Gå til innhold

tips mot vondt i halsen ved alkeholintak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid smerter i halsen etter å ha drukket Black russian og vodka trenger ikke være store mengder, er det noen som har tips slik att jeg kan drikke uten og få vondt? forberedende tiltak eller noe?

Skrevet

Kan du ikke drikke noe annet enn det da? Øl? Vin?

Det var en gri løsning men jeg glemte og skrive att jeg ikke liker øl og vin syns jeg ikke smaker godt.Jeg vil prøve og drikke eller spise noe fett først (neste gang jeg drikker) slik att halsen har en hinne med fett før jeg begynner og drikke kansje det er en mulighet, har hørt att noen russere drikker noe "granbar harpiks/fett" for og oppnå det samme er det noen som kjenner til dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...