Åsemor Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Han oppfører seg pent, men er usikker på hvilket alternativ jeg skal velge her. Han kikker stort sett på meg så gir jeg han et hint om han skal gi MEG eller sende andre veien. 0 Siter
erin Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Han er veggis? Av mora sin, altså.. ) 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 He he. Neida, bare ekstremt godt oppdratt... Hehe, av deg? Eller er du så heldig at han er ferdig godt oppdratt fra sitt opphav? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Synes nå ikke dette er en filleting i skikk-og-bruk-verden. Du er kanskje ikke så lette å leve med du heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 C...eller så legger han mat på fatet for meg. Jøss, der fikk jeg meg en liten vekker. Kanskje han er en liten anelse romantisk likevel? ;-) 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 C...eller så legger han mat på fatet for meg. Jøss, der fikk jeg meg en liten vekker. Kanskje han er en liten anelse romantisk likevel? ;-) Ja, se der.. 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167251462' post='3449396] Du er kanskje ikke så lette å leve med du heller. Det er helt utrolig. Noen MÅ faktisk ALLTID lage kvalme i en tråd. Har du en dårlig dag? Du pleier da å være hyggelig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Nå blir vi som regel ikke plassert ved siden av hverandre siden vi er gift. Men jeg mener å huske at han er en C, muligens A. I hvertfall er svigerfar en C overfor meg (som jeg oftest blir plassert sammen med når vi spiser hos svigers), så da er nok min godt oppdradde ektemann det også ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Det er helt utrolig. Noen MÅ faktisk ALLTID lage kvalme i en tråd. Har du en dårlig dag? Du pleier da å være hyggelig. Du må unnskylde Angelica. Hun er same. Hadde du gått rundt med de klærne hun må gå rundt i på familietreffene i lavoene der oppe, hadde du faen meg glefsa du også. Bare bjellene i lua hennes veier en halv kilo. Hvis du hadde joika mer eller mindre kontinuerlig siden lille juleaften, hadde du vært småforbanna du også. 0 Siter
Gjest Jeg bor sammen med en B Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Du må unnskylde Angelica. Hun er same. Hadde du gått rundt med de klærne hun må gå rundt i på familietreffene i lavoene der oppe, hadde du faen meg glefsa du også. Bare bjellene i lua hennes veier en halv kilo. Hvis du hadde joika mer eller mindre kontinuerlig siden lille juleaften, hadde du vært småforbanna du også. *lol* Skjønner! Takk for oppklaringen! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Det er helt utrolig. Noen MÅ faktisk ALLTID lage kvalme i en tråd. Har du en dårlig dag? Du pleier da å være hyggelig. Jeg har som du skjønner, hatt en tung dag. Jf. SDD sitt innlegg under her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 C...eller så legger han mat på fatet for meg. Jøss, der fikk jeg meg en liten vekker. Kanskje han er en liten anelse romantisk likevel? ;-) Aha! Så det er av romantiske grunner min kjære porsjonerer ut frokosten min til å være to brødskiver? ;o) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Han er muligens en c, veldig lite egoistisk. Han var og spiste jordbær med fløte hos noen i sommer. Han som forsynte seg først tømte fløtepakken nesten helt. Det ble han litt forundret over. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Aha! Så det er av romantiske grunner min kjære porsjonerer ut frokosten min til å være to brødskiver? ;o) Det gjelder å tenke positivt vet du ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Han holder fatet for meg først faktisk En C da. 0 Siter
dolores83 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167252704' post='3449420] Jeg har som du skjønner, hatt en tung dag. Jf. SDD sitt innlegg under her. Ja, du må liksom _alltid_ lage bråk, du. Fy flate, altså 0 Siter
dolores83 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Soleklar C. Han passer godt på jenta si:) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Dette har jeg faktisk aldri tenkt over, men jeg skal prøve å legge merke til det neste gang vi er på middag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.