Gjest Veit du? Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Mamma kjøpte en 3 armet lysestake til meg i julegave men når jeg åpnet den var den ene armen knust.Den var ikke pakket inn i en eske bare i noe papir.Butikken hadde pakken den inn som gave.Kan jeg levere den tilbake? 0 Siter
Gjest lkjol Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Tror ikke det nei.. For alt jeg vet kan gaven ha blitt "most" under ditt eget juletre... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Neppe, gaven var jo ikke ødelagt da de pakket den inn. Men det er jo lov å prøve seg... 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Det er ingen lov som sier at knusbare pakker skal pakkes i esker. Her vil nok ikke butikken hjelpe deg. Man bare passe ekstra godt på pakker som kan ødelegges. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Du har nok ikke krav på en ny lysestake. En annen sak er at butikkene ofte erstatter slike skader for å vise at de yter god service. Du burde absolutt forsøke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.