Gå til innhold

Rar drøm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte om en konkurranse som gikk ut på å spise flest mulig epler i løpet av to timer,

men plutselig var det teoriprøve vi skulle ta, en slik der man krysser av riktig alternativ.

Plutselig gikk tiden altfor fort og det var kun 10-15 minutter igjen av tiden. Jeg merket at jeg sløste med tiden. Så kom det en jeg kjenner og hilste, heldigvis så hun jeg var opptatt og gikk.

Jeg var tilbake til eplekonkurransen og det så ut til at jeg klarte å få i meg alle eplene innen tiden var gått ut, skjønt jeg måtte ”fjuske” litt, kastet et eple som virket råttent og bet av deler som så dårlige ut, men sensorene så ut til å synes dette var ok. Plutselig var ikke jeg meg lenger, men en mann, trolig en fra tv – og han kjøpte masse bitte små brus som han skulle ta med seg tilbake til det rommet hvor konkurransen pågikk for å hente seierspokalen.

Merkelig drøm eller hva? Er det noen drømmetydere der ute som kan tolke en dypere mening?

Skrevet

Hei.Jeg er ikke veldig flink, men prøver meg. Det kan se ut som at drømmen kan handle om deg og det du skal/gjør for tiden.Er du student kanskje? Du bruker kanskje for liten tid på viktige ting? Du må selv ta konsekvensene og ansvaret for det du gjør. Øking av kunnskaper og personlige seire som kan føre til en spennende hendelse.

Det kan også være en annen vinkling på drømmen. Har du en viktig avtale, stor seksuell apetitt og sterkere sensualitet. Her kommer også konsekvenser og ansvar inn. Og kanskje har du en konkurrent? Den kullsyreholdige drikken viser til en spennende hendelse.

For at du kanskje forstår dette bedre, så prøv å husk hvilken følelse du hadde i drømmen da du holdt på med prøven.

Fint om jeg får tilbakemelding!

Gjest tjoddeli
Skrevet

Hei.Jeg er ikke veldig flink, men prøver meg. Det kan se ut som at drømmen kan handle om deg og det du skal/gjør for tiden.Er du student kanskje? Du bruker kanskje for liten tid på viktige ting? Du må selv ta konsekvensene og ansvaret for det du gjør. Øking av kunnskaper og personlige seire som kan føre til en spennende hendelse.

Det kan også være en annen vinkling på drømmen. Har du en viktig avtale, stor seksuell apetitt og sterkere sensualitet. Her kommer også konsekvenser og ansvar inn. Og kanskje har du en konkurrent? Den kullsyreholdige drikken viser til en spennende hendelse.

For at du kanskje forstår dette bedre, så prøv å husk hvilken følelse du hadde i drømmen da du holdt på med prøven.

Fint om jeg får tilbakemelding!

Jeg har nettopp tatt teoriprøve for bil,

jeg føler jeg sløser litt med tid på jobben - litt ukonsentrert og har heller lyst til å gjøre andre ting, samme er det hjemme, utsetter husarbeid.

Og stor seksuell appetitt ja... flere lokkende tilbud og jeg blir i tvil om hva jeg vil.

Skrevet

jeg føler jeg sløser litt med tid på jobben - litt ukonsentrert og har heller lyst til å gjøre andre ting, samme er det hjemme, utsetter husarbeid.

Og stor seksuell appetitt ja... flere lokkende tilbud og jeg blir i tvil om hva jeg vil.

Sorry, jeg skiftet nick, tjoddeli og anna23w er samme person.

Skrevet

ok.Da vil jeg si at drømmen forteller deg vel egentlig at du må ta ansvar for dine handlinger. Her må du inngå en avtale med deg selv. Dersom du ikke tar ansvar på jobben, kan dette få konsekvenser du ikke vil komme ut for. Kanskje du trenger å øke dine kunnskaper?

Eller du må granske hvorfor du er ukonsentrert. Er det en partner, familierelatert eller annet..det vet du best.

Følg med på drømmene dine fremover, de kan si deg litt mer... Lykke til! :)

Skrevet

ok.Da vil jeg si at drømmen forteller deg vel egentlig at du må ta ansvar for dine handlinger. Her må du inngå en avtale med deg selv. Dersom du ikke tar ansvar på jobben, kan dette få konsekvenser du ikke vil komme ut for. Kanskje du trenger å øke dine kunnskaper?

Eller du må granske hvorfor du er ukonsentrert. Er det en partner, familierelatert eller annet..det vet du best.

Følg med på drømmene dine fremover, de kan si deg litt mer... Lykke til! :)

Jeg føler av og til at jeg er litt lei av jobben, har lyst på nye utfordringer og å lære noe nytt... kanskje omskolere meg, men så er jo det litt skummelt og, angst for å mislykkes osv... Kanskje drømmen har noe med dette å gjøre?

Skrevet

Jeg føler av og til at jeg er litt lei av jobben, har lyst på nye utfordringer og å lære noe nytt... kanskje omskolere meg, men så er jo det litt skummelt og, angst for å mislykkes osv... Kanskje drømmen har noe med dette å gjøre?

Godt mulig drømmen handler om det ja dersom det er hva som opptar tankene dine for tida.

Hva med å finne ut av evt kurser du kan ta på kveldstid? Kan du utvikle den jobben du har til en "bedre" jobb kanskje?

Jeg tror du kan klare det du virkelig vil klare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...