Hatsumomo Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 50-60 kroners pose med smågodt eller chips + cola + dip eller En Big Mac Meny med pomfri og cola. Hva er legger seg man mest på av om man spiser en av disse tingene en dag? 0 Siter
hidi Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Det vet jeg ikke, men jeg hadde gått for tredje valget, for da hadde jeg ihvertfall blitt mett, og ikke så fort sjesken igjen... 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg tipper smågodtet - som er 100% karbohydrater. 0 Siter
Gjest snopet sikkert Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Det kommer vel an på hvor ofte du spiser det. Du legger nok ikke på deg om du en sjelden gang spiser et av alternativene. Men spiser du det hver dag derimot... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Tror neppe man legger særlig på seg av å spise slikt EN dag, det er hva du spiser daglig eller ofte som betyr noe. Tror generelt du legger mer på deg av godteri enn av burgere o.l., rett og slett fordi godteri gjerne kommer i tillegg til vanlige måltider, mens burger o.l. gjerne ersatter et måltid. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg vet ikke helt, men jeg vet(har hørt) at man kan regne om en stor pose chips til 30 brødskiver med pålegg. sukk...jeg liker chips jeg. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg vet ikke helt, men jeg vet(har hørt) at man kan regne om en stor pose chips til 30 brødskiver med pålegg. sukk...jeg liker chips jeg. 100 g chips tilsvarer nok ikke mer enn 5 gjennomsnittlige brødskiver med gulost:) En pose vil da tilsvare ca. 10 brødskiver 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 100 g chips tilsvarer nok ikke mer enn 5 gjennomsnittlige brødskiver med gulost:) En pose vil da tilsvare ca. 10 brødskiver Det høres bedre ut Spiser chips i helgene, gjerne opptil en halv pose når jeg først kommer igang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.