Gå til innhold

Bytteregler på Princess?

Anbefalte innlegg

Gjest tippsiiii
Skrevet

Jeg fikk et veldig fint ullpledd fra Princess til jul, men det loer noe forferdelig. Så jeg lurte på å bytte det til en litt annen type pledd.

Jeg har verken kvittering eller byttelapp. Pleddet er ikke foldet ut, det ligger i originalemballasjen med plast utenpå og papp rundt. Det ser altså akkurat ut som da jeg fikk det.

Er det mulig å få byttet dette på Princess? Telefonen min fungerer ikke, så jeg får ikke ringt. Og det er et stykke til nærmeste butikk, så jeg vil helst slippe å ta turen hvis jeg ikke får noe ut av det.

Håper det er noen snille dolere som kan svare på dette:) Har aldri handlet på Princess før, så det er vanskelig å vite.

Skrevet

Dette høres ut som en reklamasjon og ikke vanlig bytte. Da mener jeg man kan bytte det inn selv uten embalasjen.

Man får som regel bytte inn varer fått i gave, uten kvittering, men du har ikke krav på å få utbetalt penger.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det går helt sikkert fint. De fleste butikkene er veldig greie på sånt i romjulen og en liten stund utover, da de vet at det ikke er vanlig å legge kvitteringen med i gavepapiret ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...