Angelica :o) Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Angelica får ikke lov til å møte flere nye gutter nå! *streng* Har blitt bedd på vors. i mårra av han jeg liker best! HURRA 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Fast regel for alle: det er alltid den/de andre det er noe galt med. *High Five* 0 Siter
Gjest hereIcome Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Ta deg ein tur te byn. Va på byn førstedag - knallkjekt. Nåløyet og Taket. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1167353627' post='3451240] *High Five* Ganske unikt: på begge sider er de enige, det er de andre det er noe galt med. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 I fjor sommer (før jeg ble sammen med eksen vi ikke liker, du vet...) - så hadde jeg en kollega som arrangerte dater for meg Han fant fem bekjente, som jeg skulle date. En av dem var homo, jeg måtte finne ut hvilken, rangere datene - og de rangerte meg, og så var det oppdatering i lunsjen på fredag. Lenge siden jeg har ledd så mye 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 I fjor sommer (før jeg ble sammen med eksen vi ikke liker, du vet...) - så hadde jeg en kollega som arrangerte dater for meg Han fant fem bekjente, som jeg skulle date. En av dem var homo, jeg måtte finne ut hvilken, rangere datene - og de rangerte meg, og så var det oppdatering i lunsjen på fredag. Lenge siden jeg har ledd så mye He he..Høres ut som dere har utviklet en intern humor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.