Gjest SamFox Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Skal på 80 talls disco i morgen. Hvor i Oslo kan jeg få tak i klær for å kle meg som enten Samantha Fox eller Madonna fra 80 tallet ? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 De har mye fine kostymer på Standard, like ved Steen & Strøm. Men kanskje ikke så lett å finne noe typisk 80-talls.. de har mer dyrekostymer, klovn, superhelter etc. å du kle deg som en 80-talls-kjendis? Ellers kan du jo bare kle deg i tights (strømpebukse), oversized genser med belte (sukk!). høyt hår, gjerne "grorudpalme" og overdreven sminke. Høres gøy ut! 0 Siter
Hope Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 De har mye fine kostymer på Standard, like ved Steen & Strøm. Men kanskje ikke så lett å finne noe typisk 80-talls.. de har mer dyrekostymer, klovn, superhelter etc. å du kle deg som en 80-talls-kjendis? Ellers kan du jo bare kle deg i tights (strømpebukse), oversized genser med belte (sukk!). høyt hår, gjerne "grorudpalme" og overdreven sminke. Høres gøy ut! Husk plastikk-øredobbene og det beste er om du får tak i en ball-genser. Søren, du skulle bodd her, så kunne du lånt min lekre gamle rosa 0 Siter
org Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Har du skaffet deg leppestift i blå/ hvit farge og turkis mascara?! Du & du, det var tider, det! *mimre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.