Gå til innhold

Pris på brukt komfyr?

Anbefalte innlegg

Gjest tusenlapp?
Skrevet

Hvor mye syns dere man bør betale for en brukt komfyr som vi antar er 3-5 år gammel. Den har keramisk topp (er det ikke det det heter, med en svart hel plate og når man skrur på så rødgløder straks den platen man skrur på), 4 kokeplater og stekeovnen har varmluftsfunksjon. Virker bra.

Jeg skal kjøpe den av en jeg kjenner perifert men vi var usikre på prisen.

Skrevet

Kommer i grunn litt an på merket og hvor dyr den var ny...men en tusenlapp er vel neppe for mye.

Skrevet

Jeg gav 10.000kr for min komfyr for to år siden, og ville nok tatt mer enn tusen for den om tre år...Tror de har lengre levetid en vanlige komfyrer.... Har en vanlig komfyr i kjelleren som er ti år (brukt i 7år), virker bra og tenker jeg tar et par hundre for den om noen vil ha den...

Sjekk opp merket og nypris, se etter "skader" og finn pris dere begge er fornøyd med. Mener jeg...

Skrevet

Vi fikk 500 kr for vår 10 år gamle komfyr nå i sommer. Vi averterte den på www.finn.no, og den ble solgt med en gang.

Den var helt basic, ikke noe fancy, beha, hvit, med vanlige plater. Men det var ikke noe som helst galt med den da.

MVH

en liten undulat
Skrevet

Jeg gav 10.000kr for min komfyr for to år siden, og ville nok tatt mer enn tusen for den om tre år...Tror de har lengre levetid en vanlige komfyrer.... Har en vanlig komfyr i kjelleren som er ti år (brukt i 7år), virker bra og tenker jeg tar et par hundre for den om noen vil ha den...

Sjekk opp merket og nypris, se etter "skader" og finn pris dere begge er fornøyd med. Mener jeg...

hm... brukt komfyr.. bor hen a? (skal flytte på mandag, og alt vi mangler er en komfyr!!)

Skrevet

hm... brukt komfyr.. bor hen a? (skal flytte på mandag, og alt vi mangler er en komfyr!!)

Sørlandet ;)

Skrevet

Vi fikk 500 kr for vår 10 år gamle komfyr nå i sommer. Vi averterte den på www.finn.no, og den ble solgt med en gang.

Den var helt basic, ikke noe fancy, beha, hvit, med vanlige plater. Men det var ikke noe som helst galt med den da.

MVH

Beha er en kjempegod komfyr! Min varte i over tjue år...

en liten undulat
Skrevet

Sørlandet ;)

æsj... kjøpte forresten ny idag.. med keramisk topp... helt ok egentlig!;)

Skrevet

æsj... kjøpte forresten ny idag.. med keramisk topp... helt ok egentlig!;)

Grattis :) De er flotte og greie ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...