Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167249936' post='3449351] Det må være noe jeg aldri har tenkt over. He he.. Men nå har du noe å legge merke til ved en eventuell date i middagsselskap 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Men nå har du noe å legge merke til ved en eventuell date i middagsselskap He he.. Det kommer jeg aldri til å huske. Er det en viktig ting i et forhold? =) 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Det kommer jo an på hvilken side av ham jeg sitter på, alt skal jo sendes med klokka må vite! ) Han er snill og grei, men jeg tror nok han ville forsynt seg selv først og så sendt fatet videre til meg. *Hehe* Kanskje? Jeg vet ikke, vi har ikke vært i så veldig mange fiiine middager sammen. Det med at ting skal sendes med klokka kan ikke min sambo hvertfall.. Han presterte å sende fatet fra meg og mot klokka.. *skuffa* 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167250185' post='3449358] He he.. Det kommer jeg aldri til å huske. Er det en viktig ting i et forhold? =) Hvis du er sammen med en B så vil du føle deg skuffa hvertfall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Det med at ting skal sendes med klokka kan ikke min sambo hvertfall.. Han presterte å sende fatet fra meg og mot klokka.. *skuffa* Jeg er i alle fall vant til at alt sendes med klokka rundt matbordet. Vi skal ha stort middagsselskap på fredag og da skal jeg sannelig prøve å huske å legge merke til hva han gjør gitt. ) 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg er i alle fall vant til at alt sendes med klokka rundt matbordet. Vi skal ha stort middagsselskap på fredag og da skal jeg sannelig prøve å huske å legge merke til hva han gjør gitt. ) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hvis du er sammen med en B så vil du føle deg skuffa hvertfall. Hadde jeg vært det, så hadde jeg bare sagt i fra til han. På en humoristisk måte at han måtte gi til meg først. Er vel ikke så mye verre enn det? 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167250358' post='3449368] Hadde jeg vært det, så hadde jeg bare sagt i fra til han. På en humoristisk måte at han måtte gi til meg først. Er vel ikke så mye verre enn det? Min sambo er konsekvent sånn i alt han gjør egentlig. Først seg selv, så er det litt hipp som happ hvem nestemann er. Jeg sier ofte ifra til han.. det er jo ikke akkurat høflig å helle brus til seg selv først når vi har gjester f.eks. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Min sambo er konsekvent sånn i alt han gjør egentlig. Først seg selv, så er det litt hipp som happ hvem nestemann er. Jeg sier ofte ifra til han.. det er jo ikke akkurat høflig å helle brus til seg selv først når vi har gjester f.eks. Høres ut som det ligger mer bak enn dette, siden du henger deg sånn opp i filletinger. 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167250633' post='3449372] Høres ut som det ligger mer bak enn dette, siden du henger deg sånn opp i filletinger. Synes nå ikke dette er en filleting i skikk-og-bruk-verden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg forsyner meg naturligvis med de beste stykkene selv, for så å sende fatet i riktig retning rundt bordet - altså med klokka. Hvis min samboer sitter mot klokka må hun vente på de dårlige stykkene. Sånn går det med folk som setter seg mot klokka. 0 Siter
erin Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har en E. Han holder fatet for meg, og sender fatet videre uten å forsyne seg selv. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Saken er den at han får fatet plantet i armene fra verten som kommer fra kjøkkenet.. så det er ikke på noen "vei" ennå. Da tror jeg nok han hadde holdt fatet mens jeg forsynte meg, så hadde jeg antagelig forsynt ham før han hadde sendt det videre i "korrekt" retning 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg forsyner meg naturligvis med de beste stykkene selv, for så å sende fatet i riktig retning rundt bordet - altså med klokka. Hvis min samboer sitter mot klokka må hun vente på de dårlige stykkene. Sånn går det med folk som setter seg mot klokka. Hehe.. gentleman kan du vel ikke kalle deg da. 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har en E. Han holder fatet for meg, og sender fatet videre uten å forsyne seg selv. Han er veggis? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Du har satt i gang noe nå du.....alle "neste sammenkomstmiddager" i alle DOLers forhold kommer nå fremover til å overvåkes av DOLdamene for å vite i hvilken kategori de kan plassere sin kjære utvalgte 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Hehe.. gentleman kan du vel ikke kalle deg da. Ikke? Jeg kan da ikke forskjellsbehandle folk bare fordi jeg har sex med dem. Setter man seg mot klokka ber man om bråk. 0 Siter
erin Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Han er veggis? He he. Neida, bare ekstremt godt oppdratt... 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Du har satt i gang noe nå du.....alle "neste sammenkomstmiddager" i alle DOLers forhold kommer nå fremover til å overvåkes av DOLdamene for å vite i hvilken kategori de kan plassere sin kjære utvalgte hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.