Gå til innhold

FU: Hvordan oppfører din bedre halvdel seg på middags-selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han oppfører seg pent, men er usikker på hvilket alternativ jeg skal velge her.

Han kikker stort sett på meg så gir jeg han et hint om han skal gi MEG eller sende andre veien. ;)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• Lillemus

3

• Mista nikket

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jeg bor sammen med en B
Skrevet

He he. Neida, bare ekstremt godt oppdratt...

Hehe, av deg? Eller er du så heldig at han er ferdig godt oppdratt fra sitt opphav?

Skrevet

Synes nå ikke dette er en filleting i skikk-og-bruk-verden.

Du er kanskje ikke så lette å leve med du heller.

Skrevet

C...eller så legger han mat på fatet for meg. Jøss, der fikk jeg meg en liten vekker. Kanskje han er en liten anelse romantisk likevel? ;-)

Skrevet

C...eller så legger han mat på fatet for meg. Jøss, der fikk jeg meg en liten vekker. Kanskje han er en liten anelse romantisk likevel? ;-)

Ja, se der.. ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167251462' post='3449396]

Du er kanskje ikke så lette å leve med du heller.

Det er helt utrolig. Noen MÅ faktisk ALLTID lage kvalme i en tråd.

Har du en dårlig dag? Du pleier da å være hyggelig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå blir vi som regel ikke plassert ved siden av hverandre siden vi er gift. Men jeg mener å huske at han er en C, muligens A.

I hvertfall er svigerfar en C overfor meg (som jeg oftest blir plassert sammen med når vi spiser hos svigers), så da er nok min godt oppdradde ektemann det også ;-)

Skrevet

Du må unnskylde Angelica. Hun er same. Hadde du gått rundt med de klærne hun må gå rundt i på familietreffene i lavoene der oppe, hadde du faen meg glefsa du også.

Bare bjellene i lua hennes veier en halv kilo.

Hvis du hadde joika mer eller mindre kontinuerlig siden lille juleaften, hadde du vært småforbanna du også.

Skrevet

Du må unnskylde Angelica. Hun er same. Hadde du gått rundt med de klærne hun må gå rundt i på familietreffene i lavoene der oppe, hadde du faen meg glefsa du også.

Bare bjellene i lua hennes veier en halv kilo.

Hvis du hadde joika mer eller mindre kontinuerlig siden lille juleaften, hadde du vært småforbanna du også.

*lol* Skjønner!

Takk for oppklaringen! :)

Skrevet

Jeg har som du skjønner, hatt en tung dag. Jf. SDD sitt innlegg under her.

Skrevet

Aha! Så det er av romantiske grunner min kjære porsjonerer ut frokosten min til å være to brødskiver? ;o)

Skrevet

Han er muligens en c, veldig lite egoistisk.

Han var og spiste jordbær med fløte hos noen i sommer. Han som forsynte seg først tømte fløtepakken nesten helt. Det ble han litt forundret over.

Skrevet

Aha! Så det er av romantiske grunner min kjære porsjonerer ut frokosten min til å være to brødskiver? ;o)

Det gjelder å tenke positivt vet du ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167252704' post='3449420]

Jeg har som du skjønner, hatt en tung dag. Jf. SDD sitt innlegg under her.

Ja, du må liksom _alltid_ lage bråk, du. Fy flate, altså:P

Skrevet

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over, men jeg skal prøve å legge merke til det neste gang vi er på middag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...