Moraki Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Pleier dere å ha mobilen i noe form for etui/tøy for å beskytte den. Jeg har fått ny mobil som jeg ikke vil skal bli så møkkete som den forrige. Det blir jo lett riper i linsa på kamera ellers, siden den ofte blir liggende ned mot bordet og lignende. Jeg vurderer å bruke tøyposen solbrillene mine ligger i.. 0 Siter
Gjest mobil-pose Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Du får jo kjøpt masse tøffe mobil-"poser" idag. Jeg kjøpte det til min, men det er så tungvindt når telefonen ringer .... så mobilen ligger allikevel i veska ..... 0 Siter
Moraki Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Du får jo kjøpt masse tøffe mobil-"poser" idag. Jeg kjøpte det til min, men det er så tungvindt når telefonen ringer .... så mobilen ligger allikevel i veska ..... Ok, skal sjekke. Det får heller bli litt tungvindt, jeg er ikke så forsiktig med mobilen, og har alltid masse skarpt liggende i veska.. Takk 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har en "sovepose" til min =) Fungerer bra for meg i hvert fall.. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Elkjøp har mange kule poser til mobilen. Jeg tenkte å kjøpe en, men kjenner jeg meg selv rett så blir den liggende, fordi det er for tungvindt å ta mobilen ut av både veska og posen når den ringer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.