er klart det er alvorlig hvis integreringen mislykkes og dine dommedagsprofetier går i oppfyllelse.

Men tror du din måte å preike hat på gjør integreringen enklere?

Skrevet

Hvor mange var det som demonstrerte? Jeg mener å huske det var mange tusen.

Hvor mange var det som forsøkte å drepe Nygaard?

Hva er egentlig peoneget ditt med dette sludderet? Å bevise at det ikke spiller noen rolle at folk vil avskafef det frie ord og det demokratiske samfunn bare de ikke drper for mange folk?

Skrevet

Bare gjetninger og fantasier fra din side at det var satt på spissen. Din tolkning av ekstremister, enten det er snakk om Sør eller gale Islamister skal av en eller annen grunn gjøres til den beste mulige mening, mens de som argumenterer mot nazi-islamistene skal tolkes og fantaseres til det verre.

Sør er en kveruleringsekstremist. Ikke en islamekstremist.

Du med ditt hatprat er derimot like ekstrem som islamistene du vil til livs.

Det er ingen som forsvarer terrorister.

Men Sør forsøker i det minste å forklare hva som skaper terrorisme.

Skrevet

Jo, det er klart det er alvorlig hvis integreringen mislykkes og dine dommedagsprofetier går i oppfyllelse.

Men tror du din måte å preike hat på gjør integreringen enklere?

Hvor har jeg preiket haI? svaret er ingen steder.

Hvor har du sagt noe som har ned den virkelige verden å gjøre i det hele tatt? svaret er heller ingen steder. Av en eller annen grunn er du sykelig opptatt av å skjermne deg for den.

Skrevet

Hva er egentlig peoneget ditt med dette sludderet? Å bevise at det ikke spiller noen rolle at folk vil avskafef det frie ord og det demokratiske samfunn bare de ikke drper for mange folk?

Jeg svarte Keinstein. Han påsto i innlegget over at samtlige som demonstrerte forsøkte å ta livet av Nygaard.

Skrevet

Sør er en kveruleringsekstremist. Ikke en islamekstremist.

Du med ditt hatprat er derimot like ekstrem som islamistene du vil til livs.

Det er ingen som forsvarer terrorister.

Men Sør forsøker i det minste å forklare hva som skaper terrorisme.

Du virker bare mer og mer ravbiat, og fremstår snart som en like stor tulling som den pilleknaskend vennen din som visstnok er sykmeldt for tiden..

Hat-prat my ass.

Skrevet

Det freide seg mest om vanlige folk som bor i hovedstaden som rapporterte om hva de hade sett på diveres forum. Selvsagt skriver ikke norske venstrevridde PK-aviser om ting som kan åpne for fakta.

Norske muslimer har mobilisert sine krefter bare EN gang for alvor i Norge. Det var den gang de demonstrerte MOT ytringsfriheten i landet vårt i samband med Salman Rushdies bok.

Det var noen muslimer som demonstrerte i norske gater under muhammedkrisen også. Kvinnene fikk lov til å delta, men kun bakerst i toget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...