Gå til innhold

Salong - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker man en slik sjeselong til i grunnen?

Jeg har tenkt å ligge rett ut:-)

Jeg er lei 3-2-1 versjonen. Jeg har ikke lyst på buesalong. Kanskje en hjørnesofa...., men for tiden synes jeg den typen med sjeselong er finest.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

13

• flisa

11

• gripp

6

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har tenkt å ligge rett ut:-)

Jeg er lei 3-2-1 versjonen. Jeg har ikke lyst på buesalong. Kanskje en hjørnesofa...., men for tiden synes jeg den typen med sjeselong er finest.

Ok..det er jo en liten tilsnikelse å kalle det der for sjeselong, er det ikke...heller en tre-seter med sjeselong-tilbøyeligheter, vil nå jeg si.

Men altså..å ligge rett ut er selvsagt viktig, men jeg finner selv komfort uten å ty til sjeselong, og jeg antar (på ren intuisjon) at jeg er meget lengre enn deg.

Tilbake til den originale sjeselong; bruksområde er uklart. De er jo vanligvis knapt så lang som en vanlig kropp, og jeg tror jeg heller til toglis forklaring. Den kan også brukes til å sitte ned og konversere litt dannet, og så lene seg diskret over mot ryggsiden etterhvert som kvelden faller på.

Skrevet

Joda, men dere er nå ENIGE MED HENNE DA....!

:-D

Du må bare innse DU TAR FEIL! ;) Og det er sikkert godt for lillesøster å ha rett en gang imellom og? ;)

Skrevet

Men jeg ser for meg at jeg ikke ville hatt sofaen inntil veggen med vindu om du tar den dingsen ut i rommet. Jeg ville hatt en stol foran vinduet, så sofaen sånn 50-100 cm ut fra veggen med et lite bord i hjørnet. Omtrent som du hadde i gamle-leiligheten liksom. Stol der du hadde 2-setern, sofaen der du hadde 3-setern og sjeselongen ut der du hadde stol. Sirkus.

Som vi det :D

Skrevet

Sjeselong er en veldig fin sak for oss damer når vi vil vise oss fram for gubben som svitsjer med fjernkontrollen.

I julen ikler vi oss sexy julenissekostyme (kort, kort skjørt og stor utringning selvsagt). Vi legger oss sexy ned på sjeselongen og satser på at gubben blir interessert, selv midt i en viktig fotballkamp!

Tja, det kommer an på hvem som spiller selvsagt, men jeg har sans for bruksområdet.

Skrevet

Som vi det :D

Jeg har gitt meg...:-)

Men syntes du sofaen var fin....eller?

:-O

Skrevet

Ok..det er jo en liten tilsnikelse å kalle det der for sjeselong, er det ikke...heller en tre-seter med sjeselong-tilbøyeligheter, vil nå jeg si.

Men altså..å ligge rett ut er selvsagt viktig, men jeg finner selv komfort uten å ty til sjeselong, og jeg antar (på ren intuisjon) at jeg er meget lengre enn deg.

Tilbake til den originale sjeselong; bruksområde er uklart. De er jo vanligvis knapt så lang som en vanlig kropp, og jeg tror jeg heller til toglis forklaring. Den kan også brukes til å sitte ned og konversere litt dannet, og så lene seg diskret over mot ryggsiden etterhvert som kvelden faller på.

Jeg håper for din del, at du hvertfall er litt lenger enn meg...;-)

Skrevet

Det er plass til 3-4 unger i kransformasjon på enden der ;)

Skrevet

Jeg håper for din del, at du hvertfall er litt lenger enn meg...;-)

Jeg er ganske typis gjennomsnittlig hva angår høyde for menn i dette landet. Mitt inntrykk, uten å kunne vise til direkte sitater, er at du har fremstilt deg som noe kortere.

Så derfor altså. Men for all del..det er ikke slik at kvinners smukkhet er proporsjonal med høyden.

Skrevet

Det er plass til 3-4 unger i kransformasjon på enden der ;)

Ja,den kan nok brukes som båsplass for ungene..jeg ser den..kombinert med en time Cartoon Network eller hva det heter. Så blir det i alle fall fred.

Skrevet

Jeg er ganske typis gjennomsnittlig hva angår høyde for menn i dette landet. Mitt inntrykk, uten å kunne vise til direkte sitater, er at du har fremstilt deg som noe kortere.

Så derfor altså. Men for all del..det er ikke slik at kvinners smukkhet er proporsjonal med høyden.

Jeg tror jeg har en ganske typisk gjennomsnittet både mht høyde og smukkhet:)

Skrevet

Ho er knøttlita! . dinglet med beina på fortauskanten da hun var ute og røyka.

Skrevet

Okay, da skaffer jeg meg i første omgang en sjeselong, og så satser jeg på at det følger et mannfolk med på kjøpet...;-)

Mannfolka kommer garantert løpende når du får så fin sjeselong!

Skrevet

Tja, det kommer an på hvem som spiller selvsagt, men jeg har sans for bruksområdet.

Det spørs om jeg hadde klart å vinne over Liverpool her i huset :-/

Skrevet

Det var da svært til sjeselongfeber som rir dolerne nå for tiden?

Er det en motebølge jeg har gått glipp av her?

Mor og far som kjøpte den - og så fikk vi den da de solgte huset og kjøpte seg leilighet :)

Skrevet

Ho er knøttlita! . dinglet med beina på fortauskanten da hun var ute og røyka.

Phø...jeg er jaggu ikke noe lavere enn deg, er jeg det da?..?

*hvisker: 165 cm her*

Skrevet

Jeg tror jeg har en ganske typisk gjennomsnittet både mht høyde og smukkhet:)

Pøh - du rakk jo meg under armen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...