Gå til innhold

FU: Hvordan oppfører din bedre halvdel seg på middags-selskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg bor sammen med en B
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167249936' post='3449351]

Det må være noe jeg aldri har tenkt over. He he..

Men nå har du noe å legge merke til ved en eventuell date i middagsselskap ;)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• Lillemus

3

• Mista nikket

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men nå har du noe å legge merke til ved en eventuell date i middagsselskap ;)

He he.. Det kommer jeg aldri til å huske. Er det en viktig ting i et forhold? =)

Skrevet

Det kommer jo an på hvilken side av ham jeg sitter på, alt skal jo sendes med klokka må vite! :o)

Han er snill og grei, men jeg tror nok han ville forsynt seg selv først og så sendt fatet videre til meg. *Hehe* Kanskje? Jeg vet ikke, vi har ikke vært i så veldig mange fiiine middager sammen.

Det med at ting skal sendes med klokka kan ikke min sambo hvertfall.. Han presterte å sende fatet fra meg og mot klokka.. *skuffa*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167250185' post='3449358]

He he.. Det kommer jeg aldri til å huske. Er det en viktig ting i et forhold? =)

Hvis du er sammen med en B så vil du føle deg skuffa hvertfall.

Skrevet

Det med at ting skal sendes med klokka kan ikke min sambo hvertfall.. Han presterte å sende fatet fra meg og mot klokka.. *skuffa*

Jeg er i alle fall vant til at alt sendes med klokka rundt matbordet.

Vi skal ha stort middagsselskap på fredag og da skal jeg sannelig prøve å huske å legge merke til hva han gjør gitt. :o)

Skrevet

Jeg er i alle fall vant til at alt sendes med klokka rundt matbordet.

Vi skal ha stort middagsselskap på fredag og da skal jeg sannelig prøve å huske å legge merke til hva han gjør gitt. :o)

:)

Skrevet

Hvis du er sammen med en B så vil du føle deg skuffa hvertfall.

Hadde jeg vært det, så hadde jeg bare sagt i fra til han. På en humoristisk måte at han måtte gi til meg først. Er vel ikke så mye verre enn det?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167250358' post='3449368]

Hadde jeg vært det, så hadde jeg bare sagt i fra til han. På en humoristisk måte at han måtte gi til meg først. Er vel ikke så mye verre enn det?

Min sambo er konsekvent sånn i alt han gjør egentlig. Først seg selv, så er det litt hipp som happ hvem nestemann er. Jeg sier ofte ifra til han.. det er jo ikke akkurat høflig å helle brus til seg selv først når vi har gjester f.eks.

Skrevet

Min sambo er konsekvent sånn i alt han gjør egentlig. Først seg selv, så er det litt hipp som happ hvem nestemann er. Jeg sier ofte ifra til han.. det er jo ikke akkurat høflig å helle brus til seg selv først når vi har gjester f.eks.

Høres ut som det ligger mer bak enn dette, siden du henger deg sånn opp i filletinger.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167250633' post='3449372]

Høres ut som det ligger mer bak enn dette, siden du henger deg sånn opp i filletinger.

Synes nå ikke dette er en filleting i skikk-og-bruk-verden.

Skrevet

Jeg forsyner meg naturligvis med de beste stykkene selv, for så å sende fatet i riktig retning rundt bordet - altså med klokka.

Hvis min samboer sitter mot klokka må hun vente på de dårlige stykkene.

Sånn går det med folk som setter seg mot klokka.

Skrevet

Jeg har en E.

Han holder fatet for meg, og sender fatet videre uten å forsyne seg selv.

Skrevet

Saken er den at han får fatet plantet i armene fra verten som kommer fra kjøkkenet.. så det er ikke på noen "vei" ennå.

Da tror jeg nok han hadde holdt fatet mens jeg forsynte meg, så hadde jeg antagelig forsynt ham før han hadde sendt det videre i "korrekt" retning :D

Skrevet

Jeg forsyner meg naturligvis med de beste stykkene selv, for så å sende fatet i riktig retning rundt bordet - altså med klokka.

Hvis min samboer sitter mot klokka må hun vente på de dårlige stykkene.

Sånn går det med folk som setter seg mot klokka.

Hehe.. gentleman kan du vel ikke kalle deg da.

Skrevet

Jeg har en E.

Han holder fatet for meg, og sender fatet videre uten å forsyne seg selv.

Han er veggis? ;)

Skrevet

:)

Du har satt i gang noe nå du.....alle "neste sammenkomstmiddager" i alle DOLers forhold kommer nå fremover til å overvåkes av DOLdamene for å vite i hvilken kategori de kan plassere sin kjære utvalgte ;)

Skrevet

Hehe.. gentleman kan du vel ikke kalle deg da.

Ikke? Jeg kan da ikke forskjellsbehandle folk bare fordi jeg har sex med dem.

Setter man seg mot klokka ber man om bråk.

Skrevet

Du har satt i gang noe nå du.....alle "neste sammenkomstmiddager" i alle DOLers forhold kommer nå fremover til å overvåkes av DOLdamene for å vite i hvilken kategori de kan plassere sin kjære utvalgte ;)

hehe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...