Patsi Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 ...men jeg prøver likevel. Altså, jeg er på jakt etter en melodi uten noen som synger. Jeg hørte den og spilte den på 90-tallet. Melodien er piano, og det er en sånn bossa-nova rytme eller noe. Den er forholdsvis rolig og har litt trist melodi (den går i moll). *skulle ønske det gikk an å nynne på DOL* Vel, en stooooooooooor klem til den som klarer å finne ut hvilken sang jeg tenker på :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Om noen får til denne fortjener de premie. 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Om noen får til denne fortjener de premie. Ja, jeg vet det... Jeg hører den for meg i hodet, men det er jo ikke så lett å skrive ned melodien med bokstaver akkurat... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Nå begynte jeg å tenke på "November rain" med Guns n' Roses, der er det piano, men det er nok ikke denne du leter etter, nei........ 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Du får låne et piano og klimpre litt.. Hvis du greier å få de første notene kan sikkert noen hjelpe. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Richard Clayderman - Pour Adeline (sikkert ikke riktig skrevet) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Med Erik Clapton kanskje? tears in my eyes? 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Richard Clayderman - Pour Adeline (sikkert ikke riktig skrevet) Takk, men det er ikke den... 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Med Erik Clapton kanskje? Har han melodier som han ikke synger på? 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Du får låne et piano og klimpre litt.. Hvis du greier å få de første notene kan sikkert noen hjelpe. Ja, jeg skulle nok ha klart å spille den nok til at folk hadde forstått det. Men det er litt vanskelig her på DOL... 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Nå begynte jeg å tenke på "November rain" med Guns n' Roses, der er det piano, men det er nok ikke denne du leter etter, nei........ Takk, men tror nok ikke det - det er kun musikk, ingen sang. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Se om du kan finne noe på google, fx med et slikt søk: http://www.google.com/search?hl=no&rls=com.microsoft%3Aen-US&q=instrumental+piano+minor+90%27s&lr= (minor = moll) Evt. sjekk ut nettbutikker som selger låter til nedlasting, de har jo gjerne lydsnutter du kan høre før du kjøper. Blir litt leting og famling da, siden du ikke har mer konkret info. Håper google kan hjelpe deg. 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Se om du kan finne noe på google, fx med et slikt søk: http://www.google.com/search?hl=no&rls=com.microsoft%3Aen-US&q=instrumental+piano+minor+90%27s&lr= (minor = moll) Evt. sjekk ut nettbutikker som selger låter til nedlasting, de har jo gjerne lydsnutter du kan høre før du kjøper. Blir litt leting og famling da, siden du ikke har mer konkret info. Håper google kan hjelpe deg. Takk takk, skal lete litt der, ja :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg tenker på Smashing Pumpkins og albumet: "Melon Collie and the Infinite Sadness", men aner ikke om den pianosoloen går i moll eller ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 DEt er ikke "Til Ludvig" av Anita Skorgan da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 DEt er ikke "Til Ludvig" av Anita Skorgan da? Bosa nova i moll???? 0 Siter
flisa Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Bosa nova i moll???? Jeg vet vel rakkern ikke hva en Bosa Nova er? hehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Prøv å beskriv litt mer, da! Klassisk stykke eller poplåt? Ballade? Fra en tv serie? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg vet vel rakkern ikke hva en Bosa Nova er? hehe Litt jazza rytme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.