Gå til innhold

Et skudd i blinde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, nå har jeg sendt den. Hadde vært moro om noen kjente den igjen :-)

*håpe*

Beklager, men klarer ikke å plassere hvor jeg har hørt dette før. Du kunne gjerne spilt inn mer. Jeg skal spørre mannen min når han står opp i morgen.

Vi har også keybord som brukes mye!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

23

• mariaflyfly

5

• Mistera

3

• Glimtipper

3

Skrevet

Beklager, men klarer ikke å plassere hvor jeg har hørt dette før. Du kunne gjerne spilt inn mer. Jeg skal spørre mannen min når han står opp i morgen.

Vi har også keybord som brukes mye!

Jeg kunne gjerne ha spilt inn hele sangen, men jeg husker ikke mer dessverre...

Det er så irriterende når jeg ikke har noe konkret å søke på - jeg har jo ikke peiling hvor jeg skal starte å lete (utenom DOL da, selvfølgelig)

:-D

Vel, jeg gir ikke opp!

*standhaftig*

Skrevet

Jeg kunne gjerne ha spilt inn hele sangen, men jeg husker ikke mer dessverre...

Det er så irriterende når jeg ikke har noe konkret å søke på - jeg har jo ikke peiling hvor jeg skal starte å lete (utenom DOL da, selvfølgelig)

Vel, jeg gir ikke opp!

*standhaftig*

Nå har jeg jo fått litt, så skal love å spørre kjentfolk om de har hørt det før. Jeg ble jo litt engasjert her :)

*Krysser fingrene for deg*

Skrevet

Nå har jeg jo fått litt, så skal love å spørre kjentfolk om de har hørt det før. Jeg ble jo litt engasjert her :)

*Krysser fingrene for deg*

Takk, takk!

Hadde vært moro om jeg hadde klart å finne det ut via DOL.

Da hadde DOL fått orakel-kvalifikasjon av meg i hvert fall :-D

Skrevet

Takk, takk!

Hadde vært moro om jeg hadde klart å finne det ut via DOL.

Da hadde DOL fått orakel-kvalifikasjon av meg i hvert fall :-D

Send til meg og :)

[email protected]

Skrevet

Ok, jeg skal prøve :-)

Skriver den i A moll.

Bokstav er tone, og tall er noteverdi (4 = firedel, 2 = halvnote osv)

Melodien er synkopert, noe som er vanskelig å skrive med slike "noter", men jeg får bare skrive de litt mer "firkanta" i rytmen.

*worth a try*

Ok, here we go:

Ny linje for hver nye tone i bassen.

4/4 takt, tempo ca 120

- = bindebue

(Basstone A) E1-E4 F4 E4 F4

(Basstone Ab) E1-E4 F4 E4 F4 E1

(Basstone G) E1-E4 Eb4 E4 G4 Gb4 F4 E4

(Basstone Gb) E1 A1

Hehe, det ser ut som kryptering, men hvis noen forstår det - så skal det forestille begynnelsen av sangen...

...hvis ikke, kan jeg sende mitt forsøk på å spille dette på epost til folk.

(og hvis jeg endelig til slutt klarer å finne denne sangen, så er den sikker ikke halvparten så fin som jeg trodde jeg husket, hehe)

Det første som slo meg var Ennio Morricone, men ikke snakk om at jeg kommer på noe mer konkret. Kan det være fra Cinema Paradiso, kanskje? Hjelpes så irriterende det er når man nesten kommer på noe. Man er _så_ nære, men så forsvinner det igjen. Stønn:-/

Skrevet

Jeg prøvde å søke på "Piano movie", men jeg fikk ingen resultat.

Nå har jeg laget et lydklipp av begynnelsen av sangen som jeg spiller på keyboard, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan få delt det med dere andre her...

nå orker ikke jeg å lese hele tråden, da jeg ser på svar til meg, men jeg vet at denne sangen finnes på "moods 8" cdplaten eller hva det var:) håper du finner den for den er nyyydelig:D

Skrevet

Oj du her jo hold litt på nå da:P håper du finner den:) du kan sende den til meg, så vet jeg 100% om det er den jeg mener:P hehe

[email protected]

Skrevet

Oj du her jo hold litt på nå da:P håper du finner den:) du kan sende den til meg, så vet jeg 100% om det er den jeg mener:P hehe

[email protected]

Mail er sendt :-)

Håper det er den du mener!

Gjest Persille
Skrevet

Mail er sendt :-)

Nå har jeg hørt på den flere ganger, og kjenner den igjen - men er elendig hjelp :(

Du er flink til å spille da :)

Skal si fra om jeg kommer på det!

Skrevet

Nå har jeg hørt på den flere ganger, og kjenner den igjen - men er elendig hjelp :(

Du er flink til å spille da :)

Skal si fra om jeg kommer på det!

Takk takk :-)

Håper du kommer på det!

Ha en strålende nyttårsaften i kveld, forresten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...