Gå til innhold

Hva skal du kjøpe på salget?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg liker å handle i romjula og i januar. Og alle andre ganger i året når det er salg :D

Klær er kjekt å kjøpe - har en familie på 5 å kle opp, så her er det penger å spare.

Har kjøpt to gensere og ei bukse til snuppa og noe julepynt så langt.

Hva handler du på salget?

Skrevet

Var og shoppet litt idag, fant både undertøy og litt klær.

Men en må lete, det er mest store størrelser igjen syns jeg.

Skrevet

Skal ut med guttene å bruke pengene de fikk til jul. De skal kjøpe snowboard. Håper på et godt tilbud!

Skrevet

Er man ikke blakk da? JO!

Bruker julepresangpenger jeg.

Cluet er å ønske seg penger. ;o)

Gjest ojdasann
Skrevet

Bruker julepresangpenger jeg.

Cluet er å ønske seg penger. ;o)

Uff, superstusslig å få penger til jul synes jeg. Mye koseligere å åpne presanger med ting som folk har valgt ut til meg:) Penger er forbeholdt bursdager for min del! Ønsker meg aldri penger til jul...

Gjest Flystripa
Skrevet

Er man ikke blakk da? JO!

Nei! Salget har jeg alltids noen kroner til :)

Skrevet

Uff, superstusslig å få penger til jul synes jeg. Mye koseligere å åpne presanger med ting som folk har valgt ut til meg:) Penger er forbeholdt bursdager for min del! Ønsker meg aldri penger til jul...

Syns det er bedre å få penger jeg, så kan jeg kjøpe klær og ting jeg har lyst på.

Med mindre det er noe jeg har ønsket meg da.

Gjest skulle handle
Skrevet

Jeg skulle handle, men nå som tidligere har vi ikke råd. Mannen "måtte" kjøpe noen pc-deler.....

Skrevet

Kjøper klær på salget (og det trengs, om ikke genseren skal stoppe midt på den bulende magen.....)

Skrevet

Jeg tenker å begynne å samle på servise. Billig, sterkt, men fargerikt hverdagsservise. Og da tenkte jeg å se på salget om de hadde noe fint.

Og kanskje noen klær til barna hadde vært greit.

Og sikkert noen julegaver og bursdagsgaver for neste år.

Skrevet

Har ikke tenkt så my på det ennå.

Husker nå at sambo får en klekkelig god lønn nå i januar da han har jobbet borte hele jula + at han måtte reise 2 dager før og får derfor godt betalt for disse 2 dagene attpå!

Juhu!!

Kanskje nytt gulv i entreen?

Skrevet

Blir alltid litt klær, men jeg er nok generelt en dårlig shopper. Men i dag synes jeg at jeg var flink. Fikk meg en genser + GoreTex hansker.

Litt typisk er at jeg kjøper vinterklær som snuppa skal bruke til neste år.

Skrevet

Vet ikke om jeg får somlet meg til å handle noe for å være ærlig.

Burde helt klart hatt noen nye bukser (hater å handle bukser, de passer ikke i livet) et par nye bh`r, noen gensere og et par nye støvletter.

Skulle hatt et par nye bukser til ene poden også.

Vi får se hva det blir til.

Skrevet

Hvilket salg?

Typen jobber i butikk, og han kan opplyse om at tilbudene ikke er bedre i romjula/januar.

Så det blir som ett annet salg.

Skal ikke kjøpe en dritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...