meg__123! Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg skulle gjerne hatt oppskrifta på lillemus sine vafler med vanilje rismelk. De hørtes så gode ut, men jeg klarer ikke å søke fram oppskriften.. Noen som har den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Oppskrift og oppskrift... Jeg slengte bare sammen det jeg hadde og husker overhode ikke nøyaktige mål. ) Jeg brukte 3 egg (pleier å bruke ett egg pr. pers), ca. 2 dl vanlig lettmelk, ca. 2 dl rismelk med vaniljesmak og ca. 2 dl vann (hadde lite melk i huset og hadde lovt ungene vafler!), 1 ts salt og et par ss sukker og så hvetemel til passe tykk røre. Tror jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Oppskrift og oppskrift... Jeg slengte bare sammen det jeg hadde og husker overhode ikke nøyaktige mål. ) Jeg brukte 3 egg (pleier å bruke ett egg pr. pers), ca. 2 dl vanlig lettmelk, ca. 2 dl rismelk med vaniljesmak og ca. 2 dl vann (hadde lite melk i huset og hadde lovt ungene vafler!), 1 ts salt og et par ss sukker og så hvetemel til passe tykk røre. Tror jeg. Hva er rismelk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hva er rismelk? Det er "melk" laget av ris. Inneholder ikke så mye næring som vanlig melk, men ettersom jeg får så stygg hud av å drikke vanlig melk så bruker jeg den på f.eks. frokostblandinger når jeg får lyst på det. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Oppskrift og oppskrift... Jeg slengte bare sammen det jeg hadde og husker overhode ikke nøyaktige mål. ) Jeg brukte 3 egg (pleier å bruke ett egg pr. pers), ca. 2 dl vanlig lettmelk, ca. 2 dl rismelk med vaniljesmak og ca. 2 dl vann (hadde lite melk i huset og hadde lovt ungene vafler!), 1 ts salt og et par ss sukker og så hvetemel til passe tykk røre. Tror jeg. ok.. takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.