Osiris Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Se åpningsinnlegget, det var Sør som startet personangrep her. Det var totalt unødvendig av han å lage en egen tråd om mine standpunkter. At webmaster heller ikke grep inn og fjernet tråden etter flere anmodninger om det, reagerer jeg også på. Du skrev jo i en annen tråd at det er flere her inne som vet hva Sør heter, på en måte som jeg syns virket barnslig og truende. 0 Siter
motis Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Du skrev jo i en annen tråd at det er flere her inne som vet hva Sør heter, på en måte som jeg syns virket barnslig og truende. Vel, det er din mening. Jeg er ikke enig. Om det kan få Sør til å tenke seg litt om før han slenger dritt til andre og jekke eplekjekkheten hans ned en smule, har det hatt sin misjon. 0 Siter
Osiris Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vel, det er din mening. Jeg er ikke enig. Om det kan få Sør til å tenke seg litt om før han slenger dritt til andre og jekke eplekjekkheten hans ned en smule, har det hatt sin misjon. Praksis på dol har vært å ikke akseptere sånt. Webbis har stengt ute folk tidligere på grunn av slike trusler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.