Gå til innhold

Hva er mest fetende av disse tingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

50-60 kroners pose med smågodt

eller

chips + cola + dip

eller

En Big Mac Meny med pomfri og cola.

Hva er legger seg man mest på av om man spiser en av disse tingene en dag?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg hadde gått for tredje valget, for da hadde jeg ihvertfall blitt mett, og ikke så fort sjesken igjen...

Gjest snopet sikkert
Skrevet

Det kommer vel an på hvor ofte du spiser det. Du legger nok ikke på deg om du en sjelden gang spiser et av alternativene. Men spiser du det hver dag derimot...

Skrevet

Tror neppe man legger særlig på seg av å spise slikt EN dag, det er hva du spiser daglig eller ofte som betyr noe.

Tror generelt du legger mer på deg av godteri enn av burgere o.l., rett og slett fordi godteri gjerne kommer i tillegg til vanlige måltider, mens burger o.l. gjerne ersatter et måltid.

Skrevet

Jeg vet ikke helt, men jeg vet(har hørt) at man kan regne om en stor pose chips til 30 brødskiver med pålegg. sukk...jeg liker chips jeg.

Skrevet

Jeg vet ikke helt, men jeg vet(har hørt) at man kan regne om en stor pose chips til 30 brødskiver med pålegg. sukk...jeg liker chips jeg.

100 g chips tilsvarer nok ikke mer enn 5 gjennomsnittlige brødskiver med gulost:) En pose vil da tilsvare ca. 10 brødskiver

Skrevet

100 g chips tilsvarer nok ikke mer enn 5 gjennomsnittlige brødskiver med gulost:) En pose vil da tilsvare ca. 10 brødskiver

Det høres bedre ut :) Spiser chips i helgene, gjerne opptil en halv pose når jeg først kommer igang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...