Gjest må dit fort Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Går det an å gå til gynekolog uten henvisning?? Finnes det hel private gynekologer?? Hva koster det ev?? Og vet du om noen flinke (helst damer) i oslo og omegn?? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Aleris på Frogner. Kvinnelig gynekolog. 900 kr. ca. 0 Siter
Gjest vært der også Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Det er ikke noe problem, men du må gå til en privat gynekolog og betale full pris. Jeg har vært hos en på Byporten legesenter, meget hyggelig dame (er kun en gynekolog der). Hun er tidligere overlege på Rikshospitalet. Meget flink. Jeg fikk time på et par dager bare. Kostet 850,- og da får du ultralyd og alt. Absolutt verdt pengene. 0 Siter
Gjest novum Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Unni Larsen, Aleris på Strømmen Storsenter. kr 700,- tror jeg (m/ultralyd). Trenger ikke henvisning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.