Gå til innhold

Hvordan går det med dolerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri hele jula. Herlig, men uvant. Jeg har jo så og si aldri ferie ;)

Nå er jeg lei familie. Lei! -Jeg som er så utrolig familiekjær. Så nå har jeg rømt tilbake til leiligheten min og nyter alenetid :D Det dumme er at jeg har begynt å kjede meg. Vurderer faktisk å være med ut på byen, selv om det egentlig ikke frister.

Jeg tror jeg bare savner en kjæreste å kunne slappe av sammen med. Kanskje gå på kino eller någe. Noen som melder seg frivillig? :P

Skrevet

Har også mye fri i romjula. Men etter 5 dager sammen med famile fikk jeg nok av ungeståk, søsken og foreldre og kom meg hjem igjen. Nå er jr dratt til faren sin og jeg skal nyte en hjemmekveld alene. Har leid meg et par filmer, kjøpt snop og har både øl og annen god drikke klar.

Jeg savner nok også en å dele en slik "slapp-av-hjemme-kveld" med. Men det får være målet i det neste året det:-) Fikk melding fra ei venninne om at nå er "null-sex" snart over, så lykke til i det nye året, til oss begge!!

Skrevet

Har også mye fri i romjula. Men etter 5 dager sammen med famile fikk jeg nok av ungeståk, søsken og foreldre og kom meg hjem igjen. Nå er jr dratt til faren sin og jeg skal nyte en hjemmekveld alene. Har leid meg et par filmer, kjøpt snop og har både øl og annen god drikke klar.

Jeg savner nok også en å dele en slik "slapp-av-hjemme-kveld" med. Men det får være målet i det neste året det:-) Fikk melding fra ei venninne om at nå er "null-sex" snart over, så lykke til i det nye året, til oss begge!!

Ha ha.. Enda godt er det. 07 må jo bare bli bra ;D

Skrevet

Gå ut på byen du.Kanskje en enslig fyr også tenker som deg? :) Dine venner har sikkert også bedt med seg din drømmemann, og vips så er du ikke alene i sofaen lengre.

Skrevet

Du utelukket endel dolere med din siste setning....

Men du har fått svar av andre damer, så våger jeg også. Gå ut! Du finner ikke kjæreste ved å sitte hjemme i sofaen...

Skrevet

Gå ut på byen du.Kanskje en enslig fyr også tenker som deg? :) Dine venner har sikkert også bedt med seg din drømmemann, og vips så er du ikke alene i sofaen lengre.

Du sier noe der ;)

Jeg har egentlig ikke problemer med å treffe noen, problemet er at jeg og gutter = trøbbel. He he ;)

Skrevet

Du får vente til fræddan.

Fredag etter kl 24 ;)

Skrevet

Du utelukket endel dolere med din siste setning....

Men du har fått svar av andre damer, så våger jeg også. Gå ut! Du finner ikke kjæreste ved å sitte hjemme i sofaen...

Ok..Da hører jeg på dere kloke dolere :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167332112' post='3450683]

Du sier noe der ;)

Jeg har egentlig ikke problemer med å treffe noen, problemet er at jeg og gutter = trøbbel. He he ;)

are you looking for "trouble" you must go to the right place :)

Er håpløs i engelsk!! :)

Skrevet

are you looking for "trouble" you must go to the right place :)

Er håpløs i engelsk!! :)

He he.. Jeg har det kanskje md å falle for feil type. (For det kan umulig være noe feil med meg ;) *Host*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167332151' post='3450686]

Ok..Da hører jeg på dere kloke dolere :D

Uuut med deg!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167332657' post='3450697]

*Pønte sæi*

Møe òg! Smilet sitter som det skal! Det er viktig.

Gjør byen utrygg og kos deg masse!

*misunnelig*

Skrevet

Møe òg! Smilet sitter som det skal! Det er viktig.

Gjør byen utrygg og kos deg masse!

*misunnelig*

Jeg smiler alltid :D

Skal feste litt for deg og ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167333175' post='3450710]

Jeg smiler alltid :D

Skal feste litt for deg og ;)

Pleeeaase, gjør det!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167332320' post='3450691]

He he.. Jeg har det kanskje md å falle for feil type. (For det kan umulig være noe feil med meg ;) *Host*

Fast regel for alle: det er alltid den/de andre det er noe galt med.

Skrevet

Vi koser oss i jula! Jeg har fri hele jula, men gubben har vært på jobb idag (eneste jobbedag i jula). I ettermiddag var vi på bowling med flere andre barnefamilier. Etterpå spiste vi pizza sammen med de samme folka.

Imorgen kveld har vi barnevakt og skal i 35-årsdag sammen med venner. Ungene skal sove borte, så det blir deilig å sove "lenge" lørdag morgen (jeg våkner nok rundt klokka 9 uansett, men det er tross alt bedre enn klokka 6 ;-))

Skrevet

Angelica får ikke lov til å møte flere nye gutter nå! *streng*

Skrevet

Angelica får ikke lov til å møte flere nye gutter nå! *streng*

ok, skal følge bedre med i timen jeg :) Har ikke fått med meg at hun har truffet så mange :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...