Gå til innhold

Hva fikk dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble snakk om kameraer i jula hos oss og jeg nevnte at jeg har veldig lyst på digital speilrefleks, men fikk bare til svar at jeg tok da så fine bilder med det kompakte digitalkameraet mitt... *Snøft*

Heldiggriiiis!

Du må argumentere med at med et digitalt speilrefleks så kan du ta mange flere bilder etterhverandre uten at blitsen eller kameraet må lade seg opp. Dvs. du kan ta en 3-10 bilder i sekundet. Veldig praktisk når man har barn! Det er mye lettere å få til gode bilder når man bare kan knipse i vei uten å måtte vente flere sekunder mellom bildene.

Og jeg vet jeg er heldig :)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• jubalong70

8

• laguna1365380434

8

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åh, så heldig du er! :) Jeg ønsker meg også veldig et slikt. Tror jeg skal ønske meg penger øremerka kamera til bursdagen min, jeg har bursdag om ikke så lenge... ;)

Gjør det!!!!

Skrevet

Du må argumentere med at med et digitalt speilrefleks så kan du ta mange flere bilder etterhverandre uten at blitsen eller kameraet må lade seg opp. Dvs. du kan ta en 3-10 bilder i sekundet. Veldig praktisk når man har barn! Det er mye lettere å få til gode bilder når man bare kan knipse i vei uten å måtte vente flere sekunder mellom bildene.

Og jeg vet jeg er heldig :)

Jeg tar da utmerket godt serier med kompaktkameraet også, ikke noe problem det. :o)

Skrevet

Jeg tar da utmerket godt serier med kompaktkameraet også, ikke noe problem det. :o)

Du skulle jo argumentere FOR et speilrefleks ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Det ble snakk om kameraer i jula hos oss og jeg nevnte at jeg har veldig lyst på digital speilrefleks, men fikk bare til svar at jeg tok da så fine bilder med det kompakte digitalkameraet mitt... *Snøft*

Heldiggriiiis!

Kjøp deg et selv, da vel! :)

Skrevet

Du skulle jo argumentere FOR et speilrefleks ;-)

Det var det jeg skulle ja... Hmmm.... Har lyst pååååå!!!!

Skrevet

Kjøp deg et selv, da vel! :)

Skal få ferdig badet nå så får vi se hvor mye som blir igjen på baderomskontoen etterpå... *Hehe*

Skrevet

Jeg fikk digitalt speilreflekskamera!!! Det har vært flittig benyttet siden 1. juledag (måtte lade opp batteriet først).

Ellers fikk jeg noen bøker jeg ønsket meg, smykker, ting til huset, et utrolig stygt og for lite laken..., julepynt jentene mine har laget, CD med Josh Groban + tysk juleCD, div. julepynt og enda en figur til julekrybba vi samler på.

Og det var sikkert noe mer også, som jeg ikke husker nå. MEn kameraet gir meg fremdeles varme følelser når jeg tenker på det!!!

Fy søren, MISUNNELIG!!!

Hvordan i all verdens rike skal jeg klare å spare penger til et sånt kamera... *sukk*

Skrevet

Jeg fikk digitalt speilreflekskamera!!! Det har vært flittig benyttet siden 1. juledag (måtte lade opp batteriet først).

Ellers fikk jeg noen bøker jeg ønsket meg, smykker, ting til huset, et utrolig stygt og for lite laken..., julepynt jentene mine har laget, CD med Josh Groban + tysk juleCD, div. julepynt og enda en figur til julekrybba vi samler på.

Og det var sikkert noe mer også, som jeg ikke husker nå. MEn kameraet gir meg fremdeles varme følelser når jeg tenker på det!!!

Jeg var like heldig, men det var litt andre omstendigheter. I høst spurte jeg faren min om å få låne penger for å få kjøpt meg det kameraet jeg ønsket meg (må si at jeg ekstremt sjelden spør ham om å låne penger). Ikke speilrefleks, men et sånt "ultrazoom" som ser ut som et speilrefleks i litt mindre skala, og som har mange av speilrefleksens muligheter med manuelle innstillinger osv. I alle fall, jeg fikk låne pengene, og vi skulle bli enige om nedbetaling. Jeg merket at han unngikk temaet, så det kom ikke heeelt ut av det blå, men allikevel en stor glede og overraskelse, da det på et kort som lå ved en liten (mer symbolsk) julegave sto at kameraet er ferdig nedbetalt!

Skrevet

Det må du jo ikke si da ;)

Skrevet

Det må du jo ikke si da ;)

*Hehe* Det er jo uansett ikke noe han har noe med. :o) Om jeg bruker 10.000,- av mine egne penger til å kjøpe meg et kamera så er det ikke hans "bisniss". Så lenge vi ikke bor sammen og har felles økonomi i alle fall.

Skrevet

Fy søren, MISUNNELIG!!!

Hvordan i all verdens rike skal jeg klare å spare penger til et sånt kamera... *sukk*

Tja, det er vanskelig å svare på...

Skrevet

Jeg var like heldig, men det var litt andre omstendigheter. I høst spurte jeg faren min om å få låne penger for å få kjøpt meg det kameraet jeg ønsket meg (må si at jeg ekstremt sjelden spør ham om å låne penger). Ikke speilrefleks, men et sånt "ultrazoom" som ser ut som et speilrefleks i litt mindre skala, og som har mange av speilrefleksens muligheter med manuelle innstillinger osv. I alle fall, jeg fikk låne pengene, og vi skulle bli enige om nedbetaling. Jeg merket at han unngikk temaet, så det kom ikke heeelt ut av det blå, men allikevel en stor glede og overraskelse, da det på et kort som lå ved en liten (mer symbolsk) julegave sto at kameraet er ferdig nedbetalt!

Så kjempekoselig!!!

Skrevet

Tja, det er vanskelig å svare på...

Hehe, hadde vel ikke akkurat ventet at du hadde fasitsvaret her nei. ;)

Skrevet

*Hehe* Det er jo uansett ikke noe han har noe med. :o) Om jeg bruker 10.000,- av mine egne penger til å kjøpe meg et kamera så er det ikke hans "bisniss". Så lenge vi ikke bor sammen og har felles økonomi i alle fall.

Det er jo sant da! Jeg fikk bare forståelse av at du kunne tenke deg å ønske deg et slik kamera og få det i gave.

Skrevet

Hehe, hadde vel ikke akkurat ventet at du hadde fasitsvaret her nei. ;)

:)

Skrevet

Jeg fikk mp3-spiller, Odd Nordstoga-CD (hadde gnåla lenge om den hehe), høyttalere til laptopen min, trådløs mus til laptopen min, scrappesaker ++

Så fikk vi sammen tallerkner vi ønska oss, kuult bestikk, badehåndklær av god kvalitet bl.a. Husker ikke alt i farta, jeg.

Mannen min ser ut til å være veldig fornøyd med den ene gaven fra meg - en SE W810i - sitter stadig og leker seg med den. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...