Gå til innhold

Hvor mye koster et billig stereoanlegg?

Anbefalte innlegg

Gjest stereoanlegg
Skrevet

Jeg har ikke stereoanlegg. Bor trangt og har ikke plass til noen store greier.

Hvis jeg vil ha et lite, men bra stereoanlegg: hvor mye koster det sånn ca?.

Any ideas?

Skrevet

Jeg vet ikke, men Elkjøp har startet salget, iallefall. Kanskje du finner noe der?

Skrevet

Hmm, nesten umulig spørsmål. Hva er bra nok lyd for deg?

Gjest stereoanlegg
Skrevet

Hmm, nesten umulig spørsmål. Hva er bra nok lyd for deg?

godt spørsmål: nå har jeg en cd-spiller å sammenlikne med. Ikke har jeg spesielt god greie på musikk heller.

Skrevet

godt spørsmål: nå har jeg en cd-spiller å sammenlikne med. Ikke har jeg spesielt god greie på musikk heller.

I dag kan man få forbausende gode microanlegg for bare 1000-1500 kroner, som sikkert er bra nok for de fleste folk. Det sier seg dog at det blir smått med bass uten store høytalere.

Lydkvaliteten varierer dog veldig selv innenfor samme prisklasse, så eneste måte å gå fram på er å ta med en CD som man kjenner og prøve forskjellige rundt omkring. JVC lager tradisjonelt veldig gode småanlegg. Dette er sikert ikke dumt å kikke på: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25140&cid=5434

Gjest stereoanlegg
Skrevet

I dag kan man få forbausende gode microanlegg for bare 1000-1500 kroner, som sikkert er bra nok for de fleste folk. Det sier seg dog at det blir smått med bass uten store høytalere.

Lydkvaliteten varierer dog veldig selv innenfor samme prisklasse, så eneste måte å gå fram på er å ta med en CD som man kjenner og prøve forskjellige rundt omkring. JVC lager tradisjonelt veldig gode småanlegg. Dette er sikert ikke dumt å kikke på: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25140&cid=5434

bukker og neier:)

Skrevet

Jeg er enig med willow under her. Vi har forgjengeren til den, og er kjempefornøyd. Mye bedre lyd enn i billigere mini-anlegg fra elkjøp.

Gjest boomblaster
Skrevet

Kommer an på hva du skal med stereoanlegget .... høy lyd o.l. ?

Jeg anbefaler denne jeg, har den som "verandaradio" på sommeren, den står i treningsrommet på vinteren, kjempelyd :)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000lRCjKneF?ProductID=hKDD4QFHiNMAAAEOW2lCGhzm&CatalogCategoryID=GO7D4QFH1FAAAAEOtOI03xiL

Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med produkter fra hifi-klubben, og ville derfor hørt på Willow under her.

Men som Morsk sier kan du i dag få overraskende gode anlegg for 1500 kroner. Går du for noe sånt er det nok veldig viktig at du vet hva du skal ha, for i denne prisklassen finnes det også veldig mye drit.

Skrevet

Ene poden har sånn "boomblaster" som er linket til under her et sted.

Koster rett under 2000.- kr. (kanskje tilbud snart?)

Den er det helt utrolig bra lyd i, er ikke råd å skru helt opp :) Og bra med bass og greier.

Skrevet

Vi kjøpte stereoanlegg til frøkna på 7 til jul. Kjøpte på Brio til 499,-

Skal sies at hun har ødelagt et par sånne mini-anlegg tidligere, derfor fikk hun ikke noe dyrere. Men dette anlegge da, det fungerer det altså...Bra lyd, men veldig enkelt. Er med en enkel fjernkontroll også. Viste seg å være et veldig bra, billig kjøp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...