Gemini Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hvilke video-format vises greit på TV hvis man brenner en DVD? Jeg har i alle fall funnet ut at wmv (Windows Media Video?) ikke funker. Det burde jeg jo egentlig tenkt meg på forhånd, at det krever Windows og dermed PC. Men hva med mpeg, mov, avi osv? Kan selvsagt prøve meg fram, men gidder ikke brenne flere bortkastede plater enn den jeg har laget nå. Eller er det noe spesielt jeg må gjøre i Nero (brenneprogrammet) for at det skal være kompatibelt med DVD-spilleren til TVen? 0 Siter
citoyen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Enkelte DVD-spillere kan vise avi-filer i ulike formater (f.eks divx). Men dette er forskjellig fra spiller til spiller. For å være sikker, må du brenne i DVD-video-format. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Enkelte DVD-spillere kan vise avi-filer i ulike formater (f.eks divx). Men dette er forskjellig fra spiller til spiller. For å være sikker, må du brenne i DVD-video-format. OK, da skal jeg prøve det 0 Siter
Gemini Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Enkelte DVD-spillere kan vise avi-filer i ulike formater (f.eks divx). Men dette er forskjellig fra spiller til spiller. For å være sikker, må du brenne i DVD-video-format. Takk - det glemte jeg å si! 0 Siter
citoyen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 OK, da skal jeg prøve det Vær forberedt på at det kan ta laaaang tid å gjøre om filmen fra opprinnelig format til dvd-video, forresten 0 Siter
Gemini Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Vær forberedt på at det kan ta laaaang tid å gjøre om filmen fra opprinnelig format til dvd-video, forresten Blir sikkert ikke bedre om det er flere video-filer heller? Hvis det i det hele tatt lar seg gjøre da... Men takk for advarselen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Brenn de filmene som er lagt ut i dvdformat. De har ofte norsk tekst også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.