Gå til innhold

Idioti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er fjerde gangen denne uka at jeg kubber på soffa'n tidlig på kvelden, våkner opp og er lys våken flere timer seinere.

Hvorfor kan jeg ikke bare gå og legge meg når jeg begynner å bi trøtt???? *gremmes*

Skrevet

det er fordi vi begynner å bli gamle nå flyfly.. strever med det samme her.

*trøste*

Skrevet

det er fordi vi begynner å bli gamle nå flyfly.. strever med det samme her.

*trøste*

Ah, derfor du er oppe til ukristelige tider på døgnet, altså?

Gamle du lissom! Høh!

;)

Skrevet

Ah, derfor du er oppe til ukristelige tider på døgnet, altså?

Gamle du lissom! Høh!

;)

ja....det er alderen! må ha middagslur...

Skrevet

"Hvorfor kan jeg ikke bare gå og legge meg når jeg begynner å bi trøtt???? *gremmes* "

Er det ikke akkurat det du gjør når du legger deg på sofaen? :)

Det du burde gjøre er naturligvis å aktivisere deg selv når du blir trøtt på ettermiddagen, og dermed få sove om natta. :)

Skrevet

"Hvorfor kan jeg ikke bare gå og legge meg når jeg begynner å bi trøtt???? *gremmes* "

Er det ikke akkurat det du gjør når du legger deg på sofaen? :)

Det du burde gjøre er naturligvis å aktivisere deg selv når du blir trøtt på ettermiddagen, og dermed få sove om natta. :)

Jeg er aktivert på ettermiddagen! Det er bare det at når unga endelig er i seng, og jeg har tenkt å se nyhetene, sovner jeg før jeg rekker å si kake. Også våkner jeg i 1-2-tida støl som faen og lys våken. :(

Skrevet

ja....det er alderen! må ha middagslur...

Jeg nekter! ;)

Skrevet

Jeg er aktivert på ettermiddagen! Det er bare det at når unga endelig er i seng, og jeg har tenkt å se nyhetene, sovner jeg før jeg rekker å si kake. Også våkner jeg i 1-2-tida støl som faen og lys våken. :(

Åh, såpass. Jeg trodde du snakket om en høneblund hvor du sov en times tid.

Hvis du dupper av i mange timer er du sannsynligvis oppriktig trøtt, og ikke bare klar for en ettermiddagslur.

Du får skjerpe døgnrytmen når du begynner på jobb igjen. Det går seg nok til. :)

Skrevet

Åh, såpass. Jeg trodde du snakket om en høneblund hvor du sov en times tid.

Hvis du dupper av i mange timer er du sannsynligvis oppriktig trøtt, og ikke bare klar for en ettermiddagslur.

Du får skjerpe døgnrytmen når du begynner på jobb igjen. Det går seg nok til. :)

Satser på det. Jeg holdt på sånn her i sommer også, det blei jo bare verre og verre.

Skrevet

Satser på det. Jeg holdt på sånn her i sommer også, det blei jo bare verre og verre.

Kjenner til det der. Jeg har ofte langt mer fucka opp døgnrytme når jeg har ferie enn når jeg jobber natt. :)

Skrevet

Jeg sliter med litt av det samme. Det er ikke tilfeldig at jeg sitter her og blomstrer på egenhånd på et så ukristelig tidspunkt.

Skrevet

Det der gjør jeg nesten hver dag, men så skal ikke jeg på jobben heller da.

Skrevet

Jeg sliter med litt av det samme. Det er ikke tilfeldig at jeg sitter her og blomstrer på egenhånd på et så ukristelig tidspunkt.

Velkommen i klubben. Vi sees nok igjen... :(

Skrevet

Det der gjør jeg nesten hver dag, men så skal ikke jeg på jobben heller da.

Nei, jeg tenker at det er nødt til å snu før jeg skal på jobb igjen etter ferien, ellers veit jeg ikke helt hva jeg gjør... :(

Men nå skal jeg bort og spise pinnekjøtt hos kokkenaboen, så denne kvelden burde i det minste være redda. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...